Het gaat lekker inderdaad. Nog een paar jaar en we zitten al aan de voorspelde 30%.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Hanoying het volgende:
Wat wordt er weer gebaggerd zeg...
On topic:
De voorspellingen van de Rabo zijn nog nooit anders dan conservatief geweest. Als de Rabo aangeeft 2 % daling te verwachten in 2011 dan volgt er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid inderdaad een daling van ten minste 2-3 %.
Met een inflatie die ook al weer de twee procent aan tikt en er zelfs door lijkt te schieten gaat dat al weer netjes naar een geindexeerde daling van X > 5 % in 2011 alleen al.
Harder dan ik had gedacht eerlijk gezegd maar wat mij betreft meer dan welkom.
Rente bedoel jequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Het gaat lekker inderdaad. Nog een paar jaar en we zitten al aan de voorspelde 30%.
Nee, je hebt een betalingsachterstand. Dromen mag, maar deal maar eerst even met de realiteitquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Asfyxia het volgende:
Ik heb helemaal geen auto nu. Totaal niet nodig, en het geld kan ik beter gebruiken voor de grote investering die ik binnen enkele jaren zal gaan doen. Maar als ik Scorpie, Whuzz en CoolBoy op de stoep zie staan, dan zal ik er zeker voor zorgen dat ik dat vanuit een grote BMW gadesla!
Nee. Dat huizen nominaal 30% minder waard zijn geworden. Hetgeen ik ooit, een jaar of drie geleden onder een ander account, voorspeld heb.quote:
Het doel van mijn opmerking was om allerlei reacties van jullie los te peuterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
Maar dat was dan ook niet het doel van zijn opmerking
Ik neem de meetlat wel mee op de lengte op te metenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Asfyxia het volgende:
Ik heb helemaal geen auto nu. Totaal niet nodig, en het geld kan ik beter gebruiken voor de grote investering die ik binnen enkele jaren zal gaan doen. Maar als ik Scorpie, Whuzz en CoolBoy op de stoep zie staan, dan zal ik er zeker voor zorgen dat ik dat vanuit een grote BMW gadesla!
Te makkelijk. Die kun je overal achteraan gooien. Overigens is ook dat een open deur. Als je geen reacties wil hou je wel een blog bij ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het doel van mijn opmerking was om allerlei reacties van jullie los te peuteren![]()
Dat is feitelijk het doel van vrijwel al mijn posts hier op fok!
Geen idee?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef Sjabba het volgende:
Ik zag gister of eergister iets op TV en dat was in Dronten.
kan iemand me even helpen?
Aha een kloon met spijt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee. Dat huizen nominaal 30% minder waard zijn geworden. Hetgeen ik ooit, een jaar of drie geleden onder een ander account, voorspeld heb.
Gewoon een kloon, iedereen kloont toch wel eens?quote:
BNN nu we er toch zijn. Er zat een stukje in dat ik aan jou moest denken...quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het doel van mijn opmerking was om allerlei reacties van jullie los te peuteren![]()
Dat is feitelijk het doel van vrijwel al mijn posts hier op fok!
Nee dat waren mijn oude burenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef Sjabba het volgende:
[..]
BNN nu we er toch zijn. Er zat een stukje in dat ik aan jou moest denken...
serieus?!?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee dat waren mijn oude buren
Daar staat Xeno wel een paar kilometer boven hoor...!quote:
quote:Woensdag 23 februari vierde Oost Flevoland Woondiensten (OFW) de feestelijke start van de modernisering van 223 eengezinswoningen in Dronten-Centrum. Gedeputeerde Marc Witteman markeerde dit moment door in één van de woningen een HR++ ruit te plaatsen. Door deze modernisering zal het aanzicht van de wijk verbeteren met woningen die eruit zien als nieuw.
Al mijn posts moet je zeer serieus nemenquote:
Kijk HR++ glas... dat is goed nieuws... scheelt weer in de energiekostenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef HansvD het volgende:
Daar staat Xeno wel een paar kilometer boven hoor...!
O ja Xeno, goed nieuws:
[..]
Jawel... in Duitsland.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Is er ergens ook een huizenmarkt-topic zonder al dit geouwehoer?
Even aangepast met behulp van typisch afgunstigen-symptoomgedrag. Als anderen het beter doen dan jij hoop je gewoon heeeeel hard dat het misloopt, zodat je jezelf minder rot voelt over je eigen situatie. Lijkt me een vorm van cognitieve dissonantie...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Denk dat Asfyxia stiekem wel doorheeft dat zijn betalingsgeschiedenis toch niet zo goed verloopt als dat hij zou willen, en stiekem gewoon hoopt dat hij ooit uit de shit komt anderen ook in de shit komen.
Volgens mij begint Whuzz de werking van cognitieve dissonantie door te krijgen.... wat zal dat een onaangename spanning gevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Even aangepast met behulp van typisch afgunstigen-symptoomgedrag. Als anderen het beter doen dan jij hoop je gewoon heeeeel hard dat het misloopt, zodat je jezelf minder rot voelt over je eigen situatie. Lijkt me een vorm van cognitieve dissonantie...
Rabo als pooierquote:"Hoe heerlijk dat de Rabo, als uitbater, nee, pooier van de Hollandse gemakszucht en hebberigheid, nu moet toegeven dat het ook voor 2011 weer een verliesgevend spel is."
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |