Ben ik tenminste nog voor iemand een lustobjectquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet. Je blijft mijn faptastische lustobject
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier goed hoor. Ik kan je niet anders dan sterkte wensen
De mijne weet het volgens mij wel, maar hij doet er zo weinig mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Mijn lustobject weet niet eens dat hij mijn lustobject is
Sorry daarvoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Wat een trutquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne weet het volgens mij wel, maar hij doet er zo weinig mee.
Behalve heeeeeeeeeeel soms met mij zoenen en 1x met mij naar bed gaan
Dit soort zaken zijn niet goed voor m'n zelfvertrouwen, Babsquote:
Ik zou me aangesproken voelen als ik echt je lustobject wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit soort zaken zijn niet goed voor m'n zelfvertrouwen, Babs
Of van die praatjes dat me echt heel graag mag en dat ie diep diep diep respect voor me heeft.quote:
Hoe weet jij dan zo zeker dat jij dat niet bent, hmmm?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou me aangesproken voelen als ik echt je lustobject was
Tell him you love him, how much you love him!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of van die praatjes dat me echt heel graag mag en dat ie diep diep diep respect voor me heeft.
.... Ik wil best diep diep diep maar dan wat anders ja!![]()
![]()
Goed punt, en dan klopt je opmerking wel. Maar toch, toch denk ik niet dat ik het benquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan zo zeker dat jij dat niet bent, hmmm?
Heb ik al een keer gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tell him you love him, how much you love him!
Kut Jim Bakkum
It's can''t be me! Je bent mij liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Tenzij jij Johnny Depp bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt, en dan klopt je opmerking wel. Maar toch, toch denk ik niet dat ik het ben
Oh, wat zei ie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan
Jim Bakkum........Ik geloof dat ie Wicked gaat doen. Neeeheeeheeeeejjjj
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
It's can''t be me! Je bent mij liever kwijt dan rijk
Ik was zat, maar ik geloof dat ie iets zei van ex, kwetsen, nog geen relatie, zoiets.quote:
What a Wicked Game you play, to make me feel this waaaayquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan
Jim Bakkum........Ik geloof dat ie Wicked gaat doen. Neeeheeeheeeeejjjj
Nee! Je leven!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
*GASP*
Mijn telefoon herkent mijn SIM niet meer. En nu start hij telkens opnieuw op EN (belangrijker) kan ik niet meer gebruik maken van mijn telefoon- of internetverbinding
Ouchquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
*GASP*
Mijn telefoon herkent mijn SIM niet meer. En nu start hij telkens opnieuw op EN (belangrijker) kan ik niet meer gebruik maken van mijn telefoon- of internetverbinding
Goed plan, even collega lastig vallen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch
SIM al in een andere mobiel geprobeerd? Als dat uberhaupt tot de mogelijkheden behoort
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In een topic ergens... weet het zeker
Is dit een nee?quote:
Ah, net een wijfquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was zat, maar ik geloof dat ie iets zei van ex, kwetsen, nog geen relatie, zoiets.
I'd like to play with wicked-gamequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
What a Wicked Game you play, to make me feel this waaaay
And iiiiiiiiiiiiiiiii don't wanna fall in loovee
Oeh, boefje jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'd like to play with wicked-game
En toch is t een man met een piemeltje en borsthaar en zoquote:
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
Strafzaak prins carnaval verzet vanwege feest
Dit moet toch eigenlijk niet kunnen
Go get em, tigerquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker op mijn geplastificeerde foto blijken rukken, meer plezier ga ik je niet gevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met carnaval kan blijkbaar alles... ach onze rechtstaat is toch al een groot circus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
Strafzaak prins carnaval verzet vanwege feest
Dit moet toch eigenlijk niet kunnen
Je doelt op je sportschoolboy?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Hi mensen
Wat is het irritant als je op een telefoontje aan het wachten bent!!(zeker als je weet dat je die nog niet gaat krijgen
)
"We bellen je nog"?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Hi mensen
Wat is het irritant als je op een telefoontje aan het wachten bent!!(zeker als je weet dat je die nog niet gaat krijgen
)
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lekker op mijn geplastificeerde foto blijken rukken, meer plezier ga ik je niet geven
Dat valt te fakenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch is t een man met een piemeltje en borsthaar en zo
Nonsensquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Voor carnaval moet alles wijken.
Kijk, dat vind ik dan weer een beetje kortzichtigquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lekker op mijn geplastificeerde foto blijken rukken, meer plezier ga ik je niet geven
Ik ben hetero schat, en het woord spelen en samen met een homo daar pas ik voor. Gezellig biertjes drinken is wat anders als spelen. En dat doe ik wel met homo's en hetero's of met wie dan ook. Maar het spelen suggereert iets heel andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik dan weer een beetje kortzichtig
Nu nog kijken of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren, dat Ajax gaat betalen voor de inzet van politie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Amsterdam wil Ajax laten betalen voor politie
Terecht. Nu de rest van Nederland nog.
Het was een grapjequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ben hetero schat, en het woord spelen en samen met een homo daar pas ik voor. Gezellig biertjes drinken is wat anders als spelen. En dat doe ik wel met homo's en hetero's of met wie dan ook. Maar het spelen suggereert iets heel andersEn dan moet hij maar lekker zijn fantasie de vrije loop laten!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je doelt op je sportschoolboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |