abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93187658
Pfff wat een lange nacht, geen oog dicht gedaan.

Waar moet ik beginnen? Het gaat tussen ons eigenlijk prima, we hebben het goed samen, we zijn gelukkig (zover ik weet), natuurlijk wel dingen mee gemaakt, zo is ze een jaar geleden verliefd geweest op een collega van dr. We zijn wel verschillend maar dat is in elke relatie zo. Gisteren avond kwamen we thuis van het werk en vertelde ze dat ze een pauze wilde, omdat ze het allemaal even niet meer wist, we zijn té verschillend. Zo wil ze bijvoorbeeld een wereldreis maken, in haar eentje, en wil ze weer een keer met een jongen naar bed.. (we zijn beide vrouw, en hebben een relatie van zo'n 4 jaar, waarvan 3 jaar samenwonend)

Ik klapte echt even helemaal dicht. Ze ging gisteravond laat weg, en kwam daarna weer thuis, ze ging op de andere bank zitten (iets wat ze nog nooit gedaan heeft), kreeg continu sms'jes en zat continu te chatten (geen idee met wie). Ik vroeg haar of ze naast me kwam zitten, dit wilde ze niet. Oke, ik ben maar even gaan computeren, tegen een uurtje of 1 vanacht ben ik bij haar gaan zitten, en wilde gewoon even een knuffel, iets wat we elke dag doen. Ze drukte me weg en wilde niet dat ik haar aanraakte, ook zou ze niet bij me slapen.

Moet zo weer werken, maar ben echt helemaal in de war, de laptop heeft ze verstopt/meegenomen (geen idee waarom? :?) zou ze iets te verbergen hebben?

Is het pauze idee een 'verkapte ik wil van je af, maar mocht ik je toch gaan missen dan mag je weer terug komen' ?

Ik heb dr voordat ik naar bed ging verteld dat een pauze voor mij niet werkt, het maakt de afstand juist groter, ze wil me niet meer zien, niet bellen sms'en niets, voor nog een onbepaalde tijd. Ik wil er een punt achter zetten, of moet ik de pauze een kans geven?

Thx. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door hertjesftw op 23-02-2011 08:42:16 ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:40:39 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_93187702
Ik geloof niet zo in pauzes....een laffe manier om een relatie te beëindigen, zonder de relatie te beëindigen...

Zolang zij niet aangeeft wat precies het probleem is, gaat een pauze helemaal niks oplossen...hooguit gaat ze je missen, om vervolgens weer terug te komen...en na enige tijd alsnog te vertrekken...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:42:22 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93187721
My guess.. Ze heeft een leuke jongen leren kennen en ze wil even uitproberen of dat leuker is.
pi_93187728
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:40 schreef Abbadon het volgende:
Ik geloof niet zo in pauzes....een laffe manier om een relatie te beëindigen, zonder de relatie te beëindigen...

Zolang zij niet aangeeft wat precies het probleem is, gaat een pauze helemaal niks oplossen...hooguit gaat ze je missen, om vervolgens weer terug te komen...en na enige tijd alsnog te vertrekken...
Omdat ze het allemaal even niet meer weet, wat ze met mij moet, wat ze met dit leven wil.

@kwiwi, hier ben ik ook erg bang voor.

Ben naar me'n werk, nu maar hopen dat ik niet in tranen uitbarst straks..
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:43:03 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93187733
Pauze's moet je niet aan doen, het is uit of aan maar niet tussenin.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:43:43 #6
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_93187737
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:42 schreef kwiwi het volgende:
My guess.. Ze heeft een leuke jongen leren kennen.
Zit er dik in....en ze wil op deze manier toestemming om er een tijdje wat mee aan te rommelen, zonder meteen haar relatie te moeten beëindigen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:43:57 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93187743
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:43 schreef Id_do_her het volgende:
Pauzes werken sowieso niet als maar één van de twee het wil. Alleen als je het beide wil heeft het een kansje van slagen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:47:45 #8
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_93187791
quote:
My guess.. Ze heeft een leuke jongen leren kennen en ze wil even uitproberen of dat leuker is.
Dit idd. Ze weet juist heel goed wat ze wil en waar ze mee bezig is.

Het is een ontzettend slappe manier om een einde te maken aan jullie relatie, omdat jij de knoop mag doorhakken.

Maar als iem mij zoiets flikt twijfel ik geen moment. Als zij tot dit in staat is wil je hier namelijk *niet* mee verder :N
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_93187794
quote:
Dit dus. En ook aan haar gedrag kan je merken dat ze er klaar mee is, anders zou ze zich toch wel iets gemoedelijker opstellen...
pi_93187802
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:43 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Pauzes werken sowieso niet als maar één van de twee het wil. Alleen als je het beide wil heeft het een kansje van slagen.
Vind ik ook. Als je een beetje in een sleur zit en afspreekt dat je elkaar een paar dagen niet belt en niet echt ziet (dus in jou geval dat de een even bij een vriend gaat logeren oid) denk ik dat dat je relatie wel weer op het goede pad kan zetten, omdat je beide een momentje voor jezelf pakt. Als echter de een zich telkens af moet vragen waarom die ander nou gvd een pauze wilt dan gaat er iets niet goed.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:49:45 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93187820
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:43 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dan misschien wel, maar nog moet je het eigenlijk dan maar gewoon uit maken en als ze beiden weer zin hebben in een relatie het weer 'aanmaken'.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:51:22 #12
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_93187832
Wat hierboven gezegt wordt sluit ik me bij aan.
Ze heeft een ander, en wil dit even uitproberen maar wel een valnet hebben. Ik zeg heel simpel dumpen, door het zo aan te pakken bedriegt ze je nu al..
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:52:01 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_93187836
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Dit dus. En ook aan haar gedrag kan je merken dat ze er klaar mee is, anders zou ze zich toch wel iets gemoedelijker opstellen...
precies....dat ze de discussie niet aan wil gaan, is meestal een duidelijk teken dat ze haar keuze al gemaakt heeft, en dat er eigenlijk niks is dat TS er nog aan kan doen...
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:55:07 #14
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_93187878
quote:
Wat hij zegt.

Been there, done that, the cat is shitting on the tshirt.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:25:25 #15
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_93188290
quote:

QFT.

Sterkte TS :(
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_93188296
quote:
een van de eerste kwiwi reacties waarmee ik het eens ben.
pi_93188317
en ze wil gewoon piel.
pi_93188495
Even mijn duit in 't zakje doen, ditch 'er.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_93188742
Ik ben ook niet van pauzes...
Hoe's het in de slaapkamer? Beddedood of niet?
pi_93188792
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:36 schreef hertjesftw het volgende:

Waar moet ik beginnen? Het gaat tussen ons eigenlijk prima, we hebben het goed samen, we zijn gelukkig (zover ik weet), natuurlijk wel dingen mee gemaakt, zo is ze een jaar geleden verliefd geweest op een collega van dr.
Dat denk ik niet, dat jullie zo gelukkig waren en dat het prima ging. Als je je openstelt voor verliefd worden, dan ben je in mijn optiek niet gelukkig in je relatie, maar mis je iets. Dus misschien was jij wel gelukkig, maar zij niet.

quote:
We zijn wel verschillend maar dat is in elke relatie zo.
Gisteren avond kwamen we thuis van het werk en vertelde ze dat ze een pauze wilde, omdat ze het allemaal even niet meer wist, we zijn té verschillend. Zo wil ze bijvoorbeeld een wereldreis maken, in haar eentje, en wil ze weer een keer met een jongen naar bed.. (we zijn beide vrouw, en hebben een relatie van zo'n 4 jaar, waarvan 3 jaar samenwonend)
Nee hoor, dat is niet in iedere relatie zo. Als jullie té verschillend zijn en te veel verschillende wensen hebben in het leven, dan gaat dat wringen en meestal bij degene die meer wil, in dit geval je vriendin, die wil reizen en nog eens een man wil neuken.

quote:
Ik klapte echt even helemaal dicht. Ze ging gisteravond laat weg, en kwam daarna weer thuis, ze ging op de andere bank zitten (iets wat ze nog nooit gedaan heeft), kreeg continu sms'jes en zat continu te chatten (geen idee met wie). Ik vroeg haar of ze naast me kwam zitten, dit wilde ze niet. Oke, ik ben maar even gaan computeren, tegen een uurtje of 1 vanacht ben ik bij haar gaan zitten, en wilde gewoon even een knuffel, iets wat we elke dag doen. Ze drukte me weg en wilde niet dat ik haar aanraakte, ook zou ze niet bij me slapen
Dat was echt een rare actie van je vriendin. Koud, kil en harteloos. Zelfs al wil ze van de relatie af, deze manier is erg vreemd.
quote:
Moet zo weer werken, maar ben echt helemaal in de war, de laptop heeft ze verstopt/meegenomen (geen idee waarom? :?) zou ze iets te verbergen hebben?
Dat is speculeren, maar gezien het smsen en chatten tijdens het uitmaken en de laptop meenemen als ze dat normaal gesproken niet doet, zou ik niet héél verbaasd zijn.
quote:
Is het pauze idee een 'verkapte ik wil van je af, maar mocht ik je toch gaan missen dan mag je weer terug komen' ?
Dat kan, maar ik denk eerder dat het al uit is in haar hoofd en dat ze te laf is om het te zeggen.
quote:
Ik heb dr voordat ik naar bed ging verteld dat een pauze voor mij niet werkt, het maakt de afstand juist groter, ze wil me niet meer zien, niet bellen sms'en niets, voor nog een onbepaalde tijd. Ik wil er een punt achter zetten, of moet ik de pauze een kans geven?
Ik zou het niet weten. Tuurlijk, eerste reactie als buitenstaander is altijd dat je de eer aan jezelf moet houden en ik denk ook dat dat wel het beste is, maar als je er middenin zit, is dat nog niet zo evident. Sterkte!
pi_93188807
quote ipv edit
pi_93188935
geen idee van wie het huis is/op wiens naam het staat, als dat op naam van ts staat zou ik zeggen: "jij wil een pauze? ok. doei dan, morgen ben jij weg en je spullen ook. succes met de pauze, ik doe mee met je pauze, tot st juttemis"

het klinkt wel "van twee walletjes willen eten" achtig namelijk. wat de anderen al zeggen: dat vele chatten en die laptop meenemen is wel erg een teken aan de wand.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93189050
Sterkte TS, lijkt me een duidelijk verhaal.
pi_93189095
Ai.. :( slecht nieuws. Pauze werkt niet en dat ze zegt dat ze met een jonge naar bed wilt zegt genoeg.

Ik zeg niet, geef het nu al op. Dan ga achteraf jezelf verwijten maken.. ik zeg wel, kies voor jezelf!

Heeeeeel veel sterkte.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:20:17 #25
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93189477
Pauze = het begin van het einde. Begin maar vast te wennen aan het idee binnenkort weer vrijgezel te zijn.

En kennelijk heeft ze die jongen al gevonden, aan haar sms-gedrag te zien.

Laat het in ieder geval niet van haar afhangen. Trek je eigen plan. En iemand die zich opeens zo gedraagt heeft wat te verbergen. Mooi kut zoiets, sterkte!

[ Bericht 19% gewijzigd door goofy_goober op 23-02-2011 10:25:21 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93191243
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:20 schreef goofy_goober het volgende:
Pauze = het begin van het einde. Begin maar vast te wennen aan het idee binnenkort weer vrijgezel te zijn.
Eigenlijk is ze al vrijgezel. Haar vriendin wil een 'pauze' en nu al niet meer naast haar liggen of zelfs maar op de zelfde bank zitten. Daarnaast heeft ze duidelijk contact met iemand anders. Dit is gewoon over en uit.
pi_93194407
Zit even alles te lezen en denk dat jullie gelijk hebben. Heb mijn ouders gebeld die komen vanavond. Straks de boel maar verdelen, zucht
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:35:59 #28
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93194460
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef hertjesftw het volgende:
Zit even alles te lezen en denk dat jullie gelijk hebben. Heb mijn ouders gebeld die komen vanavond. Straks de boel maar verdelen, zucht
Goed dat je voor jezelf kiest en dat je je ouders al hebt gebeld, die steun kun je wel gebruiken straks.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:41:07 #29
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93194662
Gaat wel snel, dat inzicht binnen één dag al.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_93194748
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
Gaat wel snel, dat inzicht binnen één dag al.
Hulde daarvoor, meestal duurt het weken voor iemand dat wil beseffen. Dat zegt wel dat TS al wel aanvoelde dat het niet meer goed zat.
For great justice!
pi_93194802
Sterkte ts.

Nu even kut, maar als je jezelf niet geheel blijft opsluiten in je kamertje, komen er vanzelf weer goede tijden, succes :)
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:47:07 #32
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93194933
quote:
Ben bang dat je heel goed snapt wat er aan de hand is. Je kent d'r natuurlijk goed en blijkbaar acht je haar hier toe in staat. Kut voor je, maar je wilt nooit echt geloven dat degene waar je van houdt weg gaat, al helemaal niet op een dergelijke achterbakse (imo) wijze. Het gebeurd echter wel gewoon :(
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:47:35 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93194954
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef hertjesftw het volgende:
;( . Sterkte.

Ik persoonlijk zou haar laten weten dat ik een pauze niet zag zitten en dat de relatie wat mij betreft voorbij was. Zij wil een vent. Niets aan te doen en het heeft ook weinig met jou te maken. Take your loss and move on. :*
Resistance is futile.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:47:36 #34
94676 Garisson72
pi_93194956
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef Q. het volgende:
Hulde daarvoor, meestal duurt het weken voor iemand dat wil beseffen. Dat zegt wel dat TS al wel aanvoelde dat het niet meer goed zat.
Ts slaat iig de ontkenningsfase gemakshalve maar over, dat is wel bewonderenswaardig.
pi_93195248
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ts slaat iig de ontkenningsfase gemakshalve maar over, dat is wel bewonderenswaardig.
Tja er zijn natuurlijk nog andere dingen gebeurd. Ik ben er nu voor mezelf wel uit dat deze relatie vroeg of laat toch afloopt (omdat ze met een vent wil...) steeds sms'en, chatten, en vanochtend had ze dr laptop verstopt/meegenomen. Jammer dit maar kom er wel weer overheen met als voorgaande keren. :)
pi_93195293
Helaas TS, over en sluiten dit hoofdstuk.
pi_93195365
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Tja er zijn natuurlijk nog andere dingen gebeurd. Ik ben er nu voor mezelf wel uit dat deze relatie vroeg of laat toch afloopt (omdat ze met een vent wil...) steeds sms'en, chatten, en vanochtend had ze dr laptop verstopt/meegenomen. Jammer dit maar kom er wel weer overheen met als voorgaande keren. :)
:Y

TS verdient een compliment *O*
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93195441
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Devion het volgende:

[..]

:Y

TS verdient een compliment *O*
Zeker. Ik vind TS een tof wijf.
pi_93196090
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Trouwen? ;)
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:12:44 #40
94676 Garisson72
pi_93196116
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef hertjesftw het volgende:
Knap dat je er zo sterk mee omgaat. Veel sterkte de komende tijd!
En eens met Scorpie hierboven; jij verdient beter.
pi_93196210
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Trouwen? ;)
Sorry schat, ik ben geen vrouw, anders had ik je gedate !
pi_93196252
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Idem!
For great justice!
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:18:21 #43
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93196343
Huis leeghalen. zij heeft de laptop al.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:20:36 #44
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93196450
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit dus. Knap van je dat je zo snel de knoop doorhakt.
pi_93196505
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sorry schat, ik ben geen vrouw, anders had ik je gedate !
Val op beide, no problem.. ;)

ot: thja huis leeghalen, dat wordt het weekend denk ik.. Busje huren, tjeej wat heb ik veel te doen. post op ander adres laten zetten, rekening openen (we hebben nu 1 gezamelijke) etc..
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:28:57 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93196785
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Val op beide, no problem.. ;)

ot: thja huis leeghalen, dat wordt het weekend denk ik.. Busje huren, tjeej wat heb ik veel te doen. post op ander adres laten zetten, rekening openen (we hebben nu 1 gezamelijke) etc..
Je gaat (tijdelijk) bij je ouders wonen?
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:31:07 #47
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_93196887
quote:
Ja, waarschijnlijk wel...

Heb ook eens iets met jongedames gehad die na een bepaalde tijd een "pauze" wilden... Meestal nadat ze erachter waren gekomen dat ze "gevoelens voor een ander" hadden.

Nou heb ik op zich niet zo'n probleem met pauzes, maar als die ander dan de mogelijkheid krijgt om haar het hoofd dol te maken, terwijl ik op de achtergrond moet blijven hangen, dan zie ik de bui al hangen.

Persoonlijk zou ik er een punt achter zetten, tenzij er natuurlijk nog een diepere reden is, maar aan je OP te zien is dat waarschijnlijk niet het geval.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_93197078
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je gaat (tijdelijk) bij je ouders wonen?
Ja.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:52:52 #49
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93197858
Maak de helft van je geld anders over naar je ouders. dan kan ze geen bankrekeningen blokkeren om je dwars te zitten. Zorg dat je veel geld pint zodat mocht er iets gebeuren je altijd contant kan betalen.

Zorg ook voor je waardepapieren. Paspoort en/of andere zaken van dien aard.
Bijvoorbeeld een kopie van jullie samenlevingscontract (if any).

Je wilt niet weten wat je tegenkomt als mensen kwaad worden. Zorg ook dat je van alle deuren in je huis een sleutel hebt incl de eventuele brievenbus.
pi_93197890
quote:

:Y ^O^
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93198034
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
Maak de helft van je geld anders over naar je ouders. dan kan ze geen bankrekeningen blokkeren om je dwars te zitten. Zorg dat je veel geld pint zodat mocht er iets gebeuren je altijd contant kan betalen.

Zorg ook voor je waardepapieren. Paspoort en/of andere zaken van dien aard.
Bijvoorbeeld een kopie van jullie samenlevingscontract (if any).

Je wilt niet weten wat je tegenkomt als mensen kwaad worden. Zorg ook dat je van alle deuren in je huis een sleutel hebt incl de eventuele brievenbus.
Zover zou het toch niet gaan? Een samenlevingscontract zouden we binnenkort gaan opstellen, maar blijkt nu dus niet meer nodig.

Sleutels en pasjes die zaten nog in mijn tas vanochtend (dat is ook al wel eens anders geweest)
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:01:23 #52
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93198266
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Zover zou het toch niet gaan?
Neem maar gewoon even het zekere voor het onzekere. Uiteindelijk heb je er toch recht op, dus of je het nou nu al allemaal bij elkaar pakt of later... Dat maakt niet uit. Maakt alleen uit als ze nog dwars wil gaan zitten, want dan had je het beter gelijk allemaal bij elkaar kunnen rapen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:02:50 #53
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93198336
quote:

[..]

Zover zou het toch niet gaan? Een samenlevingscontract zouden we binnenkort gaan opstellen, maar blijkt nu dus niet meer nodig.

Sleutels en pasjes die zaten nog in mijn tas vanochtend (dat is ook al wel eens anders geweest)
wat kwiwi zegt.
Je zal niet de eerste zijn die op deze manier fijn in de kou komt te staan.
Zorg voor jezelf!

Heb afgelopen jaar teveel meegemaakt en gezien. Doe het nou maar gewoon.
Hoe meer mensen je ontmoet des te meer ga je van je hond houden.
pi_93198444
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

wat kwiwi zegt.
Zorg voor jezelf!

:')
pi_93198558
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

wat kwiwi zegt.
Zorg voor jezelf!

Gelukkig was alles er nog toen ik vanochtend opstond, dus dat komt goed. ;)

edit: ff internetbankieren gekeken, de rekening is nog niet geplunderd.. :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:09:14 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93198655
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Maar toen wist ze nog niet dat jij het uit gaat maken ;) Mensen kunnen rare dingen doen als je de verkeerde snaar raakt.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:10:51 #57
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93198742
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

edit: ff internetbankieren gekeken, de rekening is nog niet geplunderd.. :P
kan je nog bij je bankspullen dan? heb je al gechecked ?

Ik wil je niet te bang maken, maar neem je voorzorgsmaatregelen. Beter 1 ding teveel doen dan achteraf met veel shit zitten. Bij beëindiging van een relatie doen mensen rare dingen.
pi_93198832
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:10 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

kan je nog bij je bankspullen dan? heb je al gechecked ?

Ik wil je niet te bang maken, maar neem je voorzorgsmaatregelen. Beter 1 ding teveel doen dan achteraf met veel shit zitten. Bij beëindiging van een relatie doen mensen rare dingen.
@kwiwi, jawel het is gisteravond uit gemaakt.

Ja ik kan nog op de rekening. :) Ze heeft nog wel een andere rekening (via dr werkgever) waar 90% van het spaargeld op staat (14K), daar weet ik zo even niet het adres van.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:13:06 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93198859
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:09 schreef kwiwi het volgende:
Mensen kunnen rare dingen doen als je de verkeerde snaar raakt.
Dit, daarom ben ik altijd maar heel voorzichtig met mensen. :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:13:34 #60
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93198884
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Ja ik kan nog op de rekening. :) Ze heeft nog wel een andere rekening (via dr werkgever) waar 90% van het spaargeld op staat (14K), daar weet ik zo even niet het adres van.
Huh? Ik dacht dat jullie in eerste instantie een 'pauze' gingen houden nu.
pi_93198937
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Huh? Ik dacht dat jullie in eerste instantie een 'pauze' gingen houden nu.
Ja, en dat werkt voor mij niet, dus heb ik dr gisteravond een punt achter gezet, toen ze niet eens meer naast me wilde zitten.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:22:14 #62
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93199310
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:14 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Ja, en dat werkt voor mij niet, dus heb ik dr gisteravond een punt achter gezet, toen ze niet eens meer naast me wilde zitten.
Ah oke, dacht dat je die knoop net pas had doorgehakt.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:34:29 #63
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93199897
quote:

[..]

Ik ben bang dat veel mensen in dit topic andere ervaringen hebben ;)
  Redactie Sport woensdag 23 februari 2011 @ 14:38:56 #64
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93200123
Ik zou luisteren naar wat de meesten te zeggen hebben over de spullen. Toen mijn ouders gingen scheiden ging het ook niet van een leien dakje wat de spullen en de rekeningen betreft.. :{

Verder, goed dat je de knoop hebt doorgehakt! :) Sterkte nog!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:46:47 #65
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93200496
Ik ben benieuwd of ze met die jongen eindigt of dat die haar nu niet meer wilt nu het niet meer zonder verplichtingen en de spanning van een relatie is :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:51:16 #66
94676 Garisson72
pi_93200717
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Mishu het volgende:
Ik ben benieuwd of ze met die jongen eindigt of dat die haar nu niet meer wilt nu het niet meer zonder verplichtingen en de spanning van een relatie is :P
Of dat die vriendin van TS het nu wel érg voortvarend vindt gaan ineens eigenlijk, en second thoughts krijgt bij deze snelle veranderingen. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Garisson72 op 23-02-2011 14:56:46 ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:51:18 #67
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93200718
Beetje jammer dat je (ex?)vriendin zich zo kinderachtig opstelt door zo opzichtig te gaan zitten sms'en/mailen, notabene waar jij bij bent. Kan ze niet gewoon zeggen dat er een ander is? Het getuigt niet echt van veel respect voor je partner. Mag hopen dat je haar nog wel confronteert met dat debiele gedrag?

[ Bericht 13% gewijzigd door goofy_goober op 23-02-2011 14:56:30 ]
pi_93200748
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Mishu het volgende:
Als.. :)

Kan iemand me uitleggen waarom ze enkele dagen geleden nog een weekje/weekend op vakantie wilde?
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:53:03 #69
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93200814
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Als.. :)

Kan iemand me uitleggen waarom ze enkele dagen geleden nog een weekje/weekend op vakantie wilde?
De laatste stuiptrekkingen... Twijfelen en denken dat alles wellicht nog te redden valt door een vakantie samen, om er een dag later achter te komen dat ook dat niet meer gaat helpen.
pi_93200952
Wat ik me afvraag...........had jij niets in de gaten? Dat jullie uit elkaar waren gegroeid, of iets? Dacht jij dat alles wel prima zat?
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:59:20 #71
94676 Garisson72
pi_93201108
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef hertjesftw het volgende:
Tegen beter weten in, vast willen houden aan iets dat kapot dreigt te gaan. Vast bestanddeel van de laatste dagen van een relatie, lijkt het.
pi_93201152
Heeft ze geen ander? Ik vind dat gedrag met laptop meenemen, smsen, chatten enzo nogal frapant. Of ben ik de enige die zo denkt..
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:00:34 #73
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93201179
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Heeft ze geen ander? Ik vind dat gedrag met laptop meenemen, smsen enzo nogal frapant. Of ben ik de enige die zo denkt..
Als je nou gewoon even de paar eerste posts had gelezen :')
pi_93201241
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Als je nou gewoon even de paar eerste posts had gelezen :')
Heeft ze een ander?
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:03:01 #75
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93201320
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Heeft ze een ander?
onbekend maar er zijn er veel die dat denken waaronder TS. dus. :)
pi_93201324
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef conleche het volgende:
Wat ik me afvraag...........had jij niets in de gaten? Dat jullie uit elkaar waren gegroeid, of iets? Dacht jij dat alles wel prima zat?
Mwa, laatste tijd hebben we wel eens een meningsverschil, maar over het algemeen was het erg gezellig.

Afgelopen vrijdag lekker wezen zwemmen, zaterdag de stad in gegaan, we hebben nog een paar keer gevreeën afgelopen week.. Niets dat erop wees dat ze me liever kwijt dan rijk was.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:03:40 #77
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93201353
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

neem afschriften mee als bewijs.
pi_93201434
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

neem afschriften mee als bewijs.
Liggen hier! :P

Maare, ik wil dit graag vanavond met me'n ouders erbij (denk dat het wel verstandig is, anders loopt het uit op ruzie) regelen. Mijn ouders hebben ook met dit bijltje gehakt dus ze hebben ervaring.
pi_93201450
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Mwa, laatste tijd hebben we wel eens een meningsverschil, maar over het algemeen was het erg gezellig.

Afgelopen vrijdag lekker wezen zwemmen, zaterdag de stad in gegaan, we hebben nog een paar keer gevreeën afgelopen week.. Niets dat erop wees dat ze me liever kwijt dan rijk was.
Heb je haar niet gevraagd of ze een ander heeft?
pi_93201480
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Heb je haar niet gevraagd of ze een ander heeft?
Nee, en het maakt me nu ook niets meer uit.
pi_93201561
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Nee, en het maakt me nu ook niets meer uit.
Apart.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:09:02 #82
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93201652
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef hertjesftw het volgende:

Maare, ik wil dit graag vanavond met me'n ouders erbij (denk dat het wel verstandig is, anders loopt het uit op ruzie) regelen. Mijn ouders hebben ook met dit bijltje gehakt dus ze hebben ervaring.
Slim :Y
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:13:25 #83
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_93201937
Sterkte TS! en je verdient complimenten dat je het zo aangepakt heb, als ik het zo lees is dat ook het beste.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_93204628
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Slim :Y
Ja dit leek me wel verstandig.
pi_93206275
TS, mijn complimenten. Je bent een vrouw die niet volledig op tilt slaat in een situatie als dit en alles vanaf de zijlijn goed kan relativeren, er zouden er meer zoals jou moeten zijn! :Y

En dat geldt ook voor je bi-geaardheid waardoor trio's voor mannen makkelijker te scoren zouden zijn. Maar da's een ander verhaal :P
pi_93206280
De snelheid waarmee er zaken geregeld worden hier verdient een plus..
ik vermaak me kostelijk met dit topic :)
pi_93208570
TS is een man toch
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:25:24 #88
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93208818
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:20 schreef iwannabehigh het volgende:
TS is een man toch
Was het te moeilijk om de eerste 7 regels van de OP te lezen?
pi_93209013
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Was het te moeilijk om de eerste 7 regels van de OP te lezen?
Idd.. ;)
pi_93210210
Maar waarom heb je dan een mannetjes geslacht voor je naam? :') Je vult zelf in dat je een man bent.
pi_93210222
Lekker bezig mevrouwtje! Ik voorspel al een eind goed al goed uiteinde.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:10:49 #92
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93210929
TS heeft seal of approval. Als je eens een gezellig weekendje Brussel wil om meiden te ontmoeten: be my guest. Leuke mannen vind je hier trouwens niet.
Resistance is futile.
pi_93211864
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef Seven. het volgende:
TS heeft seal of approval. Als je eens een gezellig weekendje Brussel wil om meiden te ontmoeten: be my guest. Leuke mannen vind je hier trouwens niet.
Ben met mn vriendin in brussel geweest, vind antwerpen toch een vettere stad.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:33:59 #94
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93211890
Dat ze bi is zegt niks over haar ideeën over trio's :P
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
TS, mijn complimenten. Je bent een vrouw die niet volledig op tilt slaat in een situatie als dit en alles vanaf de zijlijn goed kan relativeren, er zouden er meer zoals jou moeten zijn! :Y

En dat geldt ook voor je bi-geaardheid waardoor trio's voor mannen makkelijker te scoren zouden zijn. Maar da's een ander verhaal :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:57:34 #95
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93213123
Misleidende icoontjes en alles.
pi_93213172
afgelopen
YoJopie2000
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:01:58 #97
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93213334
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:33 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij niet uitgenodigd. ^O^
Resistance is futile.
pi_93213388
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij niet uitgenodigd. ^O^
Wat reageer jij toch altijd fel..
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:06:27 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_93213613
kijk eens aan....je leest een half dagje niet mee, en de verhuisdozen zijn al ingepakt :D

nou ja, wel zo verfrissend, op zich! ;)
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:22:39 #100
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_93214577
Edit: Ik moet niet alleen de op lezen maar eerst alles.

[ Bericht 88% gewijzigd door Frag_adder op 23-02-2011 19:29:18 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_93214638
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef Frag_adder het volgende:
pauzes :') die neem je alleen als je het uit wilt maken en andere dingen wilt proberen maar de ander zeg maar als veilige terug kom basis wilt hebben mocht het tegenvallen.

Pas hier mee op alsjeblieft. Ik snap dat je haar niet kwijt wilt want uit je verhaal maak ik op dat jij wel heel veel van haar houd, maar als ze een pauze wilt, dan, ondanks wat ze ook zegt, is het niet zo wederzijds als jij wilt. Denk ook aan jezelf voor je een jaar op iemand gaat wachten die nooit terug komt...
Altijd link om alleen de OP te lezen. ;)
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:25:16 #102
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_93214741
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Altijd link om alleen de OP te lezen. ;)
ja ik merk het :) normaal bij een pagina of 2 is het nog redelijk safe
ik ben nu bijgelezen, respect voor TS en heel veel succes
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_93216848
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:33 schreef Mishu het volgende:
Dat ze bi is zegt niks over haar ideeën over trio's :P

[..]

laat mij dan iig in die waan joh ;)
pi_93218007
ik heb het vermoeden dat ik morgen weer pagina's bij moet lezen :)

tot morgen en game on!
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:32:43 #105
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93218674
quote:
Dat lijkt mij ook. Ze ligt nu ff een paar keer per dag met die gozer te ketsen. Valt dat tegen, dan ben je weer in beeld. Valt dat mee, dan ben je bedankt.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:31:45 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93223103
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat reageer jij toch altijd fel..
Sorry! :*
Resistance is futile.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:39:36 #107
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93223688
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:33 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

In Antwerpen loopt genoeg neukbaars rond. :Y
pi_93242233
Ze heeft geen ander, ze wil gewoon even de tijd om na te denken. Ze kwam gisteren met een voorbeeld: 'De hele tafel ligt vol met boeken, en ik zit daar boven op'.

Ik geeft het een kans, toen ik dr gister weer zag thuis komen knakte het, ik wil samen zijn. Ik hou zo fucking veel van dr. Vanavond naar mijn ouders, en dan hoor ik het wel..

Probeer gewoon wat leuke dingen te doen. :) En niet teveel aan dr te denken, al is dat erg moeilijk. Vanacht weer geen oog dicht gedaan, straks spullen bij elkaar zoeken. Kut leven. :(
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:57:50 #109
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_93242585
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:33 schreef hertjesftw het volgende:
Ze heeft geen ander, ze wil gewoon even de tijd om na te denken. Ze kwam gisteren met een voorbeeld: 'De hele tafel ligt vol met boeken, en ik zit daar boven op'.

Ik geeft het een kans, toen ik dr gister weer zag thuis komen knakte het, ik wil samen zijn. Ik hou zo fucking veel van dr. Vanavond naar mijn ouders, en dan hoor ik het wel..

Probeer gewoon wat leuke dingen te doen. :) En niet teveel aan dr te denken, al is dat erg moeilijk. Vanacht weer geen oog dicht gedaan, straks spullen bij elkaar zoeken. Kut leven. :(
Ik snap het voorbeeld niet :@ :')

Dus ik begrijp goed dat je haar de kans wilt geven om na te denken (de relatie is dus niet definitief beëindigd?) maar je gaat wel verder met spullen verdelen en gescheiden leven?

Je spullen verdelen lijkt me sowieso slim. Als je het een kans wilt geven moet je wel streng zijn en daar goeie afspraken over maken. Anders neemt ze een loopje met je en zit jij straks in onzekerheid. Zo'n kans werkt niet als je niet op je strepen staat en laat merken dat met jou niet te fucken is.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_93242659
quote:

Uit ervaring zeg ik, dit loopt alsnog mis. Ze heeft nu nog niet iemand anders vast, maar zodra ze dat voor elkaar heeft is ze er direct vandoor.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93242782
Je geeft het nog een kans, maar je zet wel alvast de spullen bij de deur..

The End.
pi_93242943
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:39 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

In Antwerpen loopt genoeg neukbaars rond. :Y
Zeker! De hoeren daar zijn ook echt FUCKING LEKKER. (ik heb overigens nog nooit met een hoer geneukt, maar de 1e keer zou zeker daar zijn :P)
  donderdag 24 februari 2011 @ 09:54:40 #113
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93243902
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:57 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Je spullen verdelen lijkt me sowieso slim. Als je het een kans wilt geven moet je wel streng zijn en daar goeie afspraken over maken. Anders neemt ze een loopje met je en zit jij straks in onzekerheid. Zo'n kans werkt niet als je niet op je strepen staat en laat merken dat met jou niet te fucken is.
Juist. Laat haar maar bang zijn dat je écht weg gaat. verdeel je centen en zorg voor je eigen waarde papieren en je eigen spullen. Zolang je min of meer afhankelijk bent (lees: ze jou iets kan maken) doet ze wat ze wil.
pi_93248429
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:57 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ik snap het voorbeeld niet :@ :')

Dus ik begrijp goed dat je haar de kans wilt geven om na te denken (de relatie is dus niet definitief beëindigd?) maar je gaat wel verder met spullen verdelen en gescheiden leven?

Dat ze even de tijd wil om al die boeken op te ruimen. :)

Ja, ik wil dr diep in me'n hart nooit meer kwijt.. Ik ga de nodige spullen mee nemen om zolang bij mijn ouders te bivakeren. Afgesproken is dat ze contact met me op neemt als ze eruit is (ik ga natuurlijk niet weeeken wachten, moet wel in een redelijke termijn)
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:05:32 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93248570
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Ja, ik wil dr diep in me'n hart nooit meer kwijt.. Ik ga de nodige spullen mee nemen om zolang bij mijn ouders te bivakeren. Afgesproken is dat ze contact met me op neemt als ze eruit is (ik ga natuurlijk niet weeeken wachten, moet wel in een redelijke termijn)
Oh dear, het begon zo goed.

Je had hiervan weg kunnen lopen met opgeheven hoofd. Over 2 weken is dit een groot dyke-drama.
Resistance is futile.
pi_93248778
quote:

[..]

Uhm. Ik weet niet of het huis van jullie samen is, maar zo ja, lijkt het me wel zo logisch dat zij een ander onderkomen zoekt, aangezien zij degene is die ruimte nodig heeft.

Verder verbaasde ik me gisteren al over alle reacties van dat je zo goed bezig was, want het leek me nogal duidelijk dat je 4 jaar niet in één middag zo rationeel afsluit.

Maar nu moet je de komende tijd wel heel erg gaan oppassen en je eigen grenzen stellen en, belangrijker, daar niet overheen gaan. :) Wat behoorlijk veel makkelijker gezegd is dan gedaan, aangezien je nu blij gaat zijn met elk plakje worst dat ze je gaat toewerpen.
pi_93249663
quote:

[..]

Ze gaat dit zolang mogelijk oprekken. Ze is er ALLANG uit. De enige reden waarom ze nog bij je zou blijven is dat ze op korte termijn niks anders kan vinden.

Stop hier aub geen moeite meer in en ga DIRECT door.
- Epicurus
pi_93249809
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je had hiervan weg kunnen lopen met opgeheven hoofd. Over 2 weken is dit een groot dyke-drama.
Dan heb ik het in iedergeval nog een kans gegeven..
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:38:34 #119
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_93249939
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:35 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Dan heb ik het in iedergeval nog een kans gegeven..
Ik snap het, maar maak heel duidelijke afspraken. Wat mag en wat niet, en hoe lang. Daarnaast ben ik het eens met de eerdere opmerking dat zij hoort weg te gaan om 'haar ding te doen'. Zij is degene die 'even iets anders wil'. Dat hoeft niet jouw probleem te worden }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cat_Tank is strong
pi_93252021
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:38 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ik snap het, maar maak heel duidelijke afspraken. Wat mag en wat niet, en hoe lang. Daarnaast ben ik het eens met de eerdere opmerking dat zij hoort weg te gaan om 'haar ding te doen'. Zij is degene die 'even iets anders wil'. Dat hoeft niet jouw probleem te worden }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afspraken hebben we gemaakt. :) Waarom ik weg ga en zij niet, ze komt uit brabant en is hierheen gekomen en heeft hier werk. Mijn ouders wonen dichtbij en kan dr zo intrekken, het is denk ik het beste.

Rondsletten zal ze heus niet doen, ze gaat nadenken over de dingen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:34:33 #121
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93252477
quote:
Met wie zat ze dan de hele tijd te sms'en en waarom nam ze haar laptop mee terwijl ze dit anders nooit doet?
pi_93252833
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Met wie zat ze dan de hele tijd te sms'en en waarom nam ze haar laptop mee terwijl ze dit anders nooit doet?
Dat vroeg ik dr gister, de laptop neemt ze mee naar dr werk, omdat een collega een cd had zodat de laptop sneller kon werken.

Met wie ze sms't geen idee.
pi_93252986
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:23 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Afspraken hebben we gemaakt. :) Waarom ik weg ga en zij niet, ze komt uit brabant en is hierheen gekomen en heeft hier werk. Mijn ouders wonen dichtbij en kan dr zo intrekken, het is denk ik het beste.

Rondsletten zal ze heus niet doen, ze gaat nadenken over de dingen.
Waarover valt er uberhaupt na te denken? Je ging zo goed :N
Blessed is the mind too small for doubt.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:47:51 #124
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93253040
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Dat vroeg ik dr gister, de laptop neemt ze mee naar dr werk, omdat een collega een cd had zodat de laptop sneller kon werken.
onzin. ik kan het weten, ik ben it'er.

quote:
Met wie ze sms't geen idee.
vraag even om haar mobieltje.
pi_93253151
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

onzin. ik kan het weten, ik ben it'er.

[..]

vraag even om haar mobieltje.
Thja, ik weet ook niet of ik dat wel moet geloven..

Dr mobiel vragen? nee, vanaf nu laat ik dr met rust, ik wacht op dr.
pi_93253467
Een CD die je laptop sneller maakt?

Daar moet je handel in maken, ben je in no time multimiljonair!!

wat een kutsmoes :')
pi_93253569
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef Sant. het volgende:

Thjah..
pi_93253586
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Thja, ik weet ook niet of ik dat wel moet geloven..

Dr mobiel vragen? nee, vanaf nu laat ik dr met rust, ik wacht op dr.
FOUT.

En dat CDtje is inderdaad lulkoek, ben van ook een IT'er (geweest). Ze was gewoon bang dat ze je laptop ging checken. Mijn ex deed op het laatste moment ook zo vaag over haar mobieltje(Deed soms spelletjes daarop) en mocht ineens niet meer.

Je moet niet op haar gaan wachten. Dit is de omgekeerde wereld. Zij maakt problemen(Weet niet wat ze wilt) en jij mag de last dragen. Daarnaast is de kans groot, zodra ze iemand vindt dat het over en sluiten is met de relatie.

Het is HEEL moeilijk te accepteren omdat je haar vertrouwt en niets liever wil dat alles weer goed komt. Maar ERGENS moet er toch wel een lichtje gaan knipperen?
- Epicurus
pi_93253911
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Devion het volgende:

[..]

FOUT.

Het is HEEL moeilijk te accepteren omdat je haar vertrouwt en niets liever wil dat alles weer goed komt. Maar ERGENS moet er toch wel een lichtje gaan knipperen?
Juist. Het verhaal heeft 2 kanten, je hebt gevoelens voor iemand, aan de andere kant zegt mijn gevoel van 'thja is dit nou wel zo verstandig?' 'Als je geen prioriteit bent, blijf dan ook geen optie..' Maarja gevoelens die onderdruk je niet zomaar (ik ben zo trouw als een hond, en ik zie de eventuele oplossing in communiceren), door een pauze te nemen ga je enkel verder van elkaar afstaan, maarja als het werkt?

Ik geef dr een paar weken, als ze er dan nog niet uit is dan zegt het eigenlijk wel genoeg.
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:10:55 #130
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93253996
Heeft ze dit al eens eerder gedaan en hoe was ze in haar vorige relatie? Daaruit kun je ook aardig wat te weten komen over hoe je partner omgaat met bepaalde zaken.
pi_93254067
Arme TS, je was zo goed bezig. Moet ik je komen troosten en op je inpraten? :*
pi_93254113
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef goofy_goober het volgende:
Heeft ze dit al eens eerder gedaan en hoe was ze in haar vorige relatie? Daaruit kun je ook aardig wat te weten komen over hoe je partner omgaat met bepaalde zaken.
Ze heeft voor mij nog nooit een echte relatie gehad. :)
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:27:29 #133
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93254714
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Juist. Het verhaal heeft 2 kanten, je hebt gevoelens voor iemand, aan de andere kant zegt mijn gevoel van 'thja is dit nou wel zo verstandig?' 'Als je geen prioriteit bent, blijf dan ook geen optie..' Maarja gevoelens die onderdruk je niet zomaar (ik ben zo trouw als een hond, en ik zie de eventuele oplossing in communiceren), door een pauze te nemen ga je enkel verder van elkaar afstaan, maarja als het werkt?

Ik geef dr een paar weken, als ze er dan nog niet uit is dan zegt het eigenlijk wel genoeg.
afstand nemen helpt niet. dat bevordert alleen het 'vrij zijn' gevoel.
je moet vooral bij elkaar blijven en tot vervelens toe op elkaars lip zitten totdat je elkaar eens goed de waarheid zegt. Pas dán kan er iets goeds uitkomen.

Pauze zou moeten werken als in 'je weet pas wat je hebt als je het kwijt bent'. Nou dat laatste gebeurt niet want ze is je niet kwijt totdat jij gewoon wegloopt (evt tijdelijk maar dat moet je haar niet vertellen) zodat ze weet wat ze aanricht.

Tja en anders moet je toch maar soja, eieren en andere vleesvervangers voor d'r gaan kopen. ;)
pi_93258068
Misschien moet TS ook stiekem aan de piel!
pi_93261883
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Correctie. Dat is het al.

Wat ik niet snap, is dat TS eigenlijk met een hoop branie voor zichzelf loopt te kiezen maar in haar hart die vrouw niet kwijt wil.
Werp je dan aan haar voeten en zoek een oplossing.
Weg is weg en nooit meer terug, neem dat van me aan.

Ook als ze gaat rond sletten wordt het bijzonder moeilijk om dat nog recht te breien hoor...
pi_93264485
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Ze heeft voor mij nog nooit een echte relatie gehad. :)
Ah, bindingsangst misschien een optie? Het kan zijn dat ze het gevoel heeft dat ze eerst nog meer dingen moet ontdekken voordat ze zich vast legt (ik las iets over een samenlevingscontract?). Op zich geen gekke gedachte, alleen word jij er nu wel de dupe van helaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door Avey op 24-02-2011 17:53:52 ]
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:53:31 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93264730
quote:

[..]

Er is maar één oplossing: uit elkaar gaan.
Resistance is futile.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:05:28 #138
94676 Garisson72
pi_93265280
quote:

Ik vond het ook al zo voortvarend gaan allemaal, binnen één dag. Welkom in de onderhandelingsfase.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:13:25 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93265582
jammer dat je het initiatief uit handen hebt gegeven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_93266346
"Ik wil een pauze" betekent "ik heb geen zin meer in jou, maar ben te laf om dat eerlijk tegen jou te zeggen dus doe ik het maar zo".
There is a long line down from heaven.
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:04:09 #141
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_93274301
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef LostInSpace het volgende:
"Ik wil een pauze" betekent "ik heb geen zin meer in jou, maar ik weet nog niet of mijn nieuwe prooi serieus is en durf niet alleen te zijn en daarom ben te laf om dat eerlijk tegen jou te zeggen dus doe ik het maar zo".
Cat_Tank is strong
pi_93278116
@Cat_Tank: ja daar zit wel wat in.
There is a long line down from heaven.
pi_93283170
quote:

Waar moet ik beginnen? Het gaat tussen ons eigenlijk prima, we hebben het goed samen, we zijn gelukkig (zover ik weet), natuurlijk wel dingen mee gemaakt, zo is ze een jaar geleden verliefd geweest op een collega van dr. We zijn wel verschillend maar dat is in elke relatie zo. Gisteren avond kwamen we thuis van het werk en vertelde ze dat ze een pauze wilde, omdat ze het allemaal even niet meer wist, we zijn té verschillend. Zo wil ze bijvoorbeeld een wereldreis maken, in haar eentje, en wil ze weer een keer met een jongen naar bed.. (we zijn beide vrouw, en hebben een relatie van zo'n 4 jaar, waarvan 3 jaar samenwonend)

Ik klapte echt even helemaal dicht. Ze ging gisteravond laat weg, en kwam daarna weer thuis, ze ging op de andere bank zitten (iets wat ze nog nooit gedaan heeft), kreeg continu sms'jes en zat continu te chatten (geen idee met wie). Ik vroeg haar of ze naast me kwam zitten, dit wilde ze niet. Oke, ik ben maar even gaan computeren, tegen een uurtje of 1 vanacht ben ik bij haar gaan zitten, en wilde gewoon even een knuffel, iets wat we elke dag doen. Ze drukte me weg en wilde niet dat ik haar aanraakte, ook zou ze niet bij me slapen.

Thx. :)
Conclusie: Je (ex) Vriendin wilt ff in dr kont genomen worden door een ander.;)
gewoon zeggen dat je je er niet prettig bij voelt, wilt ze toch een pauze direct weggooien TS.
If you have a dream, Don't wait . Act.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:59:18 #144
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93283680
:D
pi_93287491
Zit nu bij me'n ouders, gelukkig heb ik er een goede realtie mee en hebben ze een groot huis. Eigen kamertje ingericht vanavond met wat spulletjes.

Ook even naar de bank gegaan, rekening geopend en toen naar mijn vriendin gegaan en het totale spaargeld zo goed mogelijk proberen te verdelen.

Morgen nog flink wat te doen, zorgtoeslag, adressen etc..

Ik heb dr in dr ogen gekeken en gevraagd of er geen ander persoon in het spel was, en er was geen ander. Even afwachten dus. :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:25:36 #146
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93291764
Het is sowieso goed om onafhankelijk van elkaar te blijven. Sommige mensen gaan echt te jong te snel. Ik geef zelf de voorkeur aan een LAT-relatie na 2 jaar ooit een keer te hebben samengewoond. Ideaal: ieder een eigen leven maar het toch tof hebben samen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:57:27 #147
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93292814
Waarom ben je nu al bezig met het verdelen van het geld en de spullen, als je pas over een paar weken weet hoe het ervoor staat? Straks wil ze verder met je en dan kun je alles weer gaan omgooien. Of heb je de knoop al doorgehakt?

:?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:59:56 #148
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93292869
Of ze bouwen het straks weer langzaam op / slaan een nieuwe weg in.
pi_93295180
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:25 schreef Mishu het volgende:
Het is sowieso goed om onafhankelijk van elkaar te blijven. Sommige mensen gaan echt te jong te snel. Ik geef zelf de voorkeur aan een LAT-relatie na 2 jaar ooit een keer te hebben samengewoond. Ideaal: ieder een eigen leven maar het toch tof hebben samen.
Ja nou.
Ik woonde na een half jaar los daten samen en na 11 jaar doen we dat nog. We hebben geen plannen om daar verandering in aan te brengen.
Het kan ook gewoon goed gaan hoor ;)
pi_93295271
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef Sant. het volgende:

OSX installatie cd...

Nep ICT'er...

Ontopic: vind je niet dat je 'recht' hebt op wat meer informatie? Je bent weg gegaan maar eigenlijk weet je nog niks... Ook is terugkomen niet echt een optie voor je als ik het zo lees, als je al adreswijzigingen gaat sturen ben je alweer een stap verder volgens mij.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  vrijdag 25 februari 2011 @ 08:50:08 #151
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93296011
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef hertjesftw het volgende:
Zit nu bij me'n ouders, gelukkig heb ik er een goede realtie mee en hebben ze een groot huis. Eigen kamertje ingericht vanavond met wat spulletjes.

Ook even naar de bank gegaan, rekening geopend en toen naar mijn vriendin gegaan en het totale spaargeld zo goed mogelijk proberen te verdelen.

Morgen nog flink wat te doen, zorgtoeslag, adressen etc..

Ik heb dr in dr ogen gekeken en gevraagd of er geen ander persoon in het spel was, en er was geen ander. Even afwachten dus. :)
Goed zo. laat zien dat het menens is.
Als je toch nog niet klaar was met d'r kan je beter nu bij je ouders zitten. Zorg dat je zelfstandig bent, dan kan je met én zonder haar.
pi_93296870
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:43 schreef Id_do_her het volgende:
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:43:30 #153
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93298504
Ik zou trouwens eens onaangekondigd langsgaan. Weet je meteen of er een ander in het spel is, want zeker weten dat ze die uitnodigt wanneer ze moederziel alleen zit in dat grote huis.
pi_93298549
Waarom ik alles wil regelen, het zijn ook mijn centen en wil daar verder geen problemen mee hebben. Zo kan ik dr ook dr rust geven, dan hebben we gewoon allebei onze centen.

Mocht het weer goedkomen dan zien we het dan wel weer. :)
pi_93299052
Het lijkt wel of jij erger van haar af wilt dan andersom :?
pi_93299476
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt wel of jij erger van haar af wilt dan andersom :?
Dat idee heb ik ook. Maar er werd ook iets gezegd over het ongevraagd "lenen" van geld en sleutels uit een tas. Ik denk dat er meer speelt, eik.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_93300441
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Maar er werd ook iets gezegd over het ongevraagd "lenen" van geld en sleutels uit een tas. Ik denk dat er meer speelt, eik.
Lenen van geld? Ze heeft toen ze verliefd was op die ander de sleutels uit mijn tas gehaald, kon dr toen niet meer uit en dr niet meer in.. :/

Of ik graag van dr af wil? Het ligt iets moeilijker.

Gisternacht weer lang nagedacht, en toen was het met name mijn verstand die sprak: 'Als je geen prioriteit bent, blijf dan ook geen optie.' Dit zinnetje zit steeds in mijn hoofd. Ik ben geen prioriteit voor haar, en als ze me 'mist' om welke reden dan ook, ben ik altijd nog een optie om terug te keren naar huis.

Er zijn hiervoor al genoeg dingen voorgevallen, ze is verliefd geworden op dr collega, ze wil het graag met een jongen doen, en nu wil ze dus deze pauze. Mijn verstand zegt dat ze me eigenlijk al genoeg pijn heeft gedaan, en dat ze het (mocht het tussen ons weer goed komen) waarschijnlijk weer zal doen, door bijvoorbeeld met een jongen het bed in te duiken.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:48:32 #158
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93300725
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:40 schreef hertjesftw het volgende:

Er zijn hiervoor al genoeg dingen voorgevallen, ze is verliefd geworden op dr collega, ze wil het graag met een jongen doen, en nu wil ze dus deze pauze. Mijn verstand zegt dat ze me eigenlijk al genoeg pijn heeft gedaan, en dat ze het (mocht het tussen ons weer goed komen) waarschijnlijk weer zal doen, door bijvoorbeeld met een jongen het bed in te duiken.
Wat houdt 'pauze' eigenlijk in voor jullie? Is het tijdelijk uit, of is het nog aan maar zien jullie elkaar even niet meer?
Als je daar niet beide hetzelfde over denkt krijg je van die "we were on a break!" taferelen naderhand :')
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:48:32 #159
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93300726
Aangezien het haar eerste relatie is kan ik het me ook ergens nog wel voorstellen.
pi_93301284
In plaats dat ze je in vertrouwen neemt en over de relatie praat en over wat haar dwars zit, zet ze je buitenspel onder het motto van een pauze. Dan nog beginnen over dat ze sex met een man mist, houd niet echt veel rekening met je gevoelens* zou haar er mee confronteren, oprotten of terugkomen.

Waar valt er nu over na ted denken of ze genoeg van je houd? Daar kan toch normaal over gesproken worden ipv ijsprinsesje spelen, als ze het hard wil spelen kan ze het krijgen.

*en dat komende van een man zegt toch al redelijk veel
pi_93301316
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef Moro het volgende:
In plaats dat ze je in vertrouwen neemt en over de relatie praat en over wat haar dwars zit, zet ze je buitenspel onder het motto van een pauze. Dan nog beginnen over dat ze sex met een man mist, houd niet echt veel rekening met je gevoelens* zou haar er mee confronteren, oprotten of terugkomen.

Waar valt er nu over na ted denken of ze genoeg van je houd? Daar kan toch normaal over gesproken worden ipv ijsprinsesje spelen, als ze het hard wil spelen kan ze het krijgen.

QFT
- Epicurus
pi_93302013
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 11:40 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Lenen van geld? Ze heeft toen ze verliefd was op die ander de sleutels uit mijn tas gehaald, kon dr toen niet meer uit en dr niet meer in.. :/

Oh, pasjes en sleutels, zei je. Mijn fout :) Ik vind dat je op de juiste manier erover denkt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_93315399
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef Moro het volgende:

Ben het helemaal met je eens. :)

Terug in het topic werd gezegd 'Dat ik al blij zou zijn met een plakje worst die ze me toe gooit', nou echt niet. Ze moet het toch echt gaan laten zien of ze me terug wil..
pi_93316113
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:53 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. :)

Terug in het topic werd gezegd 'Dat ik al blij zou zijn met een plakje worst die ze me toe gooit', nou echt niet. Ze moet het toch echt gaan laten zien of ze me terug wil..
Dat kan je nu wel zeggen, maar ik denk dat je de komende tijd nog wel gaat switchen van ratio naar gevoel en weer terug. In de paar dagen dat je hier post heb ik je al een paar keer heen en weer zien gaan. En daar hoef je je ook niet voor te schamen, want dat is niet anders dan menselijk. Je wilt haar niet kwijt want je houdt van haar. Dat is wat je voelt. En dan af en toe komt je verstand ertussen dat zegt dat er behoorlijk wat issues liggen en dat het eigenlijk bijna niet meer goed kán komen. Maar ja. Je wílt wel dat het goed komt. Zie hier het gevecht tussen ratio en gevoel zoals bijna iedereen wel kent. Helaas heeft het verstand meestal gelijk. Maar zoals zovelen zal ook jij je vastklampen aan die paar gevallen waarbij een 'pauze' juist een verrijking voor een relatie betekende.

Ik denk dat op zich even apart wonen geen kwaad kan. Maar je moet wel blijven communiceren. Anders is deze pauze onherroepelijk de prelude tot de definitieve breuk.
pi_93316304
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat kan je nu wel zeggen, maar ik denk dat je de komende tijd nog wel gaat switchen van ratio naar gevoel en weer terug. In de paar dagen dat je hier post heb ik je al een paar keer heen en weer zien gaan. En daar hoef je je ook niet voor te schamen, want dat is niet anders dan menselijk. Je wilt haar niet kwijt want je houdt van haar. Dat is wat je voelt. En dan af en toe komt je verstand ertussen dat zegt dat er behoorlijk wat issues liggen en dat het eigenlijk bijna niet meer goed kán komen. Maar ja. Je wílt wel dat het goed komt. Zie hier het gevecht tussen ratio en gevoel zoals bijna iedereen wel kent. Helaas heeft het verstand meestal gelijk. Maar zoals zovelen zal ook jij je vastklampen aan die paar gevallen waarbij een 'pauze' juist een verrijking voor een relatie betekende.

Ik denk dat op zich even apart wonen geen kwaad kan. Maar je moet wel blijven communiceren. Anders is deze pauze onherroepelijk de prelude tot de definitieve breuk.
Contact wil ze het liefst niet, niet bellen sms'en chatten helemaal niets.
pi_93316777
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Dat zal. Maar wat wil jij? Dat zou even zwaar moeten wegen. :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 25 februari 2011 @ 18:41:39 #167
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_93317144
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:13 schreef conleche het volgende:

True!

quote:

[..]

en dat zegt mij eerlijk gezegd genoeg.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:41:49 #168
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_93317157
quote:

[..]

Zolang ze je niet spreekt, zal het schuldgevoel over het feit dat ze haar keuze al gemaakt heeft misschien wat hanteerbaarder zijn :) ...wie weet zit het haar zelfs zo mee dat jij het uit jezelf uitmaakt....zou vast een opluchting zijn voor haar...

Egoïsme...altijd een goede basis voor een relatie O+
pi_93317670
quote:

[..]

Bellen, sms of chat moet je sowieso al niet aan beginen daar zitten geen gevoelens in.

Ik heb één keer in zo'n situatie gezeten daar trap ik niet nog een keer in.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 04:39:44 #170
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93339228
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Ze mist sex met een man en ze was geheimzinnig bezig met haar telefoon. Daar heeft de afgelopen week dus een pik in gezeten en dat vond ze kennelijk wel lekker.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 09:08:37 #171
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_93339816
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 04:39 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Ze mist sex met een man en ze was geheimzinnig bezig met haar telefoon. Daar heeft de afgelopen week dus een pik in gezeten en dat vond ze kennelijk wel lekker.
Dáár heb ik ook aan gedacht. Dat ze al éérder twijfelde, en het deze week al eens is voorgekomen. Misschien omdat ze er naar op zoek was om het uit/weer te proberen, of misschien dat de situatie zo liep? En nu ze (weer?) er van "geproefd" heeft, even in de war is wát ze nu verder wilt. En nu overweegt ze die/een jongen een kans te geven, en mocht dat niks worden is TS het vangnet zodat ze niet alleen komt te staan. Want ook al zei ze dat er geen ander is, zolang ze met deze jongen nog geen serieuze relatie is begonnen, líégt ze niet. Dan is er nóg geen ander. Perceptie verschilt per persoon.

Wat IK zou doen:

Ik vind dat je duidelijk zou moeten zijn. Ikzelf zou zeggen "We gáán voor de relatie, of we gaan er níét voor. Ik heb geen zin om weken(?) in onzekerheid te zitten. Ik wil dat je kiest. Nu. Maar geen onzekerheid, dát kun je niet maken". Zoiets.

Maargoed, dit blijft natuurlijk allemaal speculeren en veel makkelijker gezegd dan gedaan. Maar luister iig naar je verstand, en niet alleen naar je gevoel. Maar meestal wint het verstand van gevoel :)

Succes! Ik blijf het volgen.
pi_93342148
Heb net even contact gehad via msn, ze wil graag komen praten over de dingen. Denk dat ze inziet dat deze pauze alleen maar voor meer afstand zorgt.

Ze komt morgen langs, ben benieuwd wat ze te vertellen heeft.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:59:14 #173
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93346619
Toch grappig om te zien hoe de ts van een sterke vrouw met een eigen wil is binnen enkele dagen is veranderd in een afwachtend mak lammetje. En ik zou je er maar niet teveel op vastpinnen dat je denkt dat ze dat zich realiseert.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:45:10 #174
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93348237
Houd ons maar op de hoogte! ;)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:11:41 #175
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93349286
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:32 schreef hertjesftw het volgende:
Heb net even contact gehad via msn, ze wil graag komen praten over de dingen. Denk dat ze inziet dat deze pauze alleen maar voor meer afstand zorgt.

Ze komt morgen langs, ben benieuwd wat ze te vertellen heeft.
De reden is waarschijnlijk dat haar neukerdje haar alweer beu is.
pi_93355269
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

De reden is waarschijnlijk dat haar neukerdje haar alweer beu is.
Daar ga ik nie vanuit.. We shall see
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:28:17 #177
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93355295
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:27 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Daar ga ik nie vanuit.. We shall see
Jij bent dan ook net iets te naïef en daar maken dit soort doorgewinterde en gehaaide sletjes misbruik van.
pi_93355634
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:28 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Jij bent dan ook net iets te naïef en daar maken dit soort doorgewinterde en gehaaide sletjes misbruik van.
Vertrouwen in mensen waar je al heel lang een relatie mee hebt?

Ik zou zoiets dus niet eens kunnen doen.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:37:54 #179
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93355762
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij net iets te naïef bent voor dit soort sletjes. Je kunt beter iemand van je eigen kaliber zoeken. Wellicht zitten er in die categorie wat minder spetters, maar het voorkomt problemen als deze.

Zie wel vaker jongens die niet zoveel ervaring hebben met deze business lopen met doorgewinterde sletjes. Vaak ontzettend lekkere wijven, daar valt niets op af te dingen, maar vroeg of laat ontstaat er toch frictie omdat die gasten een relatie net iets anders zien dan dit soort sletjes. Zij hebben 'n dame die net iets boven hun stand is en zijn bij wijze van spreken de pastoor al aan het bespreken, maar voor die sletjes is het gewoon een overbruggingsperiode totdat de volgende langskomt. Ze kunnen toch geen drie weken zonder vleesstaaf in hun grot en pappen dan aan met dit soort gasten.
pi_93356907
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij net iets te naïef bent voor dit soort sletjes. Je kunt beter iemand van je eigen kaliber zoeken. Wellicht zitten er in die categorie wat minder spetters, maar het voorkomt problemen als deze.

Zie wel vaker jongens die niet zoveel ervaring hebben met deze business lopen met doorgewinterde sletjes. Vaak ontzettend lekkere wijven, daar valt niets op af te dingen, maar vroeg of laat ontstaat er toch frictie omdat die gasten een relatie net iets anders zien dan dit soort sletjes. Zij hebben 'n dame die net iets boven hun stand is en zijn bij wijze van spreken de pastoor al aan het bespreken, maar voor die sletjes is het gewoon een overbruggingsperiode totdat de volgende langskomt. Ze kunnen toch geen drie weken zonder vleesstaaf in hun grot en pappen dan aan met dit soort gasten.
Eeeeeven lezen, zowel TS als vriendin zijn vrouw. :')
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:04:37 #181
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93356961
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef Domensino het volgende:

[..]

Eeeeeven lezen, zowel TS als vriendin zijn vrouw. :')
Dat komt relatietechnisch op hetzelfde neer.
pi_93358185
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:04 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Dat komt relatietechnisch op hetzelfde neer.
Nou, ik zie vrouwen toch nog niet zo snel achter een of andere inhoudsloze bimbo aanhollen. Wat jij beschrijft lijkt me meer een gevalletje achter je pik aan lopen en denken dat je dan een relatie hebt...

Ad: TS en vriendin zijn 4 jaar samen geweest...
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_93359739
Ik denk dat het meer een gevalletje is dat partner niet meer weet wat ze precies wil in de paniek schiet en het niet eerlijk vind om zomaar verder te gaan met TS. En niet inziet (of wil inzien) dat een pauze niet veel zal gaan helpen, en het voor TS alleen maar erger maakt.

Het ironische is dat ze er de beste bedoeling meegehad heeft kunnen hebben, niet dat nalatigheid of naiviteit haar vrijspreekt natuurlijk.
pi_93360210
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Moro het volgende:
Ik denk dat het meer een gevalletje is dat partner niet meer weet wat ze precies wil in de paniek schiet en het niet eerlijk vind om zomaar verder te gaan met TS. En niet inziet (of wil inzien) dat een pauze niet veel zal gaan helpen, en het voor TS alleen maar erger maakt.

Het ironische is dat ze er de beste bedoeling meegehad heeft kunnen hebben, niet dat nalatigheid of naiviteit haar vrijspreekt natuurlijk.
Heel goed mogelijk! Ik had het dan ook juist niet over de situatie van TS, maar over de situatie die Sperminator beschreef. ;)
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_93361969
We zien het morgen.. :)

Straks is eerst lekker stappen met wat vriendinnen!
  zondag 27 februari 2011 @ 12:27:02 #186
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_93384638
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:36 schreef Domensino het volgende:

[..]
Nou, ik zie vrouwen toch nog niet zo snel achter een of andere inhoudsloze bimbo aanhollen.
Uhuh.

...

(Vaak genoeg gezien. Vrouwen zijn af en toe ook net mensen.)
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  maandag 28 februari 2011 @ 08:02:07 #187
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_93428754
update baby!
pi_93428832
Pauzes werken niet, heb nog nooit gehoord over een pauze die wel positief uipakte.

*gaat weer verder met spullen inpakken, mijn vrouw had ook een pauze voorgesteld*
  maandag 28 februari 2011 @ 08:15:54 #189
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_93428891
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:02 schreef Tjabbo het volgende:
update baby!
Is TS zwanger? :o
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_93429034
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:10 schreef edraket31 het volgende:
Pauzes werken niet, heb nog nooit gehoord over een pauze die wel positief uipakte.

*gaat weer verder met spullen inpakken, mijn vrouw had ook een pauze voorgesteld*
Hug!

Ik zit weer thuis. :) We hebben gisteren heeel goed kunnen praten, zowel toen ze bij mij en me'n ouders kwam als daarna, spullen dus weer gepakt en samen naar huis gegaan.

We hebben oa dingen op geschreven die in het verleden niet goed gingen, sleur, geen moeite meer doen voor elkaar etc etc. Ik heb er vertrouwen in!

Ze is heel gek op me en we zijn beide bereid om hier volledig voor te gaan.
  maandag 28 februari 2011 @ 08:56:35 #191
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93429310
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:30 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Hug!

Ik zit weer thuis. :) We hebben gisteren heeel goed kunnen praten, zowel toen ze bij mij en me'n ouders kwam als daarna, spullen dus weer gepakt en samen naar huis gegaan.

We hebben oa dingen op geschreven die in het verleden niet goed gingen, sleur, geen moeite meer doen voor elkaar etc etc. Ik heb er vertrouwen in!

Ze is heel gek op me en we zijn beide bereid om hier volledig voor te gaan.
oh, zo'n gesprek heb ik ook ooit eens gehad. 2 weken later alsnog alleen. :'(
pi_93429496
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:56 schreef Under_Score het volgende:

[..]

oh, zo'n gesprek heb ik ook ooit eens gehad. 2 weken later alsnog alleen. :'(
Is niet zo positief bericht voor TS he ;)

Alleen is dat ook wel wat er in mijn gedachte speelt.. Vind het opeens wel een hele omezwaai van haar.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:11:44 #193
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93429525
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Is niet zo positief bericht voor TS he ;)
ja daar kan ik ook niks aan doen :P moet ik dan liegen en zeggen dat uiteindelijk alles goed komt? das nog veel erger IMHO
pi_93429809
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:11 schreef Under_Score het volgende:

[..]

ja daar kan ik ook niks aan doen :P moet ik dan liegen en zeggen dat uiteindelijk alles goed komt? das nog veel erger IMHO
Nee hoor.. Is ook precies wat ik dacht.. Naja heb het dan niet zelf meegemaakt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:44:16 #195
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93430146
En hoe gaan jullie dat 'mannen'probleem oplossen?
  maandag 28 februari 2011 @ 09:47:56 #196
94676 Garisson72
pi_93430228
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:44 schreef goofy_goober het volgende:
En hoe gaan jullie dat 'mannen'probleem oplossen?
Die gaan ze hier op Fok scoren, dus je kunt je per PM bij TS aanmelden. :+
  maandag 28 februari 2011 @ 09:54:21 #197
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93430370
Eerst een foto van TS en haar vriendin. :{w
  maandag 28 februari 2011 @ 09:57:41 #198
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93430430
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:54 schreef goofy_goober het volgende:
Eerst een foto van TS en haar vriendin. :{w
fobo :?
pi_93431135
Post TS ook weer als jullie weer uit elkaar zijn?
- Epicurus
  maandag 28 februari 2011 @ 10:34:26 #200
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_93431274
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
Die gaan ze hier op Fok scoren, dus je kunt je per PM bij TS aanmelden. :+
Waaaay ahead of you! O+

:P
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:52:45 #201
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93431790
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

1 keer trek je de conclusie...
Een les die je helaas alleen zelf kan leren, hoe vaak hij je ook verteld wordt. Die van jou is ánders, echt waar.

Geen kritiek, dat is zoals het gaat :{

Even over die dingen die jullie 'samen' hebben opgeschreven e.d. Realiseer je dat je in een enorme val trapt. Wat je ook doet, je zult niet kunnen voldoen aan dit verschrikkelijke 'lijstje'. Andersom geldt er voor haar geen druk, zij heeft de breuk geïnitieerd. Het verandert jullie relatie onherstelbaar, jij strijdt nu eenzijdig voor haar goedkeuring.
Het kán goed gaan, ongetwijfeld. Ik zou er niet te veel op hopen en vooral een kritische houding aannemen. Vergeet ook niet hoe ze je behandelt heeft de afgelopen week, het totale gebrek aan respect. Je hebt een unieke blik gekregen in hoe ze je behandelt als je niet meer zo bijzonder bent.

[ Bericht 14% gewijzigd door kingmob op 28-02-2011 10:58:59 ]
pi_93432953
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Seven. het volgende: Over 2 weken is dit een groot dyke-drama.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef lezzer het volgende:
Correctie. Dat is het al.
Dat verliezen mensen hier een beetje uit het oog lees ik wel ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 11:34:46 #203
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_93433020
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:32 schreef lezzer het volgende:

[..]
Mjah. Ik help het TS hopen, natuurlijk.

Maar als je al met lijstjes begint...
pi_93433059
Jammer TS, je was zo goed bezig. Nu stel je het onvermijdelijke alleen maar uit.
  maandag 28 februari 2011 @ 11:51:16 #205
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93433535
Inderdaad, de behoefte van de vriendin van TS om met een vent te rollebollen is echt niet als sneeuw voor de zon verdwenen hoor. Ik ben benieuwd hoe jullie deze behoefte gaan oplossen.
pi_93434050
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:34 schreef Telecaster het volgende:
Maar als je al met lijstjes begint...
Hoe bedoel je "lijstjes"?
  maandag 28 februari 2011 @ 12:08:35 #207
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_93434117
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:06 schreef lezzer het volgende:

[..]
Hoe bedoel je "lijstjes"?
Eerder bericht van TS:
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:30 schreef hertjesftw het volgende:
[..]
We hebben oa dingen op geschreven die in het verleden niet goed gingen, sleur, geen moeite meer doen voor elkaar etc etc.
pi_93434240
Je kan het maar helder hebben he, waarom de relatie niet meer werkt.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:19:52 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93434540
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:32 schreef lezzer het volgende:

[..]

[..]

Nou ja, het begon veelbelovend maar toen ging TS twijfelen.
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:25:13 #210
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93434738
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:51 schreef goofy_goober het volgende:
Inderdaad, de behoefte van de vriendin van TS om met een vent te rollebollen is echt niet als sneeuw voor de zon verdwenen hoor. Ik ben benieuwd hoe jullie deze behoefte gaan oplossen.
Voorbinddildo's yo. Zorropak voor TS en gaan met die banaan.
Resistance is futile.
pi_93434863
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Eerder bericht van TS:

[..]

Ah oké :D
Ja, ik ben zelf dus ook niet kapot van lijstjes.
Toch zijn er hele volksstammen die zo hun relatie inzichtelijk maken.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:35:13 #212
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_93435128
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
Voorbinddildo's yo. Zorropak voor TS en gaan met die banaan.
...

Ik ben, denk ik, toch veel te visueel ingesteld. :)
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef lezzer het volgende:

[..]
Ah oké :D
Ja, ik ben zelf dus ook niet kapot van lijstjes.
Toch zijn er hele volksstammen die zo hun relatie inzichtelijk maken.
Sja. Als er al lijstjes voor nodig zijn om je te realiseren wat er leuk en niet leuk is aan je relatie zou dat voor mij een enorm teken aan de wand zijn.

Maar ja. Dat ben ik natuurlijk - your mileage may vary.
pi_93435406
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:35 schreef Telecaster het volgende:

[..]

...

[..]

Sja. Als er al lijstjes voor nodig zijn om je te realiseren wat er leuk en niet leuk is aan je relatie zou dat voor mij een enorm teken aan de wand zijn.

Maar ja. Dat ben ik natuurlijk - your mileage may vary.
Nouja, we waren aan het praten en toen kwamen we met het idee om het op papier te zetten, en mochten we over weken/maanden weet ik veel toch weer in die sleur dreigen te raken dat we dan even kunnen kijken wat we op hebben geschreven.

We willen dr alle 2 voor gaan, en in een realtie moet je nu eenmaan moeite doen voor elkaar, iets wat we de laatste maaanden niet meer gedaan hebben.

edit: why kijkt ineens iedereen hier in mijn fobo?:P
  maandag 28 februari 2011 @ 12:48:27 #214
94676 Garisson72
pi_93435680
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:42 schreef hertjesftw het volgende:
Wat wat wat? Je fobo? ff checken heur.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:48:45 #215
116015 SicSicSics
pi_93435693
quote:
We moeten toch wel even kijken wat voor'n vlees we in de kuip hebben voor we aanbieden een helpende penis hand toe te steken. :@

En ja... lijstjes... Als dat al geen typering van sleur is! ;) Wel knap dat jullie/ jij het nog wil proberen. O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_93435788
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

We moeten toch wel even kijken wat voor'n vlees we in de kuip hebben voor we aanbieden een helpende penis hand toe te steken. :@

En ja... lijstjes... Als dat al geen typering van sleur is! ;) Wel knap dat jullie/ jij het nog wil proberen. O+
Lief hé! :D
  maandag 28 februari 2011 @ 12:57:04 #217
116015 SicSicSics
pi_93436028
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef hertjesftw het volgende:
Lief hé! :D
Zo zie je er wel uit ja, maar wat is het voor'n tattoo? Is het echt een pokémon?

Of bedoelde je dat het lief is dat je het toch weer wil proberen?.. Want ja, dat ook. Misschien wel tegen beter weten in, maar dat weet je pas als je het geprobeerd hebt. Ik vind het wel dapper in ieder geval. Maar wel eerlijk zijn tegen elkaar! En het liefst niet alleen op de lijstjes, maar ook gewoon... Dagelijks.
Fine, fuck you then!
  maandag 28 februari 2011 @ 12:57:16 #218
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_93436043
quote:

[..]We willen dr alle 2 voor gaan, en in een realtie moet je nu eenmaan moeite doen voor elkaar, iets wat we de laatste maaanden niet meer gedaan hebben.
Nee, dat sowieso. Maar, wat ik al eerder zei, als je daar al lijstjes voor nodig hebt... dat is (in mijn ogen natuurlijk) net zoiets als checklists gebruiken tijdens de sex.

"Vijf minuten voorspel... check, afgevinkt!"
quote:
Oh! Goed punt, nu je het zegt... even kijken. ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 12:59:03 #219
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93436116
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:35 schreef Telecaster het volgende:

[..]

...

En wat is precies de relevantie van deze mededeling?
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:00:20 #220
116015 SicSicSics
pi_93436173
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef Telecaster het volgende:
net zoiets als checklists gebruiken tijdens de sex.

"Vijf minuten voorspel... check, afgevinkt!"
Hey, gebruik jij dezelfde als wij? :D

Mijn vriendin had er na "Vijf minuten voorspel..." nog eens "10 minuten voorspel..." aan toegevoegd. Toen ik vroeg of ik die erbij op moest tellen of dat ik de eerst 5 er vanaf mocht trekken had ze geen zin meer... Echt dodelijk voor een relatie soms, dat soort lijstjes.
Fine, fuck you then!
  maandag 28 februari 2011 @ 13:01:28 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93436217
Ik snap niet zo goed wat er mis is met die lijstjes. De kern is natuurlijk dat deze poging bij voorbaat gedoemd is te falen, hoe jammer dat ook is.
Resistance is futile.
pi_93436371
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zo zie je er wel uit ja, maar wat is het voor'n tattoo? Is het echt een pokémon?

Of bedoelde je dat het lief is dat je het toch weer wil proberen?.. Want ja, dat ook. Misschien wel tegen beter weten in, maar dat weet je pas als je het geprobeerd hebt. Ik vind het wel dapper in ieder geval. Maar wel eerlijk zijn tegen elkaar! En het liefst niet alleen op de lijstjes, maar ook gewoon... Dagelijks.
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1585&bih=754

Ja ik ben wel lief, soms een beetje te lief.

Het lijstje gebruiken we ook echt niet dagelijks, enkel als het even moeilijk is oid.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:10:08 #223
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_93436511
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:59 schreef Seven. het volgende:

[..]
En wat is precies de relevantie van deze mededeling?
Sja. Dezelfde relevantie als van elke post, me dunkt.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:10:23 #224
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_93436520
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:00 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Hey, gebruik jij dezelfde als wij? :D
pi_93436658
Ik hoop dat jullier eruit komen, maar verwacht eerlijk gezegd niet dat het goedkomt. Je vriendin wilde met een man naar bed, daar kun je niks aan veranderen. Jij bent geen man en kunt daar niet aan 'tippen'. Het lijkt alsof haar mogelijkheid iets met die man te krijgen/doen in het niet is gelopen en zij uiteindelijk weer op jou teruggrijpt. Ik moedig het altijd aan als mensen die van elkaar houden er alles aan doen om te redden wat er te redden valt, maar het voelt alsof zij niet eerlijk tegen jou is en aan jou vasthoudt, omdat ze weet wat ze aan je heeft en niet omdat ze opeens de behoefte aan mannen kwijt is.
pi_93436776
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Het lijstje gebruiken we ook echt niet dagelijks, enkel als het even moeilijk is oid.
Kanji
pi_93447293
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Hoe staat het nu, nog bij je ouders?

De non-verbale signalen die je beschrijft in de OP voorspellen weinig goeds:

apart gaan zitten, geen knuffel willen geven, verdiept in haar mobiel en laptop zitten.

Ik zou denken aan een ander en geen behoefte aan (sexueel) contact met jou.
Nog iets van dr gehoord?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:30:35 #228
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93447832
Teruglezen is niet jouw sterke kant, wel? ;)
pi_93448175
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:30 schreef goofy_goober het volgende:
Teruglezen is niet jouw sterke kant, wel? ;)
:@
het gedeelte dat ze weer samen terug naar huis zijn gegaan overgeslagen...

hoe dan ook, dit zaakje blijft stinken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93449437
Leuke fotos ;)
Anyway ik hoop dat het voor jullie gaat werken.
pi_96321821
Ik ben wel benieuwd hoe het nu is..?
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:16:51 #232
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96333967
Niet elke pauze is definitief het einde, maar normaal gesproken is het geen goed teken.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96334503
Ze zijn uit mekaar en TS heeft zich verhangen aan een mega grote knuffelpenis..

denk ik.
pi_96334963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:30 schreef Sant. het volgende:
Ze zijn uit mekaar en TS heeft zich verhangen aan een mega grote knuffelpenis..

denk ik.
Wat is een knuffelpenis?
pi_96335137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wat is een knuffelpenis?
vraag je moeder maar.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:07:12 #236
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_96338357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wat is een knuffelpenis?
Een zitzak.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')