De andere voordelen zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
Ik wordt overigens standaard vier keer per jaar op HIV, hepatitis en andere bloedziektes getestEen van de voordelen van bloeddonor zijn
Daarom.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga ook 4x per jaar, vaker heeft toch geen zin mbt de incubatie tijd van de meeste Soa's.
Niet letterlijk, gewoon niet omgedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Letterlijk?
Je bent gewoon dom dus
Kloptquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, ook partners zonder vage achtergronden kunnen HIV oplopen
Hoe lang zijn die dan precies?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga ook 4x per jaar, vaker heeft toch geen zin mbt de incubatie tijd van de meeste Soa's.
Dat duurt toch iets van 3 maanden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe lang zijn die dan precies?
Ik geloof dat hiv nu al binnen enkele dagen zichtbaar is dus die weet je vrij snel.
Nee, je kan er na een X aantal weken op testen en daarna duurt het nog vrij lang voordat het zichbaar is. Ik meende 2x 6 wekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe lang zijn die dan precies?
Ik geloof dat hiv nu al binnen enkele dagen zichtbaar is dus die weet je vrij snel.
Nou, ik vind het zelf ook prettig dat wanneer ik bloed nodig heb, dit voor handen is voor mij. Dus daarom vind ik het wel zo netjes dit ook terug te doen. Daarbij is het ook soort van voor opa, die is heel zijn leven bloeddonor geweest net als oma en die traditie wil ik graag voortzetten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helping? Looks like you're 1/2 liter of blood short on the whole deal..
Ik zag net ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind het zelf ook prettig dat wanneer ik bloed nodig heb, dit voor handen is voor mij. Dus daarom vind ik het wel zo netjes dit ook terug te doen. Daarbij is het ook soort van voor opa, die is heel zijn leven bloeddonor geweest net als oma en die traditie wil ik graag voortzetten.
quote:Evil Evie says (15:49)
met 3 maanden kan je testen
en zekerheid is na 6 maanden met testen pas
Ik moest even Meaning of Life quotenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind het zelf ook prettig dat wanneer ik bloed nodig heb, dit voor handen is voor mij. Dus daarom vind ik het wel zo netjes dit ook terug te doen. Daarbij is het ook soort van voor opa, die is heel zijn leven bloeddonor geweest net als oma en die traditie wil ik graag voortzetten.
Oh, ken ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest even Meaning of Life quoten
quote:Evil Evie says (15:49)
mja kans met normale seks om het te krijgen
hetero geen anale seks
is het voor een vrouw 0,5 % en voor man minder
mits de ander besmet is
mja
Mits de ander besmet is is de kans op het krijgen van een SOA 0,5%?quote:
Wordt John Cleese gevraagd om 1 pond voor de armen. En hij wil weten wat hij uit die deal krijgt. Proberen ze uit te leggen, maar hij snapt het gewoon echt niet.quote:
Dat leek mij ook:quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mits de ander besmet is is de kans op het krijgen van een SOA 0,5%?
Dat lijkt me wel erg weinig?
quote:PeuRac. says (15:50)
serieus? Dus als ik besmet zou zijn, dan is de kans voor jou alsnog maar 0,5% ? (niet dat ik een reden heb om die aan te nemen overigens)
Evil Evie says (15:51)
0,5 per neukbeurt om het te krijgen
Denk dat ze het over HIV heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mits de ander besmet is is de kans op het krijgen van een SOA 0,5%?
Dat lijkt me wel erg weinig?
check. Sommige SOA's heb je volgens mij meteen, andere moet net op dat moment opspelen.quote:
op 3 weken kan je voor lues chlam en gon testen heurquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah, op die manierquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt John Cleese gevraagd om 1 pond voor de armen. En hij wil weten wat hij uit die deal krijgt. Proberen ze uit te leggen, maar hij snapt het gewoon echt niet.
Dan nog, lijkt me erg weinig...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |