Jullie draaien dus zonder hMod? Onverstandigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef IscopeU het volgende:
De Toothless server is weer online!
De oude map draait weer en die kun je nu hier *live* in *real time* bekijken:
Iedereen is weer van harte welkom. We draaien met een whitelist en mensen die willen joinen moeten daarom een PM sturen naar Toothless.
Er is hard gewerkt om het allemaal in orde te krijgen. Je hoeft niet te downgraden, je kunt met de laatste versie online. Mochten er veranderingen zijn dan laten we dat hier zo snel mogelijk weten.
We draaien iets wat prima functioneerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:31 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jullie draaien dus zonder hMod? Onverstandig
En dat is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:31 schreef Toothless het volgende:
[..]
We draaien iets wat prima functioneerd.
En hmod is dood.
Ik gebruik geen hmod en wat ik wel gebruik boeit nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
En dat is?
Er zijn unofficele hMod versie's
Stfu, Bukkit?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:33 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik gebruik geen hmod en wat ik wel gebruik boeit niet
Het functioneert met alle plugins die hmod ook heeft.
Bukkit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:33 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik gebruik geen hmod en wat ik wel gebruik boeit niet
Het functioneert met alle plugins die hmod ook heeft.
Dan is het een verkapte:''Ik doe alsof ik mods draai, want anders komen er griefersquote:
xD ja inderdaad hihi je hebt mij doorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:36 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dan is het een verkapte:''Ik doe alsof ik mods draai, want anders komen er griefers"
Klopt, nadat je me hebt gebanned omdat ik geen pic's stuurdequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:38 schreef Toothless het volgende:
[..]
xD ja inderdaad hihi je hebt mij door
Maar moet jij niet bezig zijn met je eigen server? Welkom ben jij toch niet.
Berend, bespeur ik hier enige haat? Waarom loop je zo te flamen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:36 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dan is het een verkapte:''Ik doe alsof ik mods draai, want anders komen er griefers"
Veel plezier
Hahahahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Tsja, net zoals iedere stad heb je overal een achterstandswijk. Uit de manier hoe hier gereageerd wordt kan je alleen maar opmaken dat de Toothless server een soort van schilderswijk is.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klopt, nadat je me hebt gebanned omdat ik geen pic's stuurde![]()
Ik houd hier mee op, het niveau van het topic gaat zoo omlaag anders
Ach, ik heb gewoon wat tegen Toothless. Jij iedegeval veel succesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:40 schreef IscopeU het volgende:
[..]
Berend, bespeur ik hier enige haat? Waarom loop je zo te flamen?
Toothless server draait, met mods zonder dat je hoeft te downgraden.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Tsja, net zoals iedere stad heb je overal een achterstandswijk. Uit de manier hoe hier gereageerd wordt kan je alleen maar opmaken dat de Toothless server een soort van schilderswijk is.
1 in DH in een achterbuurt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:41 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Tooth, wat is het IP en wat voor server is het?
Dat is prima, maar beetje sneu om dan te doen alsof de server van Toothless niet in orde zou zijn. Toch bedankt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon wat tegen Toothless. Jij iedegeval veel succes
U bent?quote:
Dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:49 schreef secondewijzer het volgende:
Gedraag je allemaal eens niet zo kinderachtig man.Jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |