SPOILER: Toothless/Dostya ServerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Berend. ServerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Minecraft 13 - waar creepers niet welkom zijn
Minecraft 14 - Waar wij rustig verder bouwen.
[ Bericht 0% gewijzigd door secondewijzer op 23-02-2011 22:00:31 ]
ja, ik kan ook niet inloggen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Cryothic het volgende:
wtf, heb ik eindelijk tijd om te spelen....
"Can't connect to minecraft.net"
:/
browser doet het bij mij al helemaal niet...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef secondewijzer het volgende:
Same sinds nieuwe client.
Via browser doet t wel, maar server outdated.
Dit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef Drebbelman het volgende:
De nieuwe launcher werkte bij mij ook nog niet. Met de oude launcher gaat het prima.
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef zerokil het volgende:
Als je nu minecraft koopt en er later de echte versie uit. (niet de beta)
Moet je dan het weer op nieuw kopen?
Nope, je krijgt het spel zoals het nu is en als de officiele versie word gereleased (die dus ¤20 gaat worden) krijg je dan automatisch omdat je al in Beta speelt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef zerokil het volgende:
Als je nu minecraft koopt en er later de echte versie uit. (niet de beta)
Moet je dan het weer op nieuw kopen?
Gezellig!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef iThomaz het volgende:
Lang geen Mc meer gespeeld, zal zeker nog ff op de FOK! smp server komen kijken!
Mo' creatures gebruik ik. Alleen nu even niet ivm 1.3 en downgrade voor de server.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:41 schreef Pino_666 het volgende:
Gebruiken jullie mods in single player modus?
En zo ja, welke?
lol, hoe vet al die creatures.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Mo' creatures gebruik ik. Alleen nu even niet ivm 1.3 en downgrade voor de server.
Klopt. Brengt weer wat nieuws naar de game.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:38 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
lol, hoe vet al die creatures.Ze zijn way beter als de normale zo te zien haha
Er zijn 2 servers van Berend. 1 creative waar monsters en PvP uitstaan en iedereen lekker bouwt, en 1 waar een mod op draait en alles aanstaat. De survival server heeft 2 teams, met ieder een basis die geheim is voor de ander. Zodra je elkaar ziet/vindt wordt het vechten, maar we zitten zover uit elkaar dat alleen het vinden al opzich nog een klus is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef MrEarcheese het volgende:
Wát verstaan ze nou onder 'survival' bij Minecraft SMP? Want zo ver is 't bij de meeste public servers is 't gewoon 1 gigantische knokpartij waar iedereen elkaar maar mept wanneer die kan om maar items te jatten.
Is 't op de server van Berend anders of moet ik dan toch maar richting creative kijken? Anders PM ik 'm wel 'ff voor toegang.
Ah, zo klinkt survival opzich wel tof. Dan heb je nog wel de kans uberhaupt een pickaxe ofzo te craften of iets te bouwen voordat je word neergestompt. Hoe worden de teams beslist dan, door skins?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:52 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Er zijn 2 servers van Berend. 1 creative waar monsters en PvP uitstaan en iedereen lekker bouwt, en 1 waar een mod op draait en alles aanstaat. De survival server heeft 2 teams, met ieder een basis die geheim is voor de ander. Zodra je elkaar ziet/vindt wordt het vechten, maar we zitten zover uit elkaar dat alleen het vinden al opzich nog een klus is.
De creative server wordt snel saai, dus hebben ze de nieuwe server in het leven geroepen.
Je leert best snel wie er bij wie hoort. Daarbij hebben we nog kleurtjes in de chat. Het team van Sosua is blauw, en Berend heeft groen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ah, zo klinkt survival opzich wel tof. Dan heb je nog wel de kans uberhaupt een pickaxe ofzo te craften of iets te bouwen voordat je word neergestompt. Hoe worden de teams beslist dan, door skins?
Zal 'ff Berend PMén. Bedankt in ieder geval.
Ik voel me echt een idioot dat ik 't dan nog gewoon nóg niet snap.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ben een faalhaas met redstone, dus ik ga je doorverwijzen.
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=24327
Je kunt er ook glowstone vinden wat een lichtbron is. Verder valt er weinig tot niets te doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Rijstkoker het volgende:
Wat is het doel in de Nether? Ik was er net en alleen maar rode blokken waardoor je de weg snel kwijt raakt en verder van die beesten alleen...
Aah oke dat had ik ook al gevonden...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kunt er ook glowstone vinden wat een lichtbron is. Verder valt er weinig tot niets te doen eigenlijk.
inktvissen, maareh de nether is een soort van transportatie middel. Alle meters die je daar aflegt zijn er x10 ofzo in de echte wereld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Aah oke dat had ik ook al gevonden...
edit: woow wtf kzie nu pas dat er ook vissen in het spel zitten
Speelde je singleplayer, of werkt de Nether nu ook al in multiplayer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Rijstkoker het volgende:
Wat is het doel in de Nether? Ik was er net en alleen maar rode blokken waardoor je de weg snel kwijt raakt en verder van die beesten alleen...
Singleplayerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Speelde je singleplayer, of werkt de Nether nu ook al in multiplayer?
ik heb een server waar het werkt in multiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Speelde je singleplayer, of werkt de Nether nu ook al in multiplayer?
ik kan die niet laden ik zie alleen die klokquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:03 schreef Toothless het volgende:
En de nieuwe maprender staat online!
Deze render is ook gelijk de GPS, dus als je inlogt zie je jezelf ook op de map.
Maprender/GPS
Ga je een server beginnen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
ik kan die niet laden ik zie alleen die klok
en is de server weer on? want ik heb white list nodig
nee ik bedoel met toothless server ik dacht dat die maanden off ging zijn maar als ik probeer in te loggen staat er dat ik white list nodig heb in plaats van connection refused: connectquote:
Wtf, die Sindragosa.quote:
Rust in peace niggahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:44 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP Base Team Pix
Creeper en spinnenjacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:23 schreef zerokil het volgende:
Hoe krijg je snel de spullen voor TNT?
En spullen als sting...
Want ik kan alleen wat stone en wood aankomen.
Ooooohquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:44 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP Base Team Pix
haha, heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Oooooh
waarom mis ik altijd net alle actie..
Sent.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:11 schreef SosuaCafe het volgende:
Of iemand anders die het effe kan pm'en.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:48 schreef zerokil het volgende:
Pff die creeps of wat het ook zijn die ontploffen zijn wel hatelijk zeg.
Spreek mij even aan op Steamquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
ik kan die niet laden ik zie alleen die klok
en is de server weer on? want ik heb white list nodig
Jullie draaien dus zonder hMod? Onverstandigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef IscopeU het volgende:
De Toothless server is weer online!
De oude map draait weer en die kun je nu hier *live* in *real time* bekijken:
Iedereen is weer van harte welkom. We draaien met een whitelist en mensen die willen joinen moeten daarom een PM sturen naar Toothless.
Er is hard gewerkt om het allemaal in orde te krijgen. Je hoeft niet te downgraden, je kunt met de laatste versie online. Mochten er veranderingen zijn dan laten we dat hier zo snel mogelijk weten.
We draaien iets wat prima functioneerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:31 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jullie draaien dus zonder hMod? Onverstandig
En dat is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:31 schreef Toothless het volgende:
[..]
We draaien iets wat prima functioneerd.
En hmod is dood.
Ik gebruik geen hmod en wat ik wel gebruik boeit nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
En dat is?
Er zijn unofficele hMod versie's
Stfu, Bukkit?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:33 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik gebruik geen hmod en wat ik wel gebruik boeit niet
Het functioneert met alle plugins die hmod ook heeft.
Bukkit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:33 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik gebruik geen hmod en wat ik wel gebruik boeit niet
Het functioneert met alle plugins die hmod ook heeft.
Dan is het een verkapte:''Ik doe alsof ik mods draai, want anders komen er griefersquote:
xD ja inderdaad hihi je hebt mij doorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:36 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dan is het een verkapte:''Ik doe alsof ik mods draai, want anders komen er griefers"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |