Zo vroeg al een klantjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef friemelaar het volgende:
FF klantje bezoeken , laterss allemaal![]()
ennuh Barretje toch niet boos hé ?
totdat ik het zeker wist jahquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow, omdat je zei dat je een half jaar nodig had om te ontdekken dat Barman jouwzou worden terwijl hij het gelijk al wilde.
Moet je eens doen, Groningen is tof.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Really
lijkt errug veel op dordt
maar ik geloof je .. ik ben nog nooit in grunn geweest
Mwoah, dat zou dus echt iets voor mij zijn, want bij mij kan het wat dat betreft ook nooit normaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
totdat ik het zeker wist jah
maar hoe wij begonnen zijn was sowieso een beetje.. "apart"
Het voordeel: het smelt niet als je buiten loopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar is het nu wel weer voor hier
echt wel het is een graad of 21quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het voordeel: het smelt niet als je buiten loopt.
laters friemelquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef friemelaar het volgende:
FF klantje bezoeken , laterss allemaal![]()
ennuh Barretje toch niet boos hé ?
iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerlijk toch... het hoeft niet per se met de snelheid van het licht te gaan hier.
symquote:
nog erger dan andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef Symphonic het volgende:
Het internet hier is bijna niet te doen vandaag
ik kan de letters wel in mijn kofferbak gooien, naar de server rijden en ze daar in de juiste volgorde zetten zowatquote:
ze durfde niet aan te bellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Toekito het volgende:
Ik heb een MZ gevonden voor de deur!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan de letters wel in mijn kofferbak gooien, naar de server rijden en ze daar in de juiste volgorde zetten zowat
doe eens gauw binnenlaten danquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Toekito het volgende:
Hier nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt wel het is een graad of 21
Wat je vindt mag je houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Toekito het volgende:
schoonmaakmiddelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |