Wee'j wat ie kunt doen?quote:
Toevallig gister nog gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
"nee, hier in Limburg doen wij er meestal rookworst bij."![]()
rookworst bij de herman? ik haal hem meestal bij de hema.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"nee, hier in Limburg doen wij er meestal rookworst bij."![]()
ik heb die dvd-box van hem; "Tot nu toe"quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
annie, annie, hej vis bak'n?
joah, joah, ik heb vis bak'n
nou bak d'r dan nog maar een paar, want ik ruuk tante trees nog steeds
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
annie, annie, hej vis bak'n?
joah, joah, ik heb vis bak'n
nou bak d'r dan nog maar een paar, want ik ruuk tante trees nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
wanneer was dat, vanmorgen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"David, wat wil je drinken?"
"Heb je bier?"
Zij:
quote:
Henrikequote:
Herman gaat kaartjes schrijven;quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
"Ik zat 'n moal op 'n water fiets en zag mijn vrouw van af de kant naar mij lonken en ik zeg:
pop spring maar achterop en zo is zij verdronken" dit komt uit dat liedje vergeet achtig van herman
doe mij maar een lief vrouwtjequote:
die heb ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
doe mij maar een lief vrouwtje
en wat dacht je van die in mijn onder schrift?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]al sla ik een safari-cola ook niet af!
[..]
Henrike![]()
[..]
Herman gaat kaartjes schrijven;
- Aan mijn zwangere buurvrouw: Sorry.
- Lieve vrouw, je bent de mooiste vrouw van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele... straat... oneven kant.
misschien wel 1 van zijn bekendste uitsprakenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en wat dacht je van die in mijn onder schrift?
niets zo charmant als een tegel aan de wand.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Under_Score het volgende:
ik dacht dat dat z'n beruchte stoplicht uitspraak was
GMTAquote:
GTP?quote:
of elke andere willekeurige plaatsquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
het ene stoplicht springt op rood het andere op groen in almelo is altijd wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |