Precies wat ik denk! Dat krijg je echt niet voor elkaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Sorry maar zie vaker van dit soort berichten ook op andere fora, bij mij gaat het er echt niet in dat je met Feyenoord in het 2e jaar al de CL kunt winnen. Als je met bijvoorbeeld een Spurs, Milaan of Valencia in het 2e jaar al de CL weet te winnen doe je het goed en moet je aardig wat geluk hebben na mijn mening.
Hier moet bijna wel met savegames of editors gerotzooid zijn wil je zo'n prestatie bereiken of je moet zoals ik al zei super veel geluk hebben.
Gewoon door te doen, doen en nog eens doen. En pakt iets wat je doet niet goed uit? Moet je het de volgende keer niet doen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef Lux0rious het volgende:
Hey! Ik ben totaal nieuw met Football Manager.
Hoe hebben jullie dit spel zo onder de knie gekregen? De gigantische keuze aan opties overal maakt het nogal verwarrend voor mij soms. Daarnaast kan ik soms opties niet vinden etc.
Iemand misschien een link ergens naar waar de basis van FM simpel wordt uitgelegd?
Ik heb het onder de knie gekregen door een aantal keer flink op mijn bek te gaan. Je moet niet verwachten dat je in je eerste game meteen de champions league of je competitie wint. Probeer tactieken uit, zoek uit welke spelers de moeite waard zijn om te huren/kopen enz.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef Lux0rious het volgende:
Hey! Ik ben totaal nieuw met Football Manager.
Hoe hebben jullie dit spel zo onder de knie gekregen? De gigantische keuze aan opties overal maakt het nogal verwarrend voor mij soms. Daarnaast kan ik soms opties niet vinden etc.
Iemand misschien een link ergens naar waar de basis van FM simpel wordt uitgelegd?
Dat je niet echt een voetbalkenner bent maakt niet uit. Er zijn maar weinige kenners en des te meer liefhebbersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:07 schreef Lux0rious het volgende:
Haha okee dan! Doen, doen en doen om vervolgens op mijn bek te gaan, it is!
Dat ik verder ook niet echt een voetbalkenner ben, helpt ook niet. Maargoed. Vandaag dan maar weer eens aan de slag om nieuwe dingen te ontdekken. Bedankt voor de reacties in ieder geval
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:39 schreef TheFastOne het volgende:
Hebben de meesten hier trouwens meerdere save games?
Nieuwe patch en huidige game gaan toch niet met elkaar samen?quote:
Damnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nieuwe patch en huidige game gaan toch niet met elkaar samen?
Ik bedoel spelen met meerdere ploegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nieuwe patch en huidige game gaan toch niet met elkaar samen?
Buonanotte.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef Moron het volgende:
En de uitwedstrijd:
[ afbeelding ]Nu mag ik tegen Schalke 04 aantreden. We zien wel wat het wordt.
Heb weinig zin om wedstrijden over te spelen als mijn huidige ermee stopt, elke maand maak ik nieuwe save (zo ongeveer).quote:
Ik ben de game gestart met Ajax en pas in het vierde seizoen bij NEC begonnen, en die speelden toen in de Jupiler League. Dus moet wel wat eerder lukken dan 2024.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ik ben net ook met NEC begonnen, dat wordt dus nog even wachten op het kampioenschap
Welke DB gebruik je eigenlijk daar voor?! Altijd jammer als je na een tijd een error krijgtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:17 schreef MMUFC het volgende:
Sta na 10 duels met FC United of Manchester 1eSta op doelsaldo voor de nummer 2 en 3. De nummer 3 heeft echter een duel minder en kan dus een voorsprong van 3 punten pakken.
Schijnbaar nog een probleem met de nieuwe patch :/quote:Wat ik ervan begrepen heb is dat wanneer je een nieuwe speler(s) aantrekt de stats (goals, assists etc) niet goed worden opgeslagen bij die betreffende speler(s). Dit zou een fout in de huidige patch zijn en een hotfix wordt verwacht. Of het ook zo is geen idee, heb het zelf nog niet ondervonden.
Mooie resultaten zo in het eerste seizoen, je verdediging heeft je zo te zien de das om gedaan, of speel je zeer aanvallend voetbal? Promotie moet er in het tweede seizoen wel inzittenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:14 schreef inZanity het volgende:
Eerste seizoen met Huizen zit erop. Ben toch best tevreden met het eindresultaat. Met een 3e plek waar de prognose 12e was heb ik niks te klagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil volgend seizoen toch wel voor promotie naar de topklasse gaan. Een paar rondes verder komen in een van de bekertoernooien zou ook niet verkeerd zijn uiteraard.
Een van de redenen dat ik nooit in game begin in Italië, altijd het gevoel dat je talenten nooit beter worden omdat ze geen wedstrijden spelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef kristyle het volgende:
Vervelend dat er geen reserve competitie is in Italië.
Hoe doet die Pastore het? Heb hem wel eens geprobeerd te kopen, maar 30M was mij te gortig.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:12 schreef VonHinten het volgende:
Barca uit de CL geknikkerd met Palermo
Thuis: 2-1
Uit: 1-1Ongelooflijk
Dit seizoen tot nu toe: 27 gespeeld, 16 goals, 10 assists met gemiddeld een 7.51 als rating. Dat doet ie ongeveer elk seizoen. Ik heb hem als suport amc opgesteld. (Hij is qua attributes beter als attacking amc, maar dat past minder goed in mijn systeem.)quote:Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hoe doet die Pastore het? Heb hem wel eens geprobeerd te kopen, maar 30M was mij te gortig.
Pastore zit ik ook al heel mijn FM game op aan het jagen, denk dat mijn club nog te weinig reputatie heeft om hem te kunnen halen. Geld en loon kan ik makkelijk betalen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hoe doet die Pastore het? Heb hem wel eens geprobeerd te kopen, maar 30M was mij te gortig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |