Watskeburt?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:50 schreef maurisioo het volgende:
Hoe hebben jullie ons gebied zo snel weer kunnen vinden??
Wha- ? Door wie dan? Ik keek gisteren nog en d'r was niemand online.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:38 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wha- ? Door wie dan? Ik keek gisteren nog en d'r was niemand online.
Ik had wel na 2 uur rondlopen iemand z'n bootje kapotgeslagen waar ik redelijk trots op was.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die gevonden. Was dat richting de spawn?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef Drebbelman het volgende:
Ik heb een keer in een hele verre uithoek van de map allemaal bootjes in water gelegd, zodat mensen het idee hadden dat ze bewoonde wereld naderden.
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Een groot zwart gebouw steekt ook wel redelijk af.
Bij mij wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:18 schreef StarCastic het volgende:
Bij mij wilt 'ie ook niet inloggen.
Misa?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Ik wacht trouwens tot de server op 1.3 draait, dan ga ik weer over op Misa, Earcheese.
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=73861quote:Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Misa?
Oh, en zijn er eigenlijk al plannen om de servers te updaten naar 1.3, of niet. Berend?
Oeh, die heb ik wel eens gezien inderdaad. Vind 't wel tof hoe van die texture packs 't spel zo enorm kunnen verbeteren.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=73861
Je kan Berend een PM sturen met je in-game name. Dan zet hij je op de whitelist en kan je verbinden met de server, daar krijg je meer informatie en word je ingedeeld in een team naar keuze.quote:
Die ores vind je lelijk? Die zijn juist mooi!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik wel eens gezien inderdaad. Vind 't wel tof hoe van die texture packs 't spel zo enorm kunnen verbeteren.
Ik vind alleen die diamond/goud/iron echt spuuglelijk, maar die monsters zien d'r wel enorm tof uit.!
[..]
Je kan Berend een PM sturen met je in-game name. Dan zet hij je op de whitelist en kan je verbinden met de server, daar krijg je meer informatie en word je ingedeeld in een team naar keuze.
Heb je toevallig nog de oude v1,2 jar?
Gebruik je de nieuwe launcher?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh, m'n client kan niet verbinden met Minecraft maar ik kan wel via de in-browser versie spelen, wazig.
Dat wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Dat Seed gebeuren voor de singleplayer is wel tof opzich zeg
Helaas is er nog geen hMod voor die versie.(unofficele) We kunnen wel zonder hMod kunnen draaien maar dan heeft niemand /spawn en /homequote:Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Misa?
Oh, en zijn er eigenlijk al plannen om de servers te updaten naar 1.3, of niet. Berend?
Als het goed is komt meaglin vandaag van vakantie terug en hopelijk weer snel aan de slag met hmod, dus het zal niet heel lang duren vermoed ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Helaas is er nog geen hMod voor die versie.(unofficele) We kunnen wel zonder hMod kunnen draaien maar dan heeft niemand /spawn en /home
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |