Wee'j wat ie kunt doen?quote:
Toevallig gister nog gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
"nee, hier in Limburg doen wij er meestal rookworst bij."![]()
rookworst bij de herman? ik haal hem meestal bij de hema.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"nee, hier in Limburg doen wij er meestal rookworst bij."![]()
ik heb die dvd-box van hem; "Tot nu toe"quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
annie, annie, hej vis bak'n?
joah, joah, ik heb vis bak'n
nou bak d'r dan nog maar een paar, want ik ruuk tante trees nog steeds
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
annie, annie, hej vis bak'n?
joah, joah, ik heb vis bak'n
nou bak d'r dan nog maar een paar, want ik ruuk tante trees nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
wanneer was dat, vanmorgen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"David, wat wil je drinken?"
"Heb je bier?"
Zij:
quote:
Henrikequote:
Herman gaat kaartjes schrijven;quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
"Ik zat 'n moal op 'n water fiets en zag mijn vrouw van af de kant naar mij lonken en ik zeg:
pop spring maar achterop en zo is zij verdronken" dit komt uit dat liedje vergeet achtig van herman
doe mij maar een lief vrouwtjequote:
die heb ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
doe mij maar een lief vrouwtje
en wat dacht je van die in mijn onder schrift?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]al sla ik een safari-cola ook niet af!
[..]
Henrike![]()
[..]
Herman gaat kaartjes schrijven;
- Aan mijn zwangere buurvrouw: Sorry.
- Lieve vrouw, je bent de mooiste vrouw van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele... straat... oneven kant.
misschien wel 1 van zijn bekendste uitsprakenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en wat dacht je van die in mijn onder schrift?
niets zo charmant als een tegel aan de wand.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Under_Score het volgende:
ik dacht dat dat z'n beruchte stoplicht uitspraak was
GMTAquote:
GTP?quote:
of elke andere willekeurige plaatsquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
het ene stoplicht springt op rood het andere op groen in almelo is altijd wat te doen.
oooooh, maar 3 miljardquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Djeeez, deze TT is ook nog maar 3 miljard keer voorbij gekomen
Davidquote:
dat is niet zo slimquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef FCTVCF het volgende:
Ik ben volgens mij mijn kaartje kwijt voor carnaval albergen
Joa goed idee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Robin, morgen Kazan met 3-1 terugsturen naar Rusland?
Bern is inderdaad redelijk dichtbijquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:34 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Joa goed idee.
En hopelijk volgende ronde tegen Young BoysDan gaak daar zekers heen.
Maakt niet uit tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef Dos37 het volgende:
Ja ik had ook al wat uitgezocht maar Bern is gewoon kleiner dan Enschede.
Da's knap, we zitten pas op 711quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Djeeez, deze TT is ook nog maar 3 miljard keer voorbij gekomen
Nee niet echt maar ik vind grote steden geweldig.quote:
Gisteren waren er nog ronde de 275 kaarten en volgens mij geen verkoop vandaag dus zou je hem morgen ofzo kunnen (laten) halen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef FCTVCF het volgende:
Ik ben volgens mij mijn kaartje kwijt voor carnaval albergen
Eerst nog even zoeken vandaag dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gisteren waren er nog ronde de 275 kaarten en volgens mij geen verkoop vandaag dus zou je hem morgen ofzo kunnen (laten) halen.
ach, wie het kleine niet eert...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee niet echt maar ik vind grote steden geweldig.
Ma is er net weer van het werk en die had hem gehadquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja idd, kaarten zijn groot genoeg om terug te vinden.
Scheelt je weer 7 euro ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef FCTVCF het volgende:
Ma is er net weer van het werk en die had hem gehadNja heb hem alweer dus
7,50quote:
Waarom is iedereen zo gek om nog te betalen, als dat niet zo was stopte hij snel genoeg + dat hij wel de meeste kosten maakt van alle organisatiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef FCTVCF het volgende:
Hoezo is Albergen trouwens de enige waar je moet betalen voor entreeBlijf het schooiers vinden bij Morshuis.
volgens mij is de carnavalstent in Neede volgende week ook met entree...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
7,50
Hoezo is Albergen trouwens de enige waar je moet betalen voor entreeBlijf het schooiers vinden bij Morshuis.
Neede, dat is dus wat ik miste, fuck geesteren op de fiets naar Needequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij is de carnavalstent in Neede volgende week ook met entree...
Tjah dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo gek om nog te betalen, als dat niet zo was stopte hij snel genoeg + dat hij wel de meeste kosten maakt van alle organisaties.
Maar ik zit er verder niet mee, betaal ook bijna wekelijks zes euro voor Bruins en daar klagen mensen ook niet overquote:
Dat klopt, maar het is gewoon gek ivm andere carnavalsfeesten hier in de buurtquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar ik zit er verder niet mee, betaal ook bijna wekelijks zes euro voor Bruins en daar klagen mensen ook niet over.
Oldenzaal hebben we toch ook de dwijlpas?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef FCTVCF het volgende:
Dat klopt, maar het is gewoon gek ivm andere carnavalsfeesten hier in de buurt
volgende week zondag optocht kijken en daarna de tent inquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neede, dat is dus wat ik miste, fuck geesteren op de fiets naar Neede!
Bier voor 1 euro?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef ReMcOrE het volgende:
volgende week zondag optocht kijken en daarna de tent in
Nog nooit geweest. Ik ga dit jaar misschien met rosenmontag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oldenzaal hebben we toch ook de dwijlpas?
Ja wij ook, en volgens mij regelen we daar altijd via werk van kameraad ofzo de dwijlpassen voor (Anders kom je niet binnen bij cafe's).quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef FCTVCF het volgende:
Nog nooit geweest. Ik ga dit jaar misschien met rosenmontag.
Had je vorig jaar meer moeten doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Luiheid het volgende:
Lekker 40 uur in de week he ;[, niks vakantie!
Doe normaal gek, ik wil vnaamd gaan voetballn!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dik sneeuw'n hier ineens, gek!
Kan dat niet in sneeuw? Mietje!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Doe normaal gek, ik wil vnaamd gaan voetballn!!
Zeg maar Einstein, ik kan rekenen jeweetzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die van Ekstra wiekent al gehoord dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:27 schreef Mdrop het volgende:
Zie de hele week al Carnavals muziek langskomen, maar de meeste kansloze release tot nu toe gevonden hoor
Gebroeders_KO-Helikopter-(Promo_CDM)-2011-SnS
Ga je zondag nog albergenenenen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef rulerofdeath het volgende:
Heuj
Voort gangs veur de carnaval
waarschijnlijk niet. Ik heb die middag verjaardag en weet niet tot hoelang die duurtquote:
Toppertje,,, omdat 3FMquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:30 schreef Redbaron het volgende:
Heb je die van Ekstra wiekent al gehoord dan?
Wat ik gehoord heb behoort die ook tot de top3 kansloos
De hele dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef FCTVCF het volgende:
Wel ytong panelen verplaatsenPff die dingen zijn bruut zwaar.
Ik weet niet hoeveel er liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De hele dag?, ik zou compleet afbreken na een halve dag dat werk
.
De dag dus wel volquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef FCTVCF het volgende:
Ik weet niet hoeveel er liggenMaar sowieso alles verplaatsen (in Goor) en als we nog veel tijd over hebben kijken of we al kunnen vloeren.. (in Eerbeek)
Goed uitslapen is het enige voordeel, maar de rest is werken idd beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef FCTVCF het volgende:
3 dagen thuis zitten is ook niet alles.
Hehe idd, had ik ook wel enigsinds nodig trouwensquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed uitslapen is het enige voordeel, maar de rest is werken idd beter.
Crack dat was wat ik wou vanavond, maar vergaderingen zijn ook leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef FCTVCF het volgende:
Hoor trouwens net dat we voetbal gaan kijken in de keet, kan ik ook niet laten waarschijnljk.
mallorca toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef FCTVCF het volgende:
Heb echt zin in de zomer.. ook wel in CV, maar meer in de zomer
In de blote balg vloeren leggenvakantie lloret
Jammer wel, anders hadden we mooi portie kunnen tanken daar in Spanjequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja eerst zou het mallorca worden, maar nu toch lloret
Haha idd..quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef haakon het volgende:
[..]
Jammer wel, anders hadden we mooi portie kunnen tanken daar in Spanje
quote:
De pils is op... achja, moet morgen toch werkenquote:
quote:
Nou vooruit, mag je er ook een paar.. de kleintjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En ik dan?![]()
Gewoon samen aardbeien eten![]()
Inderdaad, bij mij ook,quote:
Onmeunig welterustn!quote:
Moet wel zeggen dat hij verschillende imitaties doet maar z'n stem lijkt 't meest op die van Axl.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef Redbaron het volgende:
het origineel blijft het best, ik hoor gewoon verschil
Dan haal ik er zoveel dat je geen 'aardbei' meer kan zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:22 schreef Assiej het volgende:
Nou vooruit, mag je er ook een paar.. de kleintjes
haha no, aardbeien eet ik het liefst zelf + suiker
Jaaa doe maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan haal ik er zoveel dat je geen 'aardbei' meer kan zeggen![]()
Aardbeien
Als je slaapt voel je dat niet meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jaaa doe maar![]()
Koude voetjes in bed is niet plezant
dikke skisokken, joggingbroek, hemd, t-shirt, fleecetrui, én een fleecedeken. en dat alles onder een 2 pers. dekbed. en nog koud.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jaaa doe maar![]()
Koude voetjes in bed is niet plezant
voor mij is in slaap komen met koude pootjes onmogelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je slaapt voel je dat niet meer
was het maar waar kerel, was het maar waarquote:
ja, die is echt zo verschrikkelijk slechtquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb je die van Ekstra wiekent al gehoord dan?
Wat ik gehoord heb behoort die ook tot de top3 kansloos
dat zou weer goed voor de coëfficientenlijst zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hopen op 3 Nederlandse overwinningen
Denk dat PSV het heel moeilijk gaat krijgen, maar het nipt met 2-1 wint.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zou weer goed voor de coëfficientenlijst zijnen ik zet in op 3-1 voor Twente, wat denk jij van PSV?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat PSV het heel moeilijk gaat krijgen, maar het nipt met 2-1 wint.
Zondag nog een keer 2-1 en we hebben een geweldige weekquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]dat zou met het oog op zondag een welkome uitslag zijn
die mij ook maar 2-1, 1-2 en 2-1 voor Twente de komende 3 wedstrijdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zondag nog een keer 2-1 en we hebben een geweldige week
Nathaliequote:
Justinquote:
Machielquote:
waarom dat dan?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar weer eens naar m'n werk, even 2 uurtjes lang keihard bikkelen
ja, kerel leven hebben!quote:
en watis nu dan weer gebeurt? slip partij zeker door sneeuw?quote:
Ruilen?quote:
Ivoquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
[..]
en watis nu dan weer gebeurt? slip partij zeker door sneeuw?
zo bedoelde ik het uiteraard nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ruilen?Ga ik weer gewoon werken en zit jij met een falend evenwichtsorgaan
![]()
Daar hoef ik niet langs gelukkig.quote:Almelo naar Zwolle dicht tussen Hellendoorn en Marienheem.
Zo was het ook bedoeldquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
zo bedoelde ik het uiteraard nietwas meer om dat "even 2 uurtjes lang keihard bikkelen", dat stond er best wel grappig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet langs gelukkig.
watskeburt?quote:
ze zochten een kerel die op jouw adres zou wonen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik stond daarnet trouwens op het punt om de deur uit te gaan, gaat ineens de intercomtelefoon (of hoe heet zo'n ding waar je de voordeur mee openkunt maken): "Goedemorgen, politie Bunschoten, mogen we even binnen komen?"
Ik loop naar beneden, jas al aan enzo en daar staan ze 2 man sterk: "goedemorgen meneer <naam>, zullen we even samen naar uw woning gaan?"
- ik heb <naam> al een tijdje niet gezien, jongens.
"Kunt u bewijzen dat u meneer <naam> niet bent?"
- ik haal m'n ID tevoorschijn.
"Goed, wij gaan toch even boven kijken of ie er is, prettige dag verder meneer, maar nu even aan de kant"
hoezo maar 2 uurtjes bikkelen vandaag dan?quote:
Goede buren!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik stond daarnet trouwens op het punt om de deur uit te gaan, gaat ineens de intercomtelefoon (of hoe heet zo'n ding waar je de voordeur mee openkunt maken): "Goedemorgen, politie Bunschoten, mogen we even binnen komen?"
Ik loop naar beneden, jas al aan enzo en daar staan ze 2 man sterk: "goedemorgen meneer <naam>, zullen we even samen naar uw woning gaan?"
- ik heb <naam> al een tijdje niet gezien, jongens.
"Kunt u bewijzen dat u meneer <naam> niet bent?"
- ik haal m'n ID tevoorschijn.
"Goed, wij gaan toch even boven kijken of ie er is, prettige dag verder meneer, maar nu even aan de kant"
Toch niet, was een valse melding op twitter.quote:
Ik zit in een gebouw waar de adressen van 18-1 tot 18-10 lopen, het vreemde is dat mijn intercom afging toen ze op nummer 6 drukten (ik woon op nummer 3)quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ze zochten een kerel die op jouw adres zou wonen?
[..]
hoezo maar 2 uurtjes bikkelen vandaag dan?
maar die kerel die ze zochten zou wel op 6 moeten wonen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit in een gebouw waar de adressen van 18-1 tot 18-10 lopen, het vreemde is dat mijn intercom afging toen ze op nummer 6 drukten (ik woon op nummer 3)
Ik ben aan het reďntegreren op het werk, na 2 á 3 uurtjes ben ik helemaal op
Kerel woont id op 6quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die kerel die ze zochten zou wel op 6 moeten wonen?
en nu ze weten dat je evenwichtsorgaan faalt, wat gaan ze er aan doen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:55 schreef norich het volgende:
[..]
Remco
heb d'r al wel zin in jajij ook?
Ben dus niet de enige die zo denktquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hen en Remco, sitting in a tree...
Ik dacht dat Remco onder de plak zatquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hen en Remco, sitting in a tree...
Assiejquote:
als je daarmee bedoelt dat ik een vriendin heb; dat kloptquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Remco onder de plak zat
Onder de plak dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Assiejwhat's up?
[..]
als je daarmee bedoelt dat ik een vriendin heb; dat klopt
Hoef je niet emotioneel van te worden hoor, je bent niet de enigequote:
Padoem tsjjquote:
Jij blijft diequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoef je niet emotioneel van te worden hoor, je bent niet de enige
Z?quote:
quote:
goed bedachtquote:
er was sprake van huilen van het lachenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoef je niet emotioneel van te worden hoor, je bent niet de enige
lijkt er wel op jahquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij blijft dieook gewoon verkeerd interpreteren he?
Nee hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij blijft dieook gewoon verkeerd interpreteren he?
Afbeeldingsinfo bekijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Redbaron het volgende:
als ik op zo'n smiley ga staan zie ik alleen de code ervan en niet de naam
nog een beetje te pas, of de knoll'n weer op?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga weer naar huis, mijn klusjes zitten erop voor vandaag
rechtermuisknop en dan Properties / Eigenschappenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Redbaron het volgende:
als ik op zo'n smiley ga staan zie ik alleen de code ervan en niet de naam
Martijnquote:
ohjah, nouja ik weet welke smiley ik wil gebruiken en klik daar wel op, net zo makkelijkquote:
Jup, heb er nog vertrouwen in ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
Martijnde dag van sinds 33 jaar weer bij de laatste 16
Ja, dat doe ik ook. Maar ik wilde even laten weten dat de naam vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ohjah, nouja ik weet welke smiley ik wil gebruiken en klik daar wel op, net zo makkelijk
sgoed schatquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Maar ik wilde even laten weten dat de naam vanEmo.gif is. Dan zou Remco genoeg moeten weten en daar ging het om
ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup, heb er nog vertrouwen in ook.
nou ja, het was in ieder geval niet als 'emotioneel'-emo bedoeld, meer als 'triest'-emoquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Maar ik wilde even laten weten dat de naam vanEmo.gif is. Dan zou Remco genoeg moeten weten en daar ging het om
Ik kan er niks aan doen dat jij emotjes mis interpreteertquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ooktenzij ze echt slecht starten en gelijk 0-1 achterkomen (NEC iemand?
), moet er weinig aan de hand zijn...
[..]
nou ja, het was in ieder geval niet als 'emotioneel'-emo bedoeld, meer als 'triest'-emo
ik kan wel tegen een grapje, denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij emotjes mis interpreteert
Daarbij, kan je niet tegen een grapje?
wat nu weer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
als je er htc desire voor denkt
ja.. pff
Dat bleek wel uit je reactie ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan wel tegen een grapje, denk ik
[..]
wat nu weer?![]()
![]()
Sorry, ik doe niet aan broekiesquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef m113 het volgende:
[..]
Zullen we even butten brommers kieken?
ie hebt de klok heuren luiden, moar wet neet woar de klepel hangt?quote:
Heb altijd het idee dat ze eerst wakker moeten worden, een 0-1 doet dan wel zn werk zeg maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ooktenzij ze echt slecht starten en gelijk 0-1 achterkomen (NEC iemand?
), moet er weinig aan de hand zijn...
aaltied oe'n bek hoal'n as ik an't weurd bin, dat muj wa em wet'nquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ie hebt de klok heuren luiden, moar wet neet woar de klepel hangt?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef m113 het volgende:
[..]
aaltied oe'n bek hoal'n as ik an't weurd bin, dat muj wa em wet'n
Ik wil oe veur gin doezend geulden missen, mer ak oe kwiet bin wik oe veur ' n kwartje nog nich wier hebn!quote:
Wat een wijshedenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef m113 het volgende:
[..]
Ik wil oe veur gin doezend geulden missen, mer ak oe kwiet bin wik oe veur ' n kwartje nog nich wier hebn!
maar dan wordt de marge wel erg minimaal, als je zelf ook niet tot scoren komtquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat ze eerst wakker moeten worden, een 0-1 doet dan wel zn werk zeg maar.
En dat zeg jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF is die m113 voor een baggerkutuser?
Eens, maar 2 keer theo en we zijn binnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
lang leve Google
maar dan wordt de marge wel erg minimaal, als je zelf ook niet tot scoren komt
daar zet jij je geld op, 2 Theo'tjes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, maar 2 keer theo en we zijn binnen.
Algemeen medewerker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor welke functie?
en de Knudde van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een theootje doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar zet jij je geld op, 2 Theo'tjes?
nice!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Algemeen medewerker.
Vlees voorbereiden etc.
AangenomenMaandag al beginnen!
dat is gewoon een begrip, hoe tofquote:
Tof hequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef m113 het volgende:
[..]
't is net ne OAD busse, ze zit altied vol
je krijgt bij die goedkope dingen vaak iets van 10 cent korting, maar dan zit je nog aan ¤ 1,59quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benzine kan na dit weekend duurder dan 1.69 worden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je krijgt bij die goedkope dingen vaak iets van 10 cent korting, maar dan zit je nog aan ¤ 1,59
quote:De prijs van benzine gaat mogelijk dit weekend of vlak erna het recordniveau van zomer 2008 passeren. Dat betekent dat we aan de pomp meer dan 1,692 vooréén liter benzine gaan betalen. Dat zei Paul van Selm van consumentencollectief UnitedConsumers donderdag.
De benzineprijzen stijgen als gevolg van de onrust in de Arabische wereld. Door de onlusten in onder meer Libië zijn de olieprijzen de afgelopen dagen flink omhooggegaan.
De prijs van een vat ruwe Amerikaanse olie steeg donderdag tot boven de 100 dollar. Het is de eerste keer sinds oktober 2008 dat de olieprijs hoger staat dan 100 dollar. De prijs van Brentolie steeg tot ruim 115 dollar.
full time, eerst een half jaar.. weet nog niet wat ik erna wil doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice!gewoon als bijbaantje, of full-time?
[..]
dat is gewoon een begrip, hoe tof
maar opleiding klaar en daar geen baan in kunnen vinden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef haakon het volgende:
[..]
full time, eerst een half jaar.. weet nog niet wat ik erna wil doen
Wil niets doen die richting op. Geen zin om hele dag achter een bureau te zitten naar een beeldscherm staren. Moet wat te doen hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar opleiding klaar en daar geen baan in kunnen vinden?
Heb al genoeg geld nodig de komende dagen dus neequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
daar zet jij je geld op, 2 Theo'tjes?
Bettie vloer'n leggen jongűhquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:46 schreef haakon het volgende:
Wil niets doen die richting op. Geen zin om hele dag achter een bureau te zitten naar een beeldscherm staren. Moet wat te doen hebben
Je vraagt je af waar de grens ligtquote:
Niet, zolang de regering zulke accijnzen en btw regelingen blijft gebruiken.quote:
Dat kan er voor mij niet uitquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet, zolang de regering zulke accijnzen en btw regelingen blijft gebruiken.
Dat wordt weer tanken in de pruus.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef m113 het volgende:
[..]
't is net ne OAD busse, ze zit altied vol
dus maar de richting de vleesverwerkende industriequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:46 schreef haakon het volgende:
[..]
Wil niets doen die richting op. Geen zin om hele dag achter een bureau te zitten naar een beeldscherm staren. Moet wat te doen hebben
dit "helpt" natuurlijk ook mee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet, zolang de regering zulke accijnzen en btw regelingen blijft gebruiken.
Is al de hele weekquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsammekrakke, helemaal kapot van even boodschappen doen. Drukte van jewelste om fucking half 2 's middags
Al zal de diesel binnen nu en 3 maand 30 cent op een vat afnemen dan zullen we daar in Nederland nooit die 30 cent van merken, ongemerkt blijft er dan weer meer hangen bij de regering, goed stuk daarover laatst bij 1vandaag of kassa!quote:
Pa moet vaak genoeg voor 'zaken' in Duitsland ween dus tank zeer regelmatig daar, en bij Mander de grens over is ook maar paar kilometer (Bijkomend voordeel: goedkope drank bij de Marktkaufquote:
Is het vakantie ofzo, trouwens? Er rende overal klein grut door de winkelquote:
Tuurlijk is het vakantiequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het vakantie ofzo, trouwens? Er rende overal klein grut door de winkel
waar zit daar een goed tankstation dan over de grens?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al zal de diesel binnen nu en 3 maand 30 cent op een vat afnemen dan zullen we daar in Nederland nooit die 30 cent van merken, ongemerkt blijft er dan weer meer hangen bij de regering, goed stuk daarover laatst bij 1vandaag of kassa!
[..]
Pa moet vaak genoeg voor 'zaken' in Duitsland ween dus tank zeer regelmatig daar, en bij Mander de grens over is ook maar paar kilometer (Bijkomend voordeel: goedkope drank bij de Marktkauf.)
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Mdrop het volgende:
__
Lol business launch in de GROLSCH veste met als deelnemer HEINEKEN
http://www.fctwente.nl/business/files/2011/02/businesslunchfebruari2011-3.jpg
Sowieso is Duitsland goedkoper, maar wij tanken dan meestal bij de marktkauf, zullen wel goedkopere Tango achtige alternatieven zitten maar dat weet ik zo niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
waar zit daar een goed tankstation dan over de grens?
Geen ideequote:
Vanoamd naar Twente - Rubin?quote:
Haar "date" met Remcoquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanoamd naar Twente - Rubin?
Whehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |