Ergens in klb staat een topic over dat ik mn kat weer terug had gevonden, maar dan dood in het ijs. Dus timur van 3fm vroeg of ik verzoeknummer wilde plaatsen en mn verhaaltje wilde doenquote:
Serieus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ergens in klb staat een topic over dat ik mn kat weer terug had gevonden, maar dan dood in het ijs. Dus timur van 3fm vroeg of ik verzoeknummer wilde plaatsen en mn verhaaltje wilde doen
Timur is een beetje een mongool.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ergens in klb staat een topic over dat ik mn kat weer terug had gevonden, maar dan dood in het ijs. Dus timur van 3fm vroeg of ik verzoeknummer wilde plaatsen en mn verhaaltje wilde doen
Het was ook geen water, maar ijs.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Arm beestje
Katten zijn immers tantoe harde bazen
![]()
Maar hoe heeft dat kunnen gebeuren. Die van mij blijft meestal wel uit de buurt van water etc.
Hij is er wss ingevallen en kon er niet uit. Of hij is door het ijs gezaktquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Arm beestje
Katten zijn immers tantoe harde bazen
![]()
Maar hoe heeft dat kunnen gebeuren. Die van mij blijft meestal wel uit de buurt van water etc.
Geld voor het overgrote deel van die 3FM mongolen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Timur is een beetje een mongool.
Nou, geef dat geld maar liever aan mij danquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geld voor het overgrote deel van die 3FM mongolen.
Autocorrectie @ ipwn niet ftwquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, geef dat geld maar liever aan mij dan
Ein folch ein reich ein taalnazi!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, geef dat geld maar liever aan mij dan
Heil Bravebart!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ein folch ein reich ein taalnazi!
JAWOHL!quote:
kanker typo'squote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik typte net ongemerkt kanker ipv kanten, wtf
Stfuiquote:
Lang leve de ABN saldochecker op je telefoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik kijk nu net weer voor het eerst 8)
lang leve laptopsquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Lang leve de ABN saldochecker op je telefoon
Die dingen zijn ook gewoon nicequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga een Dove Caramel halen, want dat fluistert mijn vrouwelijke kant mij in te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |