Niet letterlijk, gewoon niet omgedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Letterlijk?
Je bent gewoon dom dus
Kloptquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, ook partners zonder vage achtergronden kunnen HIV oplopen
Hoe lang zijn die dan precies?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga ook 4x per jaar, vaker heeft toch geen zin mbt de incubatie tijd van de meeste Soa's.
Dat duurt toch iets van 3 maanden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe lang zijn die dan precies?
Ik geloof dat hiv nu al binnen enkele dagen zichtbaar is dus die weet je vrij snel.
Nee, je kan er na een X aantal weken op testen en daarna duurt het nog vrij lang voordat het zichbaar is. Ik meende 2x 6 wekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe lang zijn die dan precies?
Ik geloof dat hiv nu al binnen enkele dagen zichtbaar is dus die weet je vrij snel.
Nou, ik vind het zelf ook prettig dat wanneer ik bloed nodig heb, dit voor handen is voor mij. Dus daarom vind ik het wel zo netjes dit ook terug te doen. Daarbij is het ook soort van voor opa, die is heel zijn leven bloeddonor geweest net als oma en die traditie wil ik graag voortzetten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helping? Looks like you're 1/2 liter of blood short on the whole deal..
Ik zag net ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind het zelf ook prettig dat wanneer ik bloed nodig heb, dit voor handen is voor mij. Dus daarom vind ik het wel zo netjes dit ook terug te doen. Daarbij is het ook soort van voor opa, die is heel zijn leven bloeddonor geweest net als oma en die traditie wil ik graag voortzetten.
quote:Evil Evie says (15:49)
met 3 maanden kan je testen
en zekerheid is na 6 maanden met testen pas
Ik moest even Meaning of Life quotenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind het zelf ook prettig dat wanneer ik bloed nodig heb, dit voor handen is voor mij. Dus daarom vind ik het wel zo netjes dit ook terug te doen. Daarbij is het ook soort van voor opa, die is heel zijn leven bloeddonor geweest net als oma en die traditie wil ik graag voortzetten.
Oh, ken ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest even Meaning of Life quoten
quote:Evil Evie says (15:49)
mja kans met normale seks om het te krijgen
hetero geen anale seks
is het voor een vrouw 0,5 % en voor man minder
mits de ander besmet is
mja
Mits de ander besmet is is de kans op het krijgen van een SOA 0,5%?quote:
Wordt John Cleese gevraagd om 1 pond voor de armen. En hij wil weten wat hij uit die deal krijgt. Proberen ze uit te leggen, maar hij snapt het gewoon echt niet.quote:
Dat leek mij ook:quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mits de ander besmet is is de kans op het krijgen van een SOA 0,5%?
Dat lijkt me wel erg weinig?
quote:PeuRac. says (15:50)
serieus? Dus als ik besmet zou zijn, dan is de kans voor jou alsnog maar 0,5% ? (niet dat ik een reden heb om die aan te nemen overigens)
Evil Evie says (15:51)
0,5 per neukbeurt om het te krijgen
Denk dat ze het over HIV heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
check. Sommige SOA's heb je volgens mij meteen, andere moet net op dat moment opspelen.quote:
op 3 weken kan je voor lues chlam en gon testen heurquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga ook 4x per jaar, vaker heeft toch geen zin mbt de incubatie tijd van de meeste Soa's.
Ah, op die manierquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt John Cleese gevraagd om 1 pond voor de armen. En hij wil weten wat hij uit die deal krijgt. Proberen ze uit te leggen, maar hij snapt het gewoon echt niet.
Dan nog, lijkt me erg weinig...quote:
Nou, ik sta alweer een kleine maand droog, dus dan kan ik me op t meeste wel laten testenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Evie het volgende:
[..]
op 3 weken kan je voor lues chlam en gon testen heur
Chlamydia und gonorroe 75% voor de vrouwquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus t is "veiliger" om seks te hebben met iemand die HIV-positief is dan Chlamydia of Gonquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Chlamydia und gonorroe 75% voor de vrouw
Inderdaad. Vraag je je toch af waarom toch zoveel mensen besmet zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, op die manier
[..]
Dan nog, lijkt me erg weinig...
Stats en heb het over normale seks.. niet anaal (dan is het risico hoger ivm fissuren en aanraking met bloed etc etc)...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, op die manier
[..]
Dan nog, lijkt me erg weinig...
De voorwaarde hier was géén anale seksquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. Vraag je je toch af waarom toch zoveel mensen besmet zijn.
Ah, oke.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Chlamydia und gonorroe 75% voor de vrouw
Ja, lees het in de post boven de jouwequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De voorwaarde hier was géén anale seks
Iemand meenemen naar een kraamfeestjequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Tally het volgende:
Ik werd elke maand getest. Procedure van het ziekenhuis voor IVF
En na 2 dates al over kinderen beginnenAmateur! Ik ging bij de eerste date met een FOK!ker kinderkleding shoppen.
Maar alleen omdat het noodzaak wasIk had een kraamfeestje waar ik niet alleen naar toe wilde
naja dikke groei onder meisjes van 16 a 17 en gok dat dat te maken heeft met de gedachtegang onder die meisjes dat anale seks normaal is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. Vraag je je toch af waarom toch zoveel mensen besmet zijn.
Ja, dat snap ik. En ik geloof je wel, maar het lijkt zo weinigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Stats en heb het over normale seks.. niet anaal (dan is het risico hoger ivm fissuren en aanraking met bloed etc etc)...![]()
Maar mensen: zoek t lekker op
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oke.Schaamluis komt volgens mij sowieso niet of nauwelijks meer voor?
Hij wilde mij gewoon graag zien. Wanhopig was hij niet. Hij kwam niets te kortquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand meenemen naar een kraamfeestjedan was hij ook wel wanhopig
Vandaar het nauwelijks. Ik meende laatst een artikel te hebben gelezen over de verdwijning van schaamluis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]hahaha denk dat het nog wel voorkomt hoor
Sjah iedereen houdt zn toko tegenwoordig bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaar het nauwelijks. Ik meende laatst een artikel te hebben gelezen over de verdwijning van schaamluis.
Van alle SOA's is die toch het makkelijkste te behandelen
Gewoon samen lekker elkaar vlooien als voorspelquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaar het nauwelijks. Ik meende laatst een artikel te hebben gelezen over de verdwijning van schaamluis.
Van alle SOA's is die toch het makkelijkste te behandelen
Naja kan je beter doen dan onveilig naar bed gaan met iemand die een gat heeft ten grote van een watermeloenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De voorwaarde hier was géén anale seks
Jij komt zeker nooit in de sauna?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah iedereen houdt zn toko tegenwoordig bijlol
MIquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon samen lekker elkaar vlooien als voorspel
Gatver! rofl....quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn bedpartners iig welquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah iedereen houdt zn toko tegenwoordig bijlol
Oh, lekker weerquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijden niet meer geweest haha.. zijn bushes weer in dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in de sauna?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja kan je beter doen dan onveilig naar bed gaan met iemand die een gat heeft ten grote van een watermeloen
1e volle week maart zijn mn ouders wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Tijden niet meer geweest haha.. zijn bushes weer in dan?
Bij sommige aapsoorten wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Tijden niet meer geweest haha.. zijn bushes weer in dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |