Klopt. Ik ken ook vrouwen die beter in wiskunde zijn dan ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt... er zijn ook wel vrouwen die wel goed zijn in wiskunde.. maar de meesten gewoon niet.
Doe je niks aan
Ik heb al tieten, lulquote:
1000 dingen tegelijk regelen.. stressbestendig, koken ( ook niet allemaal)quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoals sandwiches maken en de was doen
Hier ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Het sneeuwt hier als een mongool. DIE SHIT IS AAN
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Het sneeuwt hier als een mongool. DIE SHIT IS AAN
Was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1000 dingen tegelijk regelen.. stressbestendig, koken ( ook niet allemaal)
Luisteren ( lange niet allemaal) een ander een goed gevoel geven ( door praten)
advies geven.... etc etc etc
1quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwen zijn goed in zeiken als ik weer eens iets doe wat verkeerd is. Ik heb nog een leuke anekdote over een meisjen die boos werd op mij. Stem 1 als je hem wil horen stem 2 als je hem niet wil horen
oh kut moet eeffe weg zo back nerds mijn moeder en zusje lopen te schreeuwen
ik verveel me.. dus typ het graag neerquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoorIk hou van jullie soort, dus ik ken de goeie aspecten
3quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwen zijn goed in zeiken als ik weer eens iets doe wat verkeerd is. Ik heb nog een leuke anekdote over een meisjen die boos werd op mij. Stem 1 als je hem wil horen stem 2 als je hem niet wil horen
oh kut moet eeffe weg zo back nerds mijn moeder en zusje lopen te schreeuwen
Hahha okequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik verveel me.. dus typ het graag neer
dit dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar was jij van 12 tot 2? je meost draaien
Hallonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |