Oh TFM heeft het dus bij jou gedumptquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik dronk net zure melk, gadverdamme.
Zon in Zuidoost-Brabant? Dat klopt dan nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natte sneeuw in het westen, echte sneeuw in het oosten... de echte troep blijft dus weg bij ons.
Al het goede komt uit het westen. Dus die zon is straks ook wel weg bij jequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zon in Zuidoost-Brabant? Dat klopt dan nietMaar het is er wel
Al het betere is in het zuidoostenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al het goede komt uit het westen. Dus die zon is straks ook wel weg bij je.
Waar???quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Al eens aan fabriekswerk gedacht? Daar zoeken ze vaak juist 18+ ...
Iets met vleesbakjes op een lopende band zettenquote:
Gene idee wat er bij jou in de buurt zit... Als je bij mij in de buurt woonde, had je zo mijn collega kunnen wordenquote:
Omdat wij geluk hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom sneeuwt het overal en hier niet?
laters wokquote:
hier sneeuwt het gelukkig ook nietquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gene idee wat er bij jou in de buurt zit... Als je bij mij in de buurt woonde, had je zo mijn collega kunnen worden...
dat is echt smerigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik dronk net zure melk, gadverdamme.
waar woon je pgr?quote:
Missquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef MissMSX het volgende:
Hier ook sneeuw
Jammer dat ik erdoorheen moest
waarom kijk je niet bij de suikerfabriek in breda?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In Ulvenhout, omgeving Breda.
missquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef MissMSX het volgende:
Hier ook sneeuw
Jammer dat ik erdoorheen moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |