Geen idee of ik dit jaar weer ga, vind Mysteryland te massaal. Doe maar liever iets kleinere festivals dat bevalt mij wat beter. Loveland ben ik wel weer van de partij, was voor 2010 toch wel mijn beste Festival.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, Mysteryland... Ik dacht het al te herkennen. Leuk
Jammer op een sarcastische wijze. Ik zal er geen traan om laten als betaald voetbal verdwijnt. En daarmee ook alle problemen en hoge kostenquote:
Mine. Back off bitch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jij bent eigenlijk best wel, ik had je fobo nooit gezien
Buiten het feit ook om dat swaffelaar nog kant nog wal raakt bij de opmerking. Maar goed Friezen het blijven apartelingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Heel simpel
Toen ik eens een leuke meid zag lopen zei ik tegen me collega van zo das een lekkere pony om te zien ,en sindsdien heb ik de bijnaam pony swaffelaar
(friezen zijn soms apartelingen met opmerkingen )![]()
Klopt, hier nog niks over gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
Oeh, vertel eens want volgens mij heb ik dat gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je noemt vrouwen pony's?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Heel simpel
Toen ik eens een leuke meid zag lopen zei ik tegen me collega van zo das een lekkere pony om te zien ,en sindsdien heb ik de bijnaam pony swaffelaar
(friezen zijn soms apartelingen met opmerkingen )![]()
Mja. Donderdag weer een noodverordening in het centrum waar ik woon omdat er waarschijnlijk weer van die debiele supporters komen rellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer op een sarcastische wijze. Ik zal er geen traan om laten als betaald voetbal verdwijnt. En daarmee ook alle problemen en hoge kosten
Okquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hem best met jou delen
Mijne de Zwarte Cross. Maar ik weet nog niet of ik dit jaar weer het hele weekend ga. Laat staan of ik uberhaupt wel ga.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geen idee of ik dit jaar weer ga, vind Mysteryland te massaal. Doe maar liever iets kleinere festivals dat bevalt mij wat beter. Loveland ben ik wel weer van de partij, was voor 2010 toch wel mijn beste Festival.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, hier nog niks over gezegdOooeeeh, leuk johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zou me echt bescheuren als iemand me zo zou noemenquote:
Schoot er zo uit toen hahaquote:
En toch he, toch vind ik die housefeesten niet echt festivals...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geen idee of ik dit jaar weer ga, vind Mysteryland te massaal. Doe maar liever iets kleinere festivals dat bevalt mij wat beter. Loveland ben ik wel weer van de partij, was voor 2010 toch wel mijn beste Festival.
Ik wel, vergezeld door Dirk met de snorquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne de Zwarte Cross. Maar ik weet nog niet of ik dit jaar weer het hele weekend ga. Laat staan of ik uberhaupt wel ga.
Ja, I know. En ik wil eigenlijk ook wel gaan, maar vorig jaar is me een beetje tegengevallen vergeleken met afgelopen jaren...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel, vergezeld door Dirk met de snor
Oh, Duits lijkt me goed te doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hope so
Duitse jongen, maar gelukkig kan ie wel redelijk Nederlands
Tenzij meerdere dagen en een campingquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch he, toch vind ik die housefeesten niet echt festivals...
Nature1quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij meerdere dagen en een camping
Ja, want de club Ajax kan er ook echt wat aan doen als mensen met een Ajax shirt aan dingen slopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Amsterdam wil Ajax laten betalen voor politie
Terecht. Nu de rest van Nederland nog.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch he, toch vind ik die housefeesten niet echt festivals...
Dat vind ik aan de ene kant wel een eis ja. Maar Dauwpop of BFO vind ik wel een festvial, ondanks dat het maar 1 dag is. Het is bij mij meer dat ik bij een festival meerdere uiteenlopende soorten verwacht. Niet 1 soort (hoeveel subgenres dan ook).quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij meerdere dagen en een camping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |