leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Berend. het volgende:
Hey hey,
We zijn even aan het updaten naar 1.3, maar dit gaat even met wat meer tegenwerk dan de vorige keer. Heb even geduld svp
mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:11 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik laat m nog even op 1.2, morgen gaan we wel upgraden @ host doet raar
Ok, Toppie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:11 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik laat m nog even op 1.2, morgen gaan we wel upgraden @ host doet raar
Nee, alles blijftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Werd nou bij die update ook de hele map gewhiped of niet, voor een clean start of niet?
Anders kunnen we gelijk even de coordinaten vaststellen waarin we gaan bouwen.
zou ik nog niet doen, kan later wel als de server op 1.3 is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:35 schreef zerokil het volgende:
Moeten wij alvast 1.3 downloaden?
Of nog niet?
Neequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:35 schreef zerokil het volgende:
Moeten wij alvast 1.3 downloaden?
Of nog niet?
Was dat niet de bedoeling van die server?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wat een teringzooi op de server.
Vuile verraders in het spel.
Nee, geen verraders. En toch klopt er iets heel erg niet nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:31 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Was dat niet de bedoeling van die server?
echt niet wubdorquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, geen verraders. En toch klopt er iets heel erg niet nu.
Dus TNT op pressure plates om me heen komen uit zichzelf?quote:
oke dat is raar maar ik weet van niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dus TNT op pressure plates om me heen komen uit zichzelf?
Op een plek waar alleen ik en Tristaann vanaf wisten? Precies terwijl ik AFK ben en Tristaann rondloopt op die plek? Yeah right.
Mooie chunk error ook op de achtergrondquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:57 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lieve leden heb ik toch!
Haha ik heb echt noooit last van chunksquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Mooie chunk error ook op de achtergrond
Had ik vanochtend ook, alleen nu krijg ik alleen gelijk al connection lost. Ah well, probeer 't straks nog wel 'ff.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Servert plat?
Edit: Nvm, probeerde naar de verkeerde te connecten.
Edit #2: Kan ook niet in de server van Berend. Blijft hangen op Logging in en timed dan out.
Awwquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ach, 't is gefixed nu. En ik hou Tristaann in de gaten.
haha kan ik weer met een gerust hart downloadenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef dnbrainwash het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)geen_diefstal__.html
Notch.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef dnbrainwash het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)geen_diefstal__.html
Nope.quote:
Ja zo denk ik het ook jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Notch.![]()
Ik vind dat hij gelijk heeft, spellen die ik legaal koop hebben meestal ook een bepaalde waarde, Left 4 Dead kan je ook wel gewoon downloaden, maar je koopt 't voor de online campaigns/versus mode, in mijn mening. Het is niet een spel dat na 1 keer uitspelen niet meer leuk is.
Hetzelfde met Minecraft, je kan 't wel downloaden inderdaad, maarja. Veel plezier met singleplayer 24/7. Ik heb het gekocht voor de online gameplay waarmee je met meerdere mensen kan spelen.
Als een spel 't waard is zal ik 't altijd kopen.. En ik ben vast niet de enige aangezien ze al bijna 1,500,000 legale aankopen hebben gekregen.
Herobrine is echt, ik heb hem ook gezienquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
haha filmpje is leuk
maar van die herobrine is nep hoor
Notch heeft al op zijn twitter gezegd dat er in elk geval honden komen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren van iemand op de server dat huisdieren al zeker zijn voor op Minecraft, geloof ik. Las 't nog op z'n Twitter.
Opzich lijkt me 't wel leuk dat er af en toe paarden spawnen overdag (niet te veel) en dat je door middel van zo'n saddle bijvoorbeeld een soort sneller vervoersmiddel hebt over land. Lijkt me wel tof.
Ik hoop niet dat hij met huisdier een hondje ofzo bedoelt dat maar achter je aan loopt.
http://twitter.com/#!/notch/status/42773768975810560quote:I kinda promised a very important person we're adding Dog pets to Minecraft, so I guess that's confirmed now.
Een hoax die was ontstaan een tijd geleden op 't officiele Minecraft forum.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Notch heeft al op zijn twitter gezegd dat er in elk geval honden komen.
Paard/ezel is wel tofquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren van iemand op de server dat huisdieren al zeker zijn voor op Minecraft, geloof ik. Las 't nog op z'n Twitter.
Opzich lijkt me 't wel leuk dat er af en toe paarden spawnen overdag (niet te veel) en dat je door middel van zo'n saddle bijvoorbeeld een soort sneller vervoersmiddel hebt over land. Lijkt me wel tof.
Ik hoop niet dat hij met huisdier een hondje ofzo bedoelt dat maar achter je aan loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |