Denk dat ze geen muziek kunnen geven, want dan gaan ze sneaky samenzweren enzo. Moeilijk om dan de audio van de bewoners eruit te filteren denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch ook hoor
Maar kan je je voorstellen wat er gebeurt als ze dan écht muziek en drank krijgen?
+1.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef pullup het volgende:
Ik zit hier ook met mijn mond vol tanden
ja, kut, over 5 minuten moet ik weg, mooi klote. Waarom hadden ze niet effe kunnen wachten, de zeikersquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:43 schreef Robbiedd het volgende:
Kut zeg, over 17 minuten vergadering![]()
![]()
ja vervelend dat alleen die Cynthia weer aan het schreeuwen is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef RethXoth het volgende:
Cynthia moet niet zo overdreven schreeuwen
Philip is nog stommer dan een stoeptegel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef wieweetwatt het volgende:
hoef niet alles te weten maar zijn er het afgelopen uur shocking dingen gebeurd?
We zijn nu ff aan het Popquizzen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef wieweetwatt het volgende:
hoef niet alles te weten maar zijn er het afgelopen uur shocking dingen gebeurd?
Ze moet haar lelijkheid ergens mee compenseren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef RethXoth het volgende:
Cynthia moet niet zo overdreven schreeuwen
Ik wist het, had het voorspeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Philip is nog stommer dan een stoeptegel.
Verder niet veel
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef meneertje1972 het volgende:
straks komt liedje: I wanna be a millionaire so fucking...
---> GERARD :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |