Niksquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een ouwe man, maar wat heeft dat met knopjes te maken?
TS kan er niet mee omgaan.!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef timaz het volgende:
En ja hoor, we beginnen aan een nieuwe pagina...
Helder lichtquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef timaz het volgende:
En ja hoor, we beginnen aan een nieuwe pagina...
Wat is gezecht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef timaz het volgende:
[..]
Kan ik wel, ik zeg alleen: we beginnen aan een nieuwe pagina.
De waarheid mag gezecht worden!
Aan het begin van de pagina zei ik, we beginnen weer aan een nieuwe pagina, en nou zegt iemand dat ik er niet mee om kan gaan dat jullie hier vanalles liggen te posten om dit topic dicht te krijgen, maar ik zei dat gewoon,quote:
maar ik bedoelde eigenlijk dat het gezegd is en niet gezechtquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef timaz het volgende:
[..]
Aan het begin van de pagina zei ik, we beginnen weer aan een nieuwe pagina, en nou zegt iemand dat ik er niet mee om kan gaan dat jullie hier vanalles liggen te posten om dit topic dicht te krijgen, maar ik zei dat gewoon,
Dus vandaar: de waarheid mag gezecht worden!
Das niet waar hé.! , Er kunnen 999 post op 1 pagina staan, dus het is mogelijk dat sommige mensen nog op pagina 1 zittenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef timaz het volgende:
[..]
Kan ik wel, ik zeg alleen: we beginnen aan een nieuwe pagina.
De waarheid mag gezecht worden!
Met de knopjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef timaz het volgende:
[..]
En hoe doe je dat?
Leg het dan uit aub!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |