quote:
Ziek..quote:
quote:
beterschapquote:
ja dat snapt mn kut ook wel, ik heb er geen op fok gezetquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het ging over de douchefoto van NTB
Geeft niet hoor, ik ook nietquote:
gelukkigquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik heb er wel een maar niet op fok, en dat hou ik graag zo
Ik heb wel douchefoto'squote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
ik zag douchefoto en zag dat dw de laatste reactie had geplaatst
![]()
blijkt ze ziek te zijn![]()
beterschap dw!
ja, dat weet ikquote:
nee hoezo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ga je nu slapende muppets wakker maken?
en idd bijna lunch
omdat het nieuwsgierig maaktquote:
Klopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat weet iken daar sta je niet alleen op
natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dan mogen ze zeker niet in dit topic
Groningen klein? Whut?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Douchefoto?
Groningen was klein, nu naar zwolle. Daar nog iets halen voor in zakje voor de kids. Heb rozijntjes, spekjes en wil zakje smoeltjes doen. Iemand nog leuke suggesties?
quote:
Het station heb je het over? Het is een aardig grote stadquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Douchefoto?
Groningen was klein, nu naar zwolle. Daar nog iets halen voor in zakje voor de kids. Heb rozijntjes, spekjes en wil zakje smoeltjes doen. Iemand nog leuke suggesties?
Nee, kom je me verzorgen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en, voel je nu al weer beter?
Ik zit op mijn werkquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, kom je me verzorgen?Soep voor me maken enzo, me goed in bed instoppen, mijn zere keel smeren met zaad..
Tof! Moet je zeker taart halen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee we waren de stad best snel uit :x
Uurtje geweest.
Ehm morgen afscheid op stage
Hmm oke.. ik weet zo niks, kom er op terug als ik iets verzin.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee we waren de stad best snel uit :x
Uurtje geweest.
Ehm morgen afscheid op stage
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk![]()
[..]
Tof! Moet je zeker taart halen?
Wat heb je dan?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef gianni61 het volgende:
ik begin toch wel een beetje benieuwd te raken naar DW, maar als ik ga zoeken naar foto's vermoed ik dat ik ergens nsfw terecht kom..
Klopt, in KPD.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef gianni61 het volgende:
ik begin toch wel een beetje benieuwd te raken naar DW, maar als ik ga zoeken naar foto's vermoed ik dat ik ergens nsfw terecht kom..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, in KPD.Tussen-de-middag-lunch-fap. Tot straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Oja? Laat is wat zien dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben nieuw in de GRTD chat. Van mij zijn ook geen foto's te vinden op FOK.
Zowizo zijn er van mij weinig foto's. Ik sta meestal achter de camera.
nee... voor jou niet... maar smaken verschillen heaquote:
Oke hoiquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben nieuw in de GRTD chat. Van mij zijn ook geen foto's te vinden op FOK.
Zowizo zijn er van mij weinig foto's. Ik sta meestal achter de camera.
ik vind het leuk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef Oceanview het volgende:
Ik word droevig van de serie 'Teen mom'
Ik ook best wel, maar als je je auto verkoopt en een valse cheque krijgt en $2600 rood staat...quote:
Farrahquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ook best wel, maar als je je auto verkoopt en een valse cheque krijgt en $2600 rood staat...
Ze is wel zielig hoor.quote:
tot 10 uur en i kben ziekquote:
mja maar voor haar helemaal, met haar moeder en ;r vriend die platgereden is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik vind het bijna zielig voor iedereen mja.
Klopt ze heeft het echt zwaar, maar nu zie ik afleveringen die ik al gezien hebquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mja maar voor haar helemaal, met haar moeder en ;r vriend die platgereden is.
ik kijk het nu niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt ze heeft het echt zwaar, maar nu zie ik afleveringen die ik al gezien heb
lekker kuikenquote:
Ik kijk nu half omdat ik achter PC zit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik kijk het nu niet.Moet zo aan het werk.. Halve dag sessie
je krijgt wel een kusje als ze weggaat, ik niet.quote:
Jij wel.. Ik met de netbook op t werk..quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kijk nu half omdat ik achter PC zit.
Dat is dan wel weer goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je krijgt wel een kusje als ze weggaat, ik niet.
hihi, netbooks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wel.. Ik met de netbook op t werk..
aanstellersquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je krijgt wel een kusje als ze weggaat, ik niet.
Had even korte projectbespreking.quote:
Die wil je liever niet weten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had even korte projectbespreking.
Ben man, 28 jaar en single
Zijn er nog dingen die ik van DevilsWhore moet weten? behalve een voorliefde voor dora the explorer?
Wel handig meenemen naar mn werkquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer goed.
[..]
hihi, netbooks.
ik ben DW, 19, vrouw en bezet. Hoi.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had even korte projectbespreking.
Ben man, 28 jaar en single
Zijn er nog dingen die ik van DevilsWhore moet weten? behalve een voorliefde voor dora the explorer?
ja dat wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel handig meenemen naar mn werk
[..]
ik ben DW, 19, vrouw en bezet. Hoi.
En ik ga nu iemand verrot slaan.
mag ik met je mee doen?quote:
Kom maar bij me liggen!quote:
quote:
ja, dat woord ken ik ook niet...quote:
Ik ook wel, maar uit het werk ga ik sportenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan idd wel een dutje gebruiken...
Ik mag morgen weer, vanaaf haartjes knippen en op tijd onder de wolquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar uit het werk ga ik sportenhelemaal geen zin in, maar wel nodig..
das Engelsquote:
ja dat snapt mn kut ook nog wel MDquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer, vanaaf haartjes knippen en op tijd onder de wol
[..]
das Engels
jouw geslachtsdeel is wel slim als ik dat zo lees...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat snapt mn kut ook nog wel MD
nee dat blijkt, aan je laatste zin te lezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef gianni61 het volgende:
strangely
Sorry gaan nadenken en typen niet samen
dag OV, kom je nog op de meet?quote:
dst heeft ie heul niet gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jouw geslachtsdeel is wel slim als ik dat zo lees...
maar gianni raakt opgewonden van jemaar wel op een vreemde manier
ow, misschien moet je dan een quote gebruiken... dan begrijp ik het welquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef gianni61 het volgende:
Nee, van DW die iemand verrot slaat.
Wel bij de les blijven
leer dan eens quotenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef gianni61 het volgende:
Wel bij de les blijven
quote:
GMTAquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
leer dan eens quotenzo snapt niemand je natuurlijk
quote:
Ja, door jouw pi altijdquote:
Ach, het gebruiken van quotes voorkomt misverstandenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:51 schreef gianni61 het volgende:
* gianni61 was even aant opzoeken wat gmta betekend
Ik zal me proberen aan te passen
Helemaal niet, ik ben gewoon op de zaak met mijn zieke hoofd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja dat wel.
En ik even wegrennen omdat ik DW op mij af zie komen.
Moet je langskomen, kan ik jou ook verrot slaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef gianni61 het volgende:
Wel bij de les blijven
Mwa wel redelijk gelukkig nuquote:
Helaas gaat dat niet lukken omdat:quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Moet je langskomen, kan ik jou ook verrot slaan.
Jaaa hier gaat het prima!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa wel redelijk gelukkig nu
En met jou?
1. Nijmegenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet lukken omdat:
1) ik niet weet waar ik naar toe moet
2) ik nog op mn werk zit
3) ik weet nog niet hoe DW uitziet, dus weet niet of ik me wel door haar wil laten slaan
Dat wisten we al hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef NBT het volgende:
Ik wil ook wel een keer door DW genomen worden..
hoe kan dat nouquote:
Ik heb me sjaal nog omquote:
nja die kan je dan uit doenquote:
quote:
quote:
ik heb het ook warm...quote:
moet je een broek van me lenen? ik heb er twee aanquote:
Ik werk in een fabriek waar je in de werkplaats brandwerende kleding moet dragen, ben vanmorgen in de fabriek geweest, dus trek dan nog een veiligheidsbroek aan, alleen het uit doen is altijd irritant met mn kisten aan... dus ben te lui om die uit te doenquote:
zondag 6 maart ook koen?quote:
quote:
helaas wat ik al zei laatst, 5 maart vier ik Carnaval, kan het niet maken thuis om 2 dagen weg te zijnquote:
quote:
jammerquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas wat ik al zei laatst, 5 maart vier ik Carnaval, kan het niet maken thuis om 2 dagen weg te zijn
niet goed voor m'n populariteit
wel jammer
Jammmer ja...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas wat ik al zei laatst, 5 maart vier ik Carnaval, kan het niet maken thuis om 2 dagen weg te zijn
niet goed voor m'n populariteit
wel jammer
Ja, vaak wel, behalve op de noordpool... daar kan het ondanks de liefde weleens wat fris zijn...quote:
Daar is toch niets mis mee... als jij niet kom, ben ik wrs de oudste...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Koen66 het volgende:
bij een GRTD meet weet ik alleen zeker dat ik de oudste ben![]()
nope, heb het geaccepteerd, je doet er weinig aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee... als jij niet kom, ben ik wrs de oudste...
Achja, maakt toch niks uit....quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, heb het geaccepteerd, je doet er weinig aan
Alleen bij KSC zijn er kansen dat ik NIET de oudste ben (GF, Friemelaar)
Daarom, maar daar moet je er wel vaak zijn om ertussen te komen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, heb het geaccepteerd, je doet er weinig aan
Alleen bij KSC zijn er kansen dat ik NIET de oudste ben (GF, Friemelaar)
Als je elkaar knuffelt en liefde en lichaamswarmte deelt zal dat ook wel meevallenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, vaak wel, behalve op de noordpool... daar kan het ondanks de liefde weleens wat fris zijn...
laat het dan even weten als je het koud hebt op de noordpool, dan kom ik je wel een knuffel gevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Als je elkaar knuffelt en liefde en lichaamswarmte deelt zal dat ook wel meevallen
ik ga 12/3 naar de meet in Noordwijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom, maar daar moet je er wel vaak zijn om ertussen te komen...
ik wist niet eens dat er dan een meet is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga 12/3 naar de meet in Noordwijk
staat in de OPquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat er dan een meet is...
niet dat ik kan... 12/3 zit weer goed vol... overdag cursus en 's avonds een wedstrijd...
wat is er in papendrecht nou weer te doen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zo rijden, Papendrecht -> Almere
moest jij de kar duwen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pff winkelen met mn moeder is vermoeiend
werkquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef tripack het volgende:
[..]
wat is er in papendrecht nou weer te doen dan?
Dat heb ik jaren geleden ook afgeschaft. als ze niet betaald mag ze ook niet meequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
tja ik ben denk ik nog iets jongerquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik jaren geleden ook afgeschaft. als ze niet betaald mag ze ook niet mee
ja, zit best wel af te tellen vandaag...quote:
ik las tettenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zit best wel af te tellen vandaag...
dat ga ik zaterdag heel erg hebben... Van 10 tot 7quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zit best wel af te tellen vandaag...
doei Koenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga rijden![]()
NBT en CC
doeiiiii
jammergenoeg ben ik hier dan snel klaar met tellen van tettenquote:
hier op kantoor bedoel ik dan hea...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jammergenoeg ben ik hier dan snel klaar met tellen van tetten
Ik vond dat altijd erg gezellig eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laat het dan even weten als je het koud hebt op de noordpool, dan kom ik je wel een knuffel geven![]()
quote:
wat zoek je eigenlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Groningen niets, zwolle staat niets aangegeven qua stad, station, ah. Bus centrum kon je beter halte verder rijden.
Nu maar terug naar huis en vrijdag haarlem proberen
Geef dan...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
maar volgens mij heb je mn nummer niet eens...
Haarlem ben ik 1x geweest om te shoppen. best een leuke stad, maar niets bijzondersquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Groningen niets, zwolle staat niets aangegeven qua stad, station, ah. Bus centrum kon je beter halte verder rijden.
Nu maar terug naar huis en vrijdag haarlem proberen
wil je m echt... dan krijg je m wel hoor, zeker voor de 6equote:
DM maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wil je m echt... dan krijg je m wel hoor, zeker voor de 6e
doe ikquote:
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
voel me eindelijk een beetje normaal
Ah, hyper en traag tegelijk, dat heb ik ook wel af en toe, je wil graag stuiteren, maar heb daar toch geen zin in...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, voelde me heel suf en tegelijkertijd heel druk
Vaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, voelde me heel suf en tegelijkertijd heel druk
tja, wat noem je bijzonder? in elke stad kom je wel dezelfde grote ketens tegen. elke stad heeft wel leuke winkeltjes als je gaat zoeken. Ik winkel meestal in maastricht, heerlen of aken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat is wel byzonder dan ben bijna overal al geweest
bah..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
jakkes... neem ik een hap van mn appel... is ie rot van binnen
we?quote:
Hoe hard? En met wie hard?quote:
en waar is ook wel handig om te weten?quote:
In de autoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waar is ook wel handig om te weten?
limo? anders past het niet hoorquote:
Ja natuurlijk in een limoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
limo? anders past het niet hoor
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja natuurlijk in een limo
27quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb jij het wel eens in een auto gedaan dan?
je red het wel een uurtje zonder me hoor mop!quote:
Dat weet ik niet hoor... je helpt me vaak toch wel de dag door, en al helemaal op zo'n dag als vandaag heb ik je echt wel nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je red het wel een uurtje zonder me hoor mop!
hoezo dat dan? was ist los?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor... je helpt me vaak toch wel de dag door, en al helemaal op zo'n dag als vandaag heb ik echt wel nodig.
Het is te rustig op werkquote:
Ah, hier ookquote:
hier ook bah bah bah nog kouderquote:
Ja, tenminste als ze dat goed vindquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef tdrone het volgende:
hoi
MD moet ik je om 4 uur aflossen met het bezighouden van NBT?
prima.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, tenminste als ze dat goed vind
Hallotjesquote:
Leuk, waar ga je eten dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond uit eten met mijn beste vriend
precies.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Athemoe het volgende:
het is precies al wat stiller dan gisteren
Moeten we nog kijken, voldoende leuke eetgelegenheden hier in Eindhovenquote:
Maaruh, jij bent dus fotograaf?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef gianni61 het volgende:
ik heb geen zin meer.
ik wil lekker naar huis en lekker gaan koken
doe maar... ik ben wegquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe maar... ik ben weg
lekker door de sneeuw fietsen
tdrone jij mag het overnemen vanaf hier![]()
Halo!quote:
hoezo zo boos naar vinnie!?quote:
Nee, ik zeg soms halo tegen mensen ipv hallo.quote:
fotograaf is een groot woord. Het is maar een hobby.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maaruh, jij bent dus fotograaf?
JEEEEEEEEEEEEEJquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
He wacht, ik bedenk me net dat ik 11 maart pas op vakantie ga.
Kies mij dan maar ik heb bijna weekend enzo weer vrolijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, moet boos naar iemand doen
Dat klinkt zo ongeveer als mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fotograaf is een groot woord. Het is maar een hobby.
Maar zeul wel regelmatig met mn camera rond.
Helaas nog geen modellen of portret fotografie gedaan.
Ik kan niet boos op jou wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Kies mij dan maar ik heb bijna weekend enzo weer vrolijk!
Ik weet alleen niet of ik dan aan het carnavallen benquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Kies mij dan maar ik heb bijna weekend enzo weer vrolijk!
Beter kom je gewoon. Carnaval is toch saai!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik dan aan het carnavallen ben
Helaas moet ik het met hem eens zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter kom je gewoon. Carnaval is toch saai!
Ik heb mensen beloofd 1 dag mee te gaan, in Limburg.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mensen beloofd 1 dag mee te gaan, in Limburg.
Waarschijnlijk wel ja! Maar misschien heb ik een toernooi.quote:
Belofte maakt schuld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter kom je gewoon. Carnaval is toch saai!
Ik las aarsquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Athemoe het volgende:
eerste zondag van maart carnaval in aalst
grootste carnaval van België
3 dagen non-stop feest
DW mag niet ontbreken, ze is de gangmakerquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Dit bewijst wel weer, DW is onmisbaar op een meet.
Ik ook, maar op het verkeerde feest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef NBT het volgende:
[..]
DW mag niet ontbreken, ze is de gangmaker
Door jou moet en zal ik dat lied luisterenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook, maar op het verkeerde feest.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Limburg !!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mensen beloofd 1 dag mee te gaan, in Limburg.
hihihihiquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef NBT het volgende:
[..]
DW mag niet ontbreken, ze is de gangmaker
Begrafenis?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Woon je in Gennep?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Limburg !!
Kom gezellig langs. Mag je me dan wel in elkaar slaan..
Komt er sneeuw uit je kut?quote:
haha, cc dat is geen sneeuw...quote:
lijkt me koud brrrrrquote:
beter dan spinnewebbenquote:
pff, Gennep Limburg noemenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat gebeurt elke keer als ik jouw username voorbij zie komen
Gennep is limburg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pff, Gennep Limburg noemen
nee dan moet je toch nog een heel stuk richting zuiden
Een collega van mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |