doet het nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Berend. het volgende:
http://img845.imageshack.(...)d=20110302165640.png
Prima.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef Berend. het volgende:
Dit is gedaan met random.org. Wat vinden jullie van deze teams? Dit is een voorstel btw
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Thanks voor de link
Is het trouwens mogelijk dat bloemen boven de grond zweven uit zichzelf? Zeg maar als je er tegen slaat vliegen ze uit de grond, blijven ze zweven boven de grond zoals iedereen wel weet. Kan dit spontaan gebeuren zonder dat de speler hierop invloed uitoefend?
Ik weet niet zeker, maar ik heb wel 's vaker gezien dat als ik rondliep dat ik soms bloemen/paddestoelen zag zweven boven 't gras in plaats van in de grond. Dus mjah, geen idee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Thanks voor de link
Is het trouwens mogelijk dat bloemen boven de grond zweven uit zichzelf? Zeg maar als je er tegen slaat vliegen ze uit de grond, blijven ze zweven boven de grond zoals iedereen wel weet. Kan dit spontaan gebeuren zonder dat de speler hierop invloed uitoefend?
HeroBrinequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar ik heb wel 's vaker gezien dat als ik rondliep dat ik soms bloemen/paddestoelen zag zweven boven 't gras in plaats van in de grond. Dus mjah, geen idee.
Ghats? Dat waren wijquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
sinds wanneer zitten deze in de map.
ik hoor overigens een massa tnt ontploffen bij de spawn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |