Je kent mijn gestoorde leraar nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:51 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Als je wiskunde een beetje liefde geeft, wie weet wat er dan gebeurd![]()
Misschien slaat de vonk wel over
Wiskunde is gewoon een kwestie van repeteren. Niks moeilijks aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
HaterIk hou niet van wiskunde en wiskunde ook niet van mij en het ligt mij gewoon niet
Dus dan maar compensatiepunten. En als ik een 4 sta voor mn gemiddelde dan ga ik sowieso niet over
maar ik ben niet homoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wiskunde is gewoon een kwestie van de leraar pijpen. Niks moeilijks aan.
wiskunde heeft mij nooit gesnapt.. en ik wiskunde nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wiskunde is gewoon een kwestie van repeteren. Niks moeilijks aan.
Die kan rechtstreeks in een van de vieze verhaaltje van monoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had net een sapje die niet goed meer was
zaten slierten in
ik voel me misselijk
Ik dronk een keer melk die over de datum was.. Gadverdamme. 10 bergen bij elkaar gekotstquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had net een sapje die niet goed meer was
zaten slierten in
ik voel me misselijk
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die kan rechtstreeks in een van de vieze verhaaltje van mono
wat is dat toch met vrouwen en wiskunde?? Waarom snappen jullie het niet gewoonquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wiskunde heeft mij nooit gesnapt.. en ik wiskunde niet
kapotte chocolademelk.. ook zo heerlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dronk een keer melk die over de datum was.. Gadverdamme. 10 bergen bij elkaar gekotst
Ja dit dus. Geef mij maar talenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wiskunde heeft mij nooit gesnapt.. en ik wiskunde niet
Ik heb net trouwens een zak winegums gekochtquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
doet niet af aan het feit dat ik misselijk ben
![]()
![]()
omdat de hersenen van vrouwen en mannen anders werken.. dit is wetenschappelijk aangetoond..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Lama443 het volgende:
[..]
wat is dat toch met vrouwen en wiskunde?? Waarom snappen jullie het niet gewoon
Sowieso vrouwen en logica. Moeilijke combinatie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Lama443 het volgende:
[..]
wat is dat toch met vrouwen en wiskunde?? Waarom snappen jullie het niet gewoon
ruimtelijk inzicht is niet hetzelfde als wiskunde. Wiskunde is meer een proces van logisch denkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat de hersenen van vrouwen en mannen anders werken.. dit is wetenschappelijk aangetoond..
Multitasken - vrouwen
ruimtelijk inzicht - mannen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vrouwen zijn goed in andere dingen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja dit dus. Geef mij maar tieten
Zoals sandwiches maken en de was doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vrouwen zijn goed in andere dingen![]()
![]()
klopt... er zijn ook wel vrouwen die wel goed zijn in wiskunde.. maar de meesten gewoon niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ruimtelijk inzicht is niet hetzelfde als wiskunde. Wiskunde is meer een proces van logisch denken
Gvd ik ben in allebei kutquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat de hersenen van vrouwen en mannen anders werken.. dit is wetenschappelijk aangetoond..
Multitasken - vrouwen
ruimtelijk inzicht - mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |