abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93598114
Wat is er met de server aan de hand?
pi_93598366
Ik ben er nu ook weer, was leren :)

Ik zie dat de server plat ligt, de host is er mee bezig zie ik hier staan :O
pi_93598469
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:22 schreef Berend. het volgende:
Ik ben er nu ook weer, was leren :)

Ik zie dat de server plat ligt, de host is er mee bezig zie ik hier staan :O
eindelijk naar 1.3? :P
pi_93598554
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:24 schreef maurisioo het volgende:

[..]

eindelijk naar 1.3? :P
Nee, het ligt gewoon plat. :(
pi_93598591
Ik dacht dat jij de server hoste.
pi_93598598
Nee, gelukkig niet :)
pi_93599005
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef Berend. het volgende:
Nee, gelukkig niet :)
wanneer gaat hij nou naar 1.3 dan? :P
pi_93599056
Als de tijd rijp is. Nee even serieus, really soon. :)
pi_93601484
Vandaag krijgen we 1.3, bereid u voor :)
pi_93602196
Dit gaat over de survival/pvp server!

We hebben een probleempje. Ik weet dat sommige mensen ook een nieuwe map willen met een nieuwe gameplay, dus maybe kunnen we het combineren. De backup's restoren gaan fout, hij heeft een error. Ik kan dit natuurlijk laten oplossen door de support, maar dat zal een dag duren. Maar we kunnen ook een nieuwe gameplay doen(wel pvp dus).

Zie dit niet als een reset, maar een versnelde reset. Na het volgende punt zouden we toch al opnieuw beginnen :P

Mij maakt het helemaal niets uit, ik hoor het wel van jullie. Echt iedereen moet ermee eens zijn :)
1. Wachten op 1.3
2. Tijdelijk doorspelen op 1.2
3. Nieuwe map + 1.3 + nieuwe gameplay
pi_93602256
Poll: Welke keuze?
1
2
3
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_93603125
Mochten we opnieuw beginnen, hierbij een paar gameplay's die ik heb bedacht. (En nog wat andere mensen uit onze server)

Hey hey,

Zoals jullie weten heeft Team Sosua gewonnen. Wij, en ik spreek namens de meeste mensen vonden het een onwijs uitdagende gameplay. Het samenwerken ging ook fantastisch, ik neem aan ook in het andere team. De team's worden wel weer door elkaar gegooid. Nu denk je maybe"NOOO'', maar dat is erg gezellig!

Ik heb een aantal gameplay's bedacht:

1. Front. Hierbij liggen de kampen ongeveer 1000blokjes van elkaar en is het de bedoeling een bunker/huis te maken die veilig genoeg is. Hierin kan je geheime traps maken, geheime deuren etc. Of TNT aanstaat is jullie keuze. Hierbij moet je wel veel actief zijn om mee te kunnen spelen. Het is dus ook mogelijk dat iemand in de nacht je huis kapot maakt.

2 Wie is de mol? Zoals jullie het spel Wie is de mol wel kennen, is dit misschien wel leuk om hier toe te passen. In ieder team zit een mol die mensen de verkeerde richting in kan sturen. Het kampen zijn dus ook weer ver van elkaar. Maar een mol mag niet veraden waar de plaats zit. Misschien kunnen mensen ook afvallen bij een soort test met signs.

3. Alleen. Dat is ook een gameplay. Je moet mensen vinden die ook ergens ingegraven zijn, het ondekken hiervan is wel erg moeilijk. Ook mag je alles griefen en jatten. Deze gameplay lijkt me niet geschikt voor onze server, but you never know.(te weinig mensen) Je mag natuurlijk ook zelf een base ergens maken, alles mag.

4. Core. Deze gameplay lijkt mij onwijs leuk en erg geschikt voor onze server. Het idee komt van Earcheese, danku hiervoor! Elk team krijgt 1 mob spawner mee, en die moet de tegenstander vinden. Natuurlijk mag je alles in de fik steken en mee jatten. Je hoeft dus niet meer zo sneaky te zijn met sporen achter te laten, want je zal wel meerdere base's hebben. Je moet de mob spawner(varkens) natuurlijk wel opvallend houden, anders is het niet eerlijk. Een goede plaats lijkt mij dus gewoon buiten je kamp, anders is het te moeilijk! :-)

5. Opnieuw beginnen. We kunnen natuurlijk ook dezelfde gameplay gaan doen, maar dan met andere teams. Er komt dan wel een map reset

Keuze genoeg, meeste stemmen gelden!

Poll: Mochten we opnieuw beginnen, welke gameplay?
Front
Wie is de mol?!
Alleen
Core
Opnieuw beginnen
Tussenstand:

donderdag 3 maart 2011 @ 19:18:13 #263
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_93603297
:')
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:20:17 #264
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_93603398
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef Berend. het volgende:
Mochten we opnieuw beginnen, hierbij een paar gameplay's die ik heb bedacht. (En nog wat andere mensen uit onze server)

Hey hey,

Zoals jullie weten heeft Team Sosua gewonnen. Wij, en ik spreek namens de meeste mensen vonden het een onwijs uitdagende gameplay. Het samenwerken ging ook fantastisch, ik neem aan ook in het andere team. De team's worden wel weer door elkaar gegooid. Nu denk je maybe"NOOO'', maar dat is erg gezellig!

Ik heb een aantal gameplay's bedacht:

1. Front. Hierbij liggen de kampen ongeveer 1000blokjes van elkaar en is het de bedoeling een bunker/huis te maken die veilig genoeg is. Hierin kan je geheime traps maken, geheime deuren etc. Of TNT aanstaat is jullie keuze. Hierbij moet je wel veel actief zijn om mee te kunnen spelen. Het is dus ook mogelijk dat iemand in de nacht je huis kapot maakt.

2 Wie is de mol? Zoals jullie het spel Wie is de mol wel kennen, is dit misschien wel leuk om hier toe te passen. In ieder team zit een mol die mensen de verkeerde richting in kan sturen. Het kampen zijn dus ook weer ver van elkaar. Maar een mol mag niet veraden waar de plaats zit. Misschien kunnen mensen ook afvallen bij een soort test met signs.

3. Alleen. Dat is ook een gameplay. Je moet mensen vinden die ook ergens ingegraven zijn, het ondekken hiervan is wel erg moeilijk. Ook mag je alles griefen en jatten. Deze gameplay lijkt me niet geschikt voor onze server, but you never know.(te weinig mensen) Je mag natuurlijk ook zelf een base ergens maken, alles mag.

4. Core. Deze gameplay lijkt mij onwijs leuk en erg geschikt voor onze server. Het idee komt van Earcheese, danku hiervoor! Elk team krijgt 1 mob spawner mee, en die moet de tegenstander vinden. Natuurlijk mag je alles in de fik steken en mee jatten. Je hoeft dus niet meer zo sneaky te zijn met sporen achter te laten, want je zal wel meerdere base's hebben. Je moet de mob spawner(varkens) natuurlijk wel opvallend houden, anders is het niet eerlijk. Een goede plaats lijkt mij dus gewoon buiten je kamp, anders is het te moeilijk! :-)

5. Opnieuw beginnen. We kunnen natuurlijk ook dezelfde gameplay gaan doen, maar dan met andere teams. Er komt dan wel een map reset

Keuze genoeg, meeste stemmen gelden!

Poll: Mochten we opnieuw beginnen, welke gameplay?
Front
Wie is de mol?!
Alleen
Core
Opnieuw beginnen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
5 of 4 lijkt me opzich 't beste.
Ik vond een concept zoals dat van 'Wie is de mol' doorvoeren ook wel tof, alleen het is té machtig op een spelletje als Minecraft, zodra de coordinaten zijn doorgegeven is 't wachten op de eerste nacht wanneer de mensen offline gaan en het is vrij spel.

De gameplay die we nu doen de laatste dagen vind ik prima, lekker simpel en basis.
Je zit met je team een basis op en de ander moet 't vinden. Alleen d'r moeten misschien duidelijkere afspraken gemaakt worden voor coordinaten en dergelijken, zodat we geen 4 uur uit elkaar zitten.

Core lijkt me wel leuk voor de afwisseling, je hebt een voordeel - de pig spawner, dus je hebt altijd een soort hp-boost binnen handen om je team sterk te maken. En toch is 't je zwakke punt.

edit: Alleen een nadeel zit er natuurlijk aan dat je 'm gewoon niet gebruikt en 50 meter onder de grond laat zitten en 500 meter d'rnaast een basis maakt, of je omringd 'm met 20 lagen obsidian. Dan kan je lang zoeken.. :{

Alleen in je eentje een kamp maken lijkt me ook tof, maar misschien een keertje voor de afwisseling, niet voor langere tijd. Want op een server spelen met meerdere mensen is altijd toch wel tof dat je niet in je eentje ergens aan 't minen bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door MrEarcheese op 03-03-2011 19:32:26 ]
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_93603526
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

5 of 4 lijkt me opzich 't beste.
Ik vond een concept zoals dat van 'Wie is de mol' doorvoeren ook wel tof, alleen het is té machtig op een spelletje als Minecraft, zodra de coordinaten zijn doorgegeven is 't wachten op de eerste nacht wanneer de mensen offline gaan en het is vrij spel.

De gameplay die we nu doen de laatste dagen vind ik prima, je zet met je team een basis op en de ander moet 't vinden. Alleen d'r moeten misschien duidelijkere afspraken gemaakt worden voor coordinaten en dergelijken, zodat we geen 4 uur uit elkaar zitten.

Core lijkt me wel leuk voor de afwisseling, je hebt een voordeel - de pig spawner, dus je hebt altijd een soort hp-boost binnen handen om je team sterk te maken. En toch is 't je zwakke punt.

Alleen in je eentje een kamp maken lijkt me ook tof, maar misschien een keertje voor de afwisseling, niet voor langere tijd. Want op een server spelen met meerdere mensen is altijd toch wel tof dat je niet in je eentje ergens aan 't minen bent.
Same :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:35:26 #266
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_93604187
Is er trouwens een manier om /home en /spawn etc in de singleplayer te hebben? In 1.3 dan zeg maar natuurlijk :)
pi_93604353
Nope
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:40:34 #268
313006 MrEarcheese
pi_93604439
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef zerokil het volgende:
Nope
Ik dacht dat het een mod/addon was, maar geen idee of 't ook op 1.3 al released is.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_93604462
Volgens mij is het inderdaad een mod/addon.
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:46:14 #270
313006 MrEarcheese
pi_93604770
Kan trouwens na die 1,3 update de server al online, of ligt die host er nog steeds uit?
pi_93604849
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef MrEarcheese het volgende:
Kan trouwens na die 1,3 update de server al online, of ligt die host er nog steeds uit?
Dan kunnen we weer gelijk online :)
pi_93605116
Ik vind opnieuw beginnen de beste optie.

Misschien leuk om, voordat we beginnen met een nieuw potje, een soort rondleiding te geven in de bases om te laten zien wat we allemaal gemaakt hadden enzo?
pi_93605228
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik vind opnieuw beginnen de beste optie.

Misschien leuk om, voordat we beginnen met een nieuw potje, een soort rondleiding te geven in de bases om te laten zien wat we allemaal gemaakt hadden enzo?
Dat was ik inderdaad zeker van plan + map render :).

TS?
pi_93605430
De server staat nu weer even online op 1.2.. Mocht keuze 3 winnen kunnen we elkaar de base's laten zien. Ook al weet ik al zeker dat 1.3 wint :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')