abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93204683
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Lekker burgerlijk in je trommeltje van de blokker.
Heul niet. Boterhamzakjes FTW!
pi_93204775
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij valt dus ook af. JIj rent voor mij en als ik een keer van die bank afkom om voor jou wat te halen, dat is nihil
Tjah, jammer. Wanneer krijg ik je foto nou? :)
pi_93204822
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heul niet. Boterhamzakjes FTW!
Whaha.
pi_93204893
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Tjah, jammer. Wanneer krijg ik je foto nou? :)
Die krijg je niet meer. Ik zie toch ook geen foto van jou of wel soms? Zal eens effe kijken, maar je mist niks aan mij hoor. Je moet ook maar zo denken "overal zit een gat in"
pi_93204994
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Die krijg je niet meer. Ik zie toch ook geen foto van jou of wel soms? Zal eens effe kijken, maar je mist niks aan mij hoor. Je moet ook maar zo denken "overal zit een gat in"
Maar niet iedereen heeft een blue waffle.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93205008
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Lekker burgerlijk in je trommeltje van de blokker.
Die van jou vond ik om te lachen. Kan je die reacties weghalen.
Tjeem, ik moet zo echt die boodschappen gaan doen, want anders kom
ik die 10 cm hier niet meer door. Balen die sneeuw
pi_93205074
Ergens wil ik deze reeks volgen tot en met de epische faaldate, maar aan de andere kant :O
pi_93205085
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Devion het volgende:

[..]

Maar niet iedereen heeft een blue waffle.
Dat is een specialiteit dat net zo exclusief is als kaviaar.
pi_93205091
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Die van jou vond ik om te lachen. Kan je die reacties weghalen.
Tjeem, ik moet zo echt die boodschappen gaan doen, want anders kom
ik die 10 cm hier niet meer door. Balen die sneeuw
Leugens, Fokkers komen niet buiten...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_93205116
quote:
99s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Ergens wil ik deze reeks volgen tot en met de epische faaldate, maar aan de andere kant :O
Die date komt er niet, want mevrouw heeft teveel eisen voor 99% van de fokkers.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93205138
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat is een specialiteit dat net zo exclusief is als kaviaar.
En net zoals kaviaar smerig :r
- Epicurus
pi_93205148
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Devion het volgende:

[..]

Daarnaast is 99% van de Fokkers niet op zoek naar een troll met een piemol.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_93205167
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dan krijg je er ook een van mij.
pi_93205194
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Devion het volgende:

[..]

Voor een prive chauffeur zijn de eisen wat lager, dus Scorpie in LaTeX volstaat :7
pi_93205275
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Voor een prive chauffeur zijn de eisen wat lager, dus Scorpie in LaTeX volstaat :7
Moet stiekem toegeven dat ik dat wel wil zien :D
- Epicurus
pi_93205320
Dit topic :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_93205356
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef Devion het volgende:

[..]

Moet stiekem toegeven dat ik dat wel wil zien :D
Jij mag misschien wel onze handtasjes dragen :P Eerst kijken wat ''grande madamme'' ervan vindt.
pi_93205403
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jij mag misschien wel onze handtasjes dragen :P Eerst kijken wat ''grande madamme'' ervan vindt.
Ik draag geen handtasjes, ben geen homo :{w

Als je het lief vraagt, betaal ik je eerste drankje 8-)
- Epicurus
pi_93205406
Ik in LaTeX :') Droom verder.
pi_93206342
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Dan krijg je er ook een van mij.
Ik ken die geintjes van Marokkanen wel met foto s, dus nee geen foto.
pi_93206597
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef Devion het volgende:

[..]

Ik draag geen handtasjes, ben geen homo :{w

Als je het lief vraagt, betaal ik je eerste drankje 8-)
Nee hoor, Mala. Hij gaat hooguit mee als we hem aan de trekhaak hangen en dan binden we met een veiligheidsvest die tasjes van ons om hem heen.

Ik denk dat ik met het zien van het ding al gegeten en gedronken heb.
pi_93206694
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Als het om een man draait heb je er echt meer nodig. Inderdaad weet je wel zo n dombo om al die huishoudelijke shit op te ruimen en de boodschappen, dan heb je weer een wat cleverer persoontje nodig om je administratie te doen. Met die twee figuren kan je je meestal in het uitgaanscircuit niet vertonen. Daarna nog een dus om fijn uit te gaan, maar je kan ook niet elke keer met diezelfde kerel verschijnen en dan heb je er 1 nodig die flink, maar dan bedoel ik heel flink in de slappe was zit.

Oh ja, en als wij natuurlijk aan de stap gaan, moeten we er een hebben die ook de BOB is, want anders kunnen wij niet uit ons dak gaan
Wie ben jij dan wel niet?
Ja, ik generaliseer.
pi_93206697
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee hoor, Mala. Hij gaat hooguit mee als we hem aan de trekhaak hangen en dan binden we met een veiligheidsvest die tasjes van ons om hem heen. Hoeft ie ook niks te dragen. Nee meneertje zal volle zalen trekken bij de vrouwtjes :N

Ik denk dat ik met het zien van het ding al gegeten en gedronken heb :r
pi_93206813
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik ken die geintjes van Marokkanen wel met foto s, dus nee geen foto.
Ben een nette student, dus ben geen relmarokkaan zoals je ze gewend bent. Ik woon niet in Rotterdam, kom nou :')
pi_93207016
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ben een nette student, dus ben geen relmarokkaan zoals je ze gewend bent. Ik woon niet in Rotterdam, kom nou :')
Ik heb ook nette studenten gehad. Eentje die een eigen bedrijf had en nu goede baan heeft als manager, het zegt allemaal niks.

En wat ze dan tegen mij zeggen, dat ik hun als Marokkaan zijnde commandeer. Marokkanen vatten vaak iets verkeerd op. Ik weet echt wel waarover ik het heb, want ik ben er met 4 omgegaan.

Waar woon je dan? Utrecht? Ja, je had het toch over het midden van het land
pi_93207075
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef Northside het volgende:

[..]

Wie ben jij dan wel niet?
Ik zie wel wie jij bent. Best wel een sadist. 4 katten te zetten voor een kooi met 1 woestijnratje. Die is zeker nu wel dood?
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:55:11 #87
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_93207263
Zou dit topic niet naar ONZ moeten? Wat een ongelooflijke kul zeg (en dan heb ik het nog niet eens over het gebrek aan fatsoenlijke zinsopbouw ed.) :')
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_93207423
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef QueenR het volgende:
Zou dit topic niet naar ONZ moeten? Wat een ongelooflijke kul zeg (en dan heb ik het nog niet eens over het gebrek aan fatsoenlijke zinsopbouw ed.) :')
Nou schat, als je het tegen mij hebt, ik had op het VWO wel een negen voor Nederlands. En jij?
E.d. schrijf je zo, hoor.

Wat is ONZ? Kijk, ik ben hier nog niet ingeburgerd. Ik zal eens kijken hoelang jij hier al zit. Zal je even onder de loep nemen, maar volgens mij ben je een NO KNOW
pi_93207425
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik zie wel wie jij bent. Best wel een sadist. 4 katten te zetten voor een kooi met 1 woestijnratje. Die is zeker nu wel dood?
Het ratje zat beter in de kooi dan erbuiten toch?
Ja, ik generaliseer.
pi_93207575
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef QueenR het volgende:
Je hebt er een foto tussengedaan van toen je nog 18 was. Toen zag je er nog goed uit, maar zal wel een gefotoshopte foto zijn. Die anderen zijn allemaal middelmatig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')