En een slotje eropquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan een collega. Niet om hoe ie eruit ziet of wat hij doet maar om wat hij 10x per dag zegt.
"Kan je dit en dat voor me doen of...?
of wat?!
FUCK of WAT?!
Maak je zin af mongool.
Zo, hoppa dat is eruit.
Nu een McChicken erin!
sowiesoquote:
Is goed, kom dr aan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:13 schreef vanBinsberge het volgende:
Haal even een mcchicken voor mij TS.
Slechte ervaring met de MC?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
De kippetjes in de Mc Chicken zijn echt de zwervers onder de kippen. Terminaal zieke kippen met leukemie gooien ze in de schredder en in het frituurvet en dan planten ze die rotte kip tussen 2 gore stukjes brood.![]()
![]()
Ook, MC is gewoon het goorste vreten dat er bestaat en gaan er dagelijk 100.000 Nederlanders heen omdat het lekker en goedkoop isquote:
goedkoop? ik betaal 20 euro om een beetje goed te kunnen eten daar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ook, MC is gewoon het goorste vreten dat er bestaat en gaan er dagelijk 100.000 Nederlanders heen omdat het lekker en goedkoop is![]()
20 euroquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:20 schreef garriej het volgende:
[..]
goedkoop? ik betaal 20 euro om een beetje goed te kunnen eten daar.
Goorder dan:quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
MC is gewoon het goorste vreten dat er bestaat
Eerste lijkt me wel lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goorder dan:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
?
Die bovenste is een broodje japanse schoolmeisjes siliconentiet, en die onderste een clitoris uit IJsland.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goorder dan:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
?
Dudequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goorder dan:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
?
Ik zorg dat als ik ergens ga eten ik een 3 gangen menu heb, dus ik begin met z'n sla ding, dan eet ik een groot big tasty menu met frietsaus en nog een kip 9 met bbqsaus en een mcflury toe.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
20 euroWat haal je altijd? De MacKaviaar en Milkshake Champagne?
quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |