Oja want zijn geheim is ook gelinkt aan de persoon waar hij mee sliep ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:52 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Zijn geheim raadt ook echt niemand zonder goede aanwijzingen. Je zou nog kunnen raden dat hij ooit een het bed heeft gedeeld met een bekende nederlander, maar dan weet je nog lang niet wie.
Doe normaal, 145 van gemaakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Sukkels die niet weten dat op 144 145 volgt.
Paar keer refreshen als je ziet dat je laatste post hebt, dan komt er 'open nieuw deel'. Hoef je alleen het nummer en TT in te vullen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef md89 het volgende:
Offtopic: Ik ben bang dat ik een keer de laatste post heb en een nieuw topic moet openenHoe kom ik aan de openingspost?
OP 5 drukken en op "open nieuw deel' drukkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef md89 het volgende:
Offtopic: Ik ben bang dat ik een keer de laatste post heb en een nieuw topic moet openenHoe kom ik aan de openingspost?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Bee mag Philip wel een sukkel noemen maar ik iemand die in een poging iemand voor sukkel uit te maken zo'n fout maakt nietquote:
het is echt slaapverwekkendquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:52 schreef Mylene het volgende:
Wat is dit pijnlijk om te kijken zeg.
Foutje, mag dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Robbiedd het volgende:
niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef md89 het volgende:
Ja zeker. Maar omdat je het in een TT deed waar je iemand anders voor sukkel uitmaakt, reageerde ikquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Paar keer refreshen als je ziet dat je laatste post hebt, dan komt er 'open nieuw deel'. Hoef je alleen het nummer en TT in te vullen.
Dankje! Ik zat al te stressen dat ik met allerlei codes bezig moestquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OP 5 drukken en op "open nieuw deel' drukken
Het is tegenwoordig zoooo simpel
Alleen even het nummertje en de titel veranderen, kan binnen 1 minuut
Nee joh, tegenwoordig gaat het veel snellerquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Eerst topic openen en dan op je gemaknaar oud OP gaan en quoten. jopieren. quotes weghalen.
2 of 3 topics geleden had. plakwerk? de links voor de laatste cossen gevonden, heel veel werk maar dat is verdwenen helaas in het vorige topic. Misschien kan iemand die er nog even toevoegen. beequeen of mod?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef md89 het volgende:
[..]
[..]
Dankje! Ik zat al te stressen dat ik met allerlei codes bezig moest![]()
Klopt want Beequeen doet niet aan het programma mee. Commentaar op de streams niet streamersquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:55 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Bee mag Philip wel een sukkel noemen maar ik iemand die in een poging iemand voor sukkel uit te maken zo'n fout maakt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |