Hij had ze binnen moeten laten, kon hij nog wat van lerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen!
Zoonlief heeft net zijn eerste Jehovah's getuige vriendelijk de deur gewezen.
Jong geleerd is oud gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen!
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij had ze binnen moeten laten, kon hij nog wat van leren
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen!
Mja, werd tijd dat er in sommige landen iets ging gebeuren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor Afrika klaar is met de opstanden. Libië is wel echt tien keer erger dan Egypte ook nog. En Marokko begint ook al... M'n baas moet daar over een paar weken heen
Nee, dat hoeft toch ook weer niet! Kill 'em with kindnessquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de eerste stap in de goede richting!
Nog even en hij verbrijzelt de voeten tussen de deur en deurstijl!
Niet dat hij een Jehova moet worden, maar is niks mis mee om te ontdekken wat andere mensen geloven.quote:
Toppertje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen!
Duidelijk is dat als in Libie het volk de macht krijgt en kiest voor het volk, Amerika binnen no time daar is om het volk 'te helpen'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, werd tijd dat er in sommige landen iets ging gebeuren.
De vraag is echter: wat gaat er gebeuren na de opstanden?
Wie staat er dan op om te leiden?
Iran is ook niet helemaal goed afgelopen.
In Libië heb je het probleem dat er diverse stammen zijn en niet 1 volk. Dus dat gaat vrijwel zeker een burgeroorlog worden. Wat dat betreft heeft de huidige leider wel een punt om te blijven zitten en verkiezingen uit te schrijven. Helaas doet die dat iets te hardhandigquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh dat ben ik wel met je eens, maar hij zit al op een gelovige basisschool, dat vind ik wel zatquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet dat hij een Jehova moet worden, maar is niks mis mee om te ontdekken wat andere mensen geloven.
Kadhafi en eerlijke verkiezingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Libië heb je het probleem dat er diverse stammen zijn en niet 1 volk. Dus dat gaat vrijwel zeker een burgeroorlog worden. Wat dat betreft heeft de huidige leider wel een punt om te blijven zitten en verkiezingen uit te schrijven. Helaas doet die dat iets te hardhandig
Het biedt iig meer mogelijkheden dan een burger oorlog, dan wordt de volledige grip op t land verloren (nouja, dat is nu eignelijk ook al zo).quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kadhafi en eerlijke verkiezingen
Ik denk dat de US het geweldig zou vinden. Olie-controlequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het biedt iig meer mogelijkheden dan een burger oorlog, dan wordt de volledige grip op t land verloren (nouja, dat is nu eignelijk ook al zo).
Ja, ik snap ook helemaal waarom ze zijn gaan demonstreren, hun goed recht na jarenlange onderdrukking.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uiteraard, want daar zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk is dat als in Libie het volk de macht krijgt en kiest voor het volk, Amerika binnen no time daar is om het volk 'te helpen'.
Dat is maar 1 geloof dan toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat ben ik wel met je eens, maar hij zit al op een gelovige basisschool, dat vind ik wel zat
Anders zou t ze ook aan hun reet roesten idd, eigenlijk zou Europa met een gezamelijk leger ze voor moeten zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat de US het geweldig zou vinden. Olie-controle
En jij maar afvragen waarom ie zo opstandig kan zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat ben ik wel met je eens, maar hij zit al op een gelovige basisschool, dat vind ik wel zat
Ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook helemaal waarom ze zijn gaan demonstreren, hun goed recht na jarenlange onderdrukking.
En inderdaad, wie gaat regeren.
Openbare basisschool, Christelijke en Katholieke middelbare en Christelijke HBO. Van alles wat. Overigens op de Katholieke middelbare school hadden we levensbeschouwing, de nadruk lag wel op het Christendom, maar alle geloven kwamen aan bod.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is maar 1 geloof dan toch?
Ik heb vroegah ook niets anders geleerd dan RK. Op de basisschool (St Joseph) en de middelbare (Bisschoppelijk). De rest werd een beetje afgedaan als science fiction volgens mijIkw eet nog wel dat we met proefwerken op t VWO van Godsdienst nooit onze mening moesten geven maar gewoon die van de leraar op moesten schrijven, anders kregen we slechte puntebn
O wee als je op de vraag "Ben je voor abortie?" ja antwoordde... ONVOLDOENDE!!!!!!!!!!
te belachelijk voor woorden eigenlijk, want zulke subjectieve vragen naar een mening horen niet in een rpoefwerk thuis, of je beoordeelt ze op hun onderbouwing of zo.
Zowel mn basis als middelbare school waren RK, toch op beide heel open onderwijs ontvangenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is maar 1 geloof dan toch?
Ik heb vroegah ook niets anders geleerd dan RK. Op de basisschool (St Joseph) en de middelbare (Bisschoppelijk). De rest werd een beetje afgedaan als science fiction volgens mijIkw eet nog wel dat we met proefwerken op t VWO van Godsdienst nooit onze mening moesten geven maar gewoon die van de leraar op moesten schrijven, anders kregen we slechte puntebn
O wee als je op de vraag "Ben je voor abortie?" ja antwoordde... ONVOLDOENDE!!!!!!!!!!
te belachelijk voor woorden eigenlijk, want zulke subjectieve vragen naar een mening horen niet in een rpoefwerk thuis, of je beoordeelt ze op hun onderbouwing of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |