abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93209986
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:41 schreef Disana het volgende:

Dat heeft alles met interpretatie te maken, je accepteert niet dat niet iedereen jouw visie en gevoelens omtrent (de uitspraken van) Duisenberg deelt.
Mijn visie? Ik ben geen jood en het is zoals gezegd een onderdeel van het joodse geloof dat ze zichzelf het uitverkozen volk noemen en dit is gewoon de officiële leer daaromtrent!

Dat is hoe dan ook niet een vorm van grootheidswaanzin, maar jij zal ook eens een keer toegeven dat je het bij het verkeerde eind hebt...

quote:
En als ik dan je laatste opmerking lees... dan concludeer ik tevens dat je als topicstarter vrijwel geen ruimte laat voor andere meningen. Je bent beledigend tot op het bot, en dat zonder redelijke aanleiding of argumenten.
Het is een kwaadaardige opmerking en jij ziet het niet. Daar snap ik werkelijk niets van. Dan heb je echt een enorme plaat voor je kop. Als je Joden gaat vergelijken met de Nazi's dan is dat vanuit de historie gewoon bijzonder kwaadaardig. Nergens voor nodig ook.

En ook nog eens voortkomend uit een stuitend gebrek aan kennis, wat Greetje keer op keer heeft getoond en jij nu ook. Al ontken je het glashard, maar inmiddels komt het vermoeden op dat je familie bent...

quote:
Je had je beter kunnen beperken tot je mening over de uitspraak van het OM. Andere meningen dan de jouwe over de persoon Duisenberg zijn duidelijk een brug te ver voor jou.
Nee, van mij mogen andere meningen wel. Ik vind haar een naar mens, jij niet en dat mag van mij. Maar als je haar uitspraken gaat verdedigen, terwijl die overduidelijk op zijn minst op de grens, maar eigenlijk ver daar overheen... dan kun je tegenwind verwachten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2011 @ 17:53:20 #52
137949 Disana
pi_93210169
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef DS4 het volgende:

Maar als je haar uitspraken gaat verdedigen, terwijl die overduidelijk op zijn minst op de grens, maar eigenlijk ver daar overheen... dan kun je tegenwind verwachten.
Jouw 'tegenwind' bestaat slechts uit denigrerende opmerkingen in de trant van hoe dom iemand is, en hoe onbelezen, en hoe gestoord.

Maar ik herhaal mezelf, het is allang niet interessant meer.
pi_93210198
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik meen dat het daarin ook ging over de grenzen in het maatschappelijk debat, dus voor zover dat al relevant zou zijn in het geval van smaad, lijkt het me dat het OM zou moeten voorkomen dat ze weer op de vingers wordt getikt door het hof. Zo vrij zijn ze nou ook weer niet.
Het punt is alleen dat Wilders daar een groep in het debat trok die daar niet aan mee deed. Vandaar dat ik het niet vergelijkbaar acht.

quote:
Tenzij het strafbaar is natuurlijk. Wat is dit nou voor cirkelredenatie?
Het is geen cirkelredenatie, want het houdt daar niet op...

quote:
Dat lijkt me niet, ik weet dat het in bepaalde kringen gebruik is om de tegenstanders van meer Lebensraum voor het joodse Herrenvolk
Vind je dat nu stoer, een greetje doen?

quote:
Bijna is niet helemaal.
Bijna een eretitel staat verdomd ver af van een belediging.

quote:
Welke belemmering zie je dan precies?
:haha:
pi_93210388
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Disana het volgende:

Jouw 'tegenwind' bestaat slechts uit denigrerende opmerkingen in de trant van hoe dom iemand is, en hoe onbelezen, en hoe gestoord.

Nee, dat maak jij ervan.

Het is een veel voorkomend misverstand en het was hoe dan ook duidelijk dat jij het niet exact wist. Ik heb je gewoon aangeraden om het even te lezen. Inmiddels heb ik je zelfs een link gegeven, hoef je niet eens te zoeken.

Het was niet kwaadaardig bedoeld dus, maar gewoon constateren dat de ander kennelijk een uitleg aan een begrip geeft welke onjuist is.

Het argument dat ik gaf (wat je selectief weg liet met het quoten...) was dat het ongepast was, zelfs als jouw uitleg de juiste zou zijn.

Het is onnodig grievend. En dat jij dat niet kan begrijpen, dat kan ik dus niet begrijpen.
pi_93210666
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het punt is alleen dat Wilders daar een groep in het debat trok die daar niet aan mee deed. Vandaar dat ik het niet vergelijkbaar acht.
Dat het over de maatschappij gaat lijkt mij nou juist wat het tot een maatschappelijk debat maakt, jou niet?

quote:
Het is geen cirkelredenatie, want het houdt daar niet op...
Je bedoelt dat je nu lekker in rondjes wil blijven draaien?
Omdat je deelneemt aan het debat neem je bewust het risico dat er strafbare feiten tegen je gepleegd wordt, en daarom zijn ze niet strafbaar?

quote:
Vind je dat nu stoer, een greetje doen?
Als ik de voorvechters van dit Israel voor racist uitmaak, antisemiet zelfs, dan kan ik tenminste aangeven waar zij voor staan dat ze tot racist maakt. Het lijkt me niet dat je van Duisenburg uitspraken of iets dergelijks kunt noemen waaruit blijkt dat zij joden haat.

quote:
Bijna een eretitel staat verdomd ver af van een belediging.
Het ging om smaad.... maar dat was je allicht ontgaan.

quote:
:haha:
Ik ging er al niet serieus van uit dat je met een argument zou kunnen komen, maar voor de vorm vroeg ik het toch maar even.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_93210869
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:

Als ik de voorvechters van dit Israel voor racist uitmaak, antisemiet zelfs, dan kan ik tenminste aangeven waar zij voor staan dat ze tot racist maakt.
Je bent nu dus echt een greetje aan het doen, door net te doen alsof je niet begrijpt waar ik op doel. Veel succes ermee!
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:43:13 #57
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93242348
Oh, ik zie al welke kant deze discussie opgaat. Wacht even;

Israel _O_ _O_
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_93245332
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat het over de maatschappij gaat lijkt mij nou juist wat het tot een maatschappelijk debat maakt, jou niet?

[..]

Je bedoelt dat je nu lekker in rondjes wil blijven draaien?
Omdat je deelneemt aan het debat neem je bewust het risico dat er strafbare feiten tegen je gepleegd wordt, en daarom zijn ze niet strafbaar?

[..]

Als ik de voorvechters van dit Israel voor racist uitmaak, antisemiet zelfs, dan kan ik tenminste aangeven waar zij voor staan dat ze tot racist maakt. Het lijkt me niet dat je van Duisenburg uitspraken of iets dergelijks kunt noemen waaruit blijkt dat zij joden haat.

[..]

Het ging om smaad.... maar dat was je allicht ontgaan.

[..]

Ik ging er al niet serieus van uit dat je met een argument zou kunnen komen, maar voor de vorm vroeg ik het toch maar even.
Hmmm...meelopen in een groep Marokkanen die keihard "Hamas Hamas joden aan het gas scanderen doet mij toch enigzins twijfelen aan jouw uitspraak.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')