Ohw hoezo? ze zit toch netzo onbeweegelijk als altijd. LL Lijzige Lauraquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:31 schreef superkokje het volgende:
Laura is een beetje de weg kwijt volgens mij
Lekkere Lauraquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw hoezo? ze zit toch netzo onbeweegelijk als altijd. LL Lijzige Laura
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Lekkere Laura
Lieve Laura
Leuke Laura
Kan allemaal
Ahhhh, maar hun gezamenlijke missie 'doe alsof je iets krijgt' staat gewoon nog dus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit was Laura dr missie en niet die van Guido
Lilleke lauraquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Lekkere Laura
Lieve Laura
Leuke Laura
Kan allemaal
Jammer genoeg keek ik toen nog niet dus ik ken jurien helemaal niet. Lees af e n toe wat schrijfsels van hem hier en hij lijkt me wel ok.quote:
Yup, iig tot vrijdag(?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhh, maar hun gezamenlijke missie 'doe alsof je iets krijgt' staat gewoon nog dus?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Lekkere Laura
Lieve Laura
Leuke Laura
Kan allemaal
Kom met een argument dan. Er zijn meer mensen met ondergewicht die echt niet allemaal aan de hero zitten. Beetje triest om als iemand niet je favoriet is met dit soort ernstige beschuldigingen te komen. Ze heeft zeker ook kinderen misbruikt en tasjes van 85-plussers geroofd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:32 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel wil je erop inzetten dan? Ik heb er heel wat voor over, weet het 100% zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |