Nee, ik moet mezelf af en toe echt even een schop onder mijn hol geven omdat ik weer negatief ga denken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat je niet meteen uit het veld slaan, ok?
Dat is logisch als je iemand echt echt echt LEUK vindt, maar of je dat na een eerste date al weet...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel een beetje, alleen is het wat lastiger omdat ik anders in elkaar zit. Als ik iemand leuk vind is er geen plek voor een ander, wat absoluut dom is, maar dat is nou eenmaal zo. En ik heb de neiging dingen te sturen en dat kan nu niet, dus word ik onrustig en bang voor de dingen die komen gaan.
Daarom hoop ik ook dat ik leuker blijk te zijn als hij. Ik lig in elk geval voor op het feit dat ik al met haar in bed heb gelegen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat voelt niet lekker, maar hey, als de klik er was en het sterk genoeg dan komt het echt wel
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
hihi![]()
auto lenen voor naar de Action, dames?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag dat?![]()
JaKom je anders eten zaterdag?
Vanavond weer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... ga sporten om je te ontladen?
Succes meisquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik mag toch nog niet rijden dus daar ga ik niet over
liefjes ik moet gaan
moeders en schoonmoeders bezoeken in ziekenhuizen
Fijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Nee, ik kom niet eten, maar ik kom wel even spelen als het mag
wens ze maar beterschapquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik mag toch nog niet rijden dus daar ga ik niet over
liefjes ik moet gaan
moeders en schoonmoeders bezoeken in ziekenhuizen
lijkt me gezelligquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Nee, ik kom niet eten, maar ik kom wel even spelen als het mag
Ik was wel overdonderd toen ik haar in de ogen keek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is logisch als je iemand echt echt echt LEUK vindt, maar of je dat na een eerste date al weet...
Ik snap ook wel dat het niet leuk is hoor, echt
quote:
quote:
friemelquote:
waren de foto's niet teveel bewogenquote:
Nee, ik was een spannende serie aan het kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Iedereen
is aan het werk en de trein is in rotjeknor aangekomen
sommige welquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
waren de foto's niet teveel bewogen![]()
dat zag ik pas toen ik ze op de pc bekeek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |