Goed bezigquote:Schuld in de zomer minder dan 10 miljoen euro
Share
Eerder deze week meldde het Algemeen Dagblad dat de Vrienden van Feyenoord hopen de schuld van Feyenoord deze zomer onder de tien miljoen euro te kunnen brengen. Indien de club dan ook nog een sluitende begroting weet in te dienen bij de KNVB, dan kan Feyenoord categorie 1 verlaten. Aangezien de dure contracten van Tomasson en De Cler aflopen en mogelijk ook grootverdiener El Ahmadi van de hand gedaan wordt, zou de club de selectie aanzienlijk kunnen versterken.
Bron : Feyenoord netwerk
Ligt er aan. We hebben de laatste tijd wel gemerkt wat er kan gebeuren als je bijna alleen maar jonkies opsteltquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Nu hopen dat die Rindaröy wat is. Zou (eventueel) op de oorspronkelijke plek van Timmie kunnen gaan spelen?
Wow, nice.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Nu hopen dat die Rindaröy wat is. Zou (eventueel) op de oorspronkelijke plek van Timmie kunnen gaan spelen?
Fuck nee, alles beter dan De Cler.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er aan. We hebben de laatste tijd wel gemerkt wat er kan gebeuren als je bijna alleen maar jonkies opstelt. Dan nog liever de Cler.
In een beter team zou hij ook beter gaan spelen. Hij loopt zo veel naar voren enzo omdat een ander 't amper doet, en hij wil. Dat hij daarbij z'n eigen taken vergeet is natuurlijk nogal sneu, maar als er voorin beter wordt gevoetbald hoeft hij ook niet zo zeer naar voren. Als de rest van het team beter staat wordt een gaatje van hem daarnaast ook beter opgevangen.quote:
In een beter team bla bla..........dat hebben we gewoon niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
In een beter team zou hij ook beter gaan spelen. Hij loopt zo veel naar voren enzo omdat een ander 't amper doet, en hij wil. Dat hij daarbij z'n eigen taken vergeet is natuurlijk nogal sneu, maar als er voorin beter wordt gevoetbald hoeft hij ook niet zo zeer naar voren. Als de rest van het team beter staat wordt een gaatje van hem daarnaast ook beter opgevangen.
Begrijp me niet verkeerd, hij doet het alles behalve goed, maar de "alles beter dan"-houding hier vind ik wel overdreven.
Ik ga die witte maar eens bestellen op de site. Voor 25 euro is dat prima te doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:16 schreef o.us het volgende:
Vandaag in de fanshop, alle wedstrijdshirts voor 25 euro. Heb toch maar de thuisshirt en alternatieve gele meegenomen
[ afbeelding ]
Hij is 25.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er aan. We hebben de laatste tijd wel gemerkt wat er kan gebeuren als je bijna alleen maar jonkies opstelt. Dan nog liever de Cler.
Dat hij voorin weinig toevoegd weet ik ook nog wel, al voegt hij dan alsnog meer mee dan sommige middenvelders/buitenspelers de afgelopen maanden hebben gedaan. Gelukkig gaat dat nu beter. Maar zoals ajacied4lf boven je al zegt, met een Ryo voor hem verwacht ik wel dat hij beter gaat spelen, omdat hij dus inderdaad niet meer op hoeft te komen. Dus je "dat hebben we gewoon niet" kun je voor je houden want we spelen de afgelopen weken dan ook al veel beter. Gewoon een groot stuk frustratie, van "als die lulletjes voor me geen bal richting hun doel brengen dan doe ik 't gvdgvd zelf wel!".quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
In een beter team bla bla..........dat hebben we gewoon niet.
En hij hoeft niet naar voren want hij voegt daar niets toe. Het is gewoon schrijnend om hem te zien schutteren zoals bij die 2e goal zondag.
Come on man...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat hij voorin weinig toevoegd weet ik ook nog wel, al voegt hij dan alsnog meer mee dan sommige middenvelders/buitenspelers de afgelopen maanden hebben gedaan. Gelukkig gaat dat nu beter. Maar zoals ajacied4lf boven je al zegt, met een Ryo voor hem verwacht ik wel dat hij beter gaat spelen, omdat hij dus inderdaad niet meer op hoeft te komen. Dus je "dat hebben we gewoon niet" kun je voor je houden want we spelen de afgelopen weken dan ook al veel beter. Gewoon een groot stuk frustratie, van "als die lulletjes voor me geen bal richting hun doel brengen dan doe ik 't gvdgvd zelf wel!".
Van mij mag hij overigens weg hoor, met z'n topsalaris, maar "alles beter dan" gaat te ver.
We hebben toch gewoon niet beter dan dit? Op een enkele wijziging na misschien. En ja, ik ben met je eens dat het beter gaat de laatste weken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat hij voorin weinig toevoegd weet ik ook nog wel, al voegt hij dan alsnog meer mee dan sommige middenvelders/buitenspelers de afgelopen maanden hebben gedaan. Gelukkig gaat dat nu beter. Maar zoals ajacied4lf boven je al zegt, met een Ryo voor hem verwacht ik wel dat hij beter gaat spelen, omdat hij dus inderdaad niet meer op hoeft te komen. Dus je "dat hebben we gewoon niet" kun je voor je houden want we spelen de afgelopen weken dan ook al veel beter.
Alleen lukt het 'm nietquote:Gewoon een groot stuk frustratie, van "als die lulletjes voor me geen bal richting hun doel brengen dan doe ik 't gvdgvd zelf wel!".
Dat mag je inderdaad wel van hem verwachten, maar dat gebeurt niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Stokstaart het volgende:
En dat als international. Hij zou met zijn status,leeftijd en vooral ervaring die jonkies bij de hand moeten pakken en iets van een leidende rol moeten hebben.
Hoezo kun je die gele niet bestellen op de sitequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga die witte maar eens bestellen op de site. Voor 25 euro is dat prima te doen.
quote:Feyenoord-opa op passende wijze begraven
En weer heeft het Feyenoordlegioen afscheid moeten nemen van een markante Feyenoorder. De geboren engelsman Mike opa Feyenoord Wilson overleed op 16 februari op 62-jarige leeftijd. Hij was een groot Feyenoord-fan. Net zoals de rest van zijn familie. Mike was de opa van het jongetje van de bekende middelvinger-foto en Shirley, het Feyenoord-meisje uit Puberruil.Supporters vormden vandaag na de dienst in de abdij een erehaag voor de kist met Opa Feyenoord, op weg naar de begraafplaats in Putte. Ook staken ze vuurwerk af. Mike Wilson werd in zijn Feyenoord-shirt begraven.
http://feyenoord.blog.nl/(...)sende-wijze-begraven
Idd, kan bijna niet meer mis gaan.quote:
Er kwam toch al een paar topics geleden een ontwerp langs? Die ene die zo erg op dat blauwe uit-shirt van Oranje leek een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoezo kun je die gele niet bestellen op de siteHeb wel die witte besteld, met Ryo achterop
En het thuisshirt, met Castaignos. Ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe shirts voor komend seizoen. Meestal zijn die een paar dagen/weken voor de presentatie (van morgen) al uitgelekt ..
Iemand toevallig een of andere oom met een sportshop waar ze het nieuwe shirt al hebben ontvangen?
quote:'Van Geel en Feyenoord mondeling akkoord'
Feyenoord heeft in Martin van Geel definitief de opvolger gevonden van Leo Beenhakker. Beide partijen zijn mondeling tot een akkoord gekomen, meldt Voetbal International.
Van Geel maakt het seizoen af bij Roda JC Kerkrade en vertrekt daarna richting de Kuip, waar hij als technisch directeur het vijfjarenplan een gezicht moet gaan geven. De gesprekken bevinden zich inmiddels in de afrondende fase.
De Rotterdammers hadden het liefst gezien dat de vijftigjarige Van Geel per direct over zou komen. Dat zag de Brabander echter niet zitten, omdat hij het niet netjes vindt om zijn huidige werkgever gedurende het seizoen in de steek te laten.
Van Geel was eerder werkzaam bij Willem II, AZ en Ajax. Bij Roda JC kan hij vanwege een ontspanningsclausule zonder problemen vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |