liedjes gezongen die clues bevatten,quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:13 schreef little_me het volgende:
Volgens mij zei De stem vanmiddag dat er een pop quiz op de middag zou komen,
het is al avond en er is nog alleen bank hangen pff
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:15 schreef Ceetje.. het volgende:
cynthia zit weer gezellig met al haar vrienden te roken
Zou dat het dan echt zijn geweestquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
liedjes gezongen die clues bevatten,
Liedjes pop
clues quis
Zat om het zwaard gebruikt de clue als 2quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft dus ook een blauwe sjerp gehad... LOL.. Hoeveel hints heb je nodig ? De vaas, Ivanhoe, zwaard..
Alsof er in jouw omgeving een week voorbij gaat zonder dat dit ter sprake komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu heeft Sofia het opeens zomaar over borstverkleining bij mannen? Wat heb ik allemaal gemist?
moet laura zich straks ook nog fakking gaan zitten verdedigenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef beequeen het volgende:
Lol, Sofia heeft het nu over de oren van Laura en Joanna weet er weer alles van.
Lachen, dat geroddel.
Sofia is gewoon een kuthoer, ik ben eruit. (En niet eens omdat het over Laura gaat .. )quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef beequeen het volgende:
Lol, Sofia heeft het nu over de oren van Laura en Joanna weet er weer alles van.
Lachen, dat geroddel.
Ah.. Thanks !quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef mYsca het volgende:
[..]
Zat om het zwaard gebruikt de clue als 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |