nog 26 nachtjes slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
WTF, ze voorspellen voor vannacht sneeuwDaar heb ik geen zin in, ik wil lente.
marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik was een spannende serie aan het kijken
En hai GF
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik was wel overdonderd toen ik haar in de ogen keek.Maar goed, ik heb er ook niet zoveel ervaring mee enzo
Ik ken de spelregels niet zo goed.
Ik hoop in elk geval dat ik haar gauw weer zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en KP..
er zijn geen spelregelsiedereen is anders en iedereen wil iets anders.. en je moet vooral doen wat je zelf wil.. als ze op je valt dan moet ze ook op JOU vallen.. niet op een krampachtig in stand gehouden illussie (geen verwijt!
)
mijnwist meteen dat ik het voor em was.. ik heb er nog een half jaar overgedaan voordat ik het wist
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
tfmquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sommige wel
ik ga straks de site updaten dan kan je het zien
Laters Meissiequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu ben ik er wel bijna en de accu is zo goed als op, dus ik ga afsluitenTot later lieverds
laters marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu ben ik er wel bijna en de accu is zo goed als op, dus ik ga afsluitenTot later lieverds
we zijn helemaal vergeten foto's van het restaurant te makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK , hopelijk kun je er een paar van gebruiken
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lunch was primaBarbamamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en KP..
er zijn geen spelregelsiedereen is anders en iedereen wil iets anders.. en je moet vooral doen wat je zelf wil.. als ze op je valt dan moet ze ook op JOU vallen.. niet op een krampachtig in stand gehouden illussie (geen verwijt!
)
mijnwist meteen dat ik het voor em was.. ik heb er nog een half jaar overgedaan voordat ik het wist
![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lunch was primabarretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en KP..
)
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn helemaal vergeten foto's van het restaurant te maken
quote:
Dan moet je een lekker ruikend stukje zeep halen, en badolie en een fijn flesje parfum.quote:
een mobieltje??quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan moet je een lekker ruikend stukje zeep halen, en badolie en een fijn flesje parfum.
En je geeft Barman een mobieltje
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Want dan ga je eerst lekker in bad liggen ontspannen, en doe je daarna die lekkere parfum op.
Barman kan dan mij ff bellen, dan kom ik hem wel voordoen hoe het moet
ze moet zich daar dus duidelijk niet mee bemoeienquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet vergeten
Nic. zei dat dat niet nodig was
Breng de 19e de camera gewoon weer mee wel ff mee onthouden
Ok.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
)
Laat ik het anders zeggen: ik wil zon en 25 graden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nog 26 nachtjes slapendan wordt het vanzelf lente
IK OOKquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: ik wil zon en 25 graden.
ik heb een hoop gedaan wat volgens de geldende norm minstens " niet zo netjes" wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok.Nou ja, ze heeft letterlijk gezegd dat ze ook een klik voelde, dat ze me aantrekkelijk vindt en me beter wil leren kennen. Dat is op zich best positief en dat heb ik mijn ex nooit horen zeggen.
Dus dan hoop ik dat ze hetzelfde heeft als jij.
Heb jij ook nog dates gehad in dat half jaar?
GMTAquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: ik wil zon en 25 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |