abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:11:26 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93323878
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Ach men laat eerst weer proefballonen op, mensen stribbelen tegen. Men voert een minder erg plan door, dat blijkt niet te werken in de praktijk, maar heeft de mensen al wel aan het idee doen wennen waardoor verruiming van het plan slechts een kleine stap lijkt en het oorspronkelijke proefballonnetje kan worden doorgevoerd
Euh.. je quote mij maar ook one_of_the_few? :?

Er klinkt wat cynisme door in je reply, maar inderdaad wel een duidelijk politiek spelletje.

En anders komt er wel een aanleiding waardoor men bij zichzelf gaat afvragen waarom we nog geen goed systeem hebben om die crimes op te pakken.. en ja dat hebben ze dan natuurlijk op de plank liggen :P
The truth was in here.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:52:48 #27
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93326345
'Zij' kunnen voor elk onderwerp de beerput opentrekken, de ergste zaken naar boven halen, laten opblazen door de media en onrust creeeren. En dan klaarstaan met hún eigen passende oplossing.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93339647
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Euh.. je quote mij maar ook one_of_the_few? :?

Er klinkt wat cynisme door in je reply, maar inderdaad wel een duidelijk politiek spelletje.

En anders komt er wel een aanleiding waardoor men bij zichzelf gaat afvragen waarom we nog geen goed systeem hebben om die crimes op te pakken.. en ja dat hebben ze dan natuurlijk op de plank liggen :P
ging inderdaad iets mis met het quoten. En ik ben inderdaad vrij cynisch over de politiek wat dat soort dingen betreft. Maar dat kun je ook wel opmaken uit andere posts van mij m.b.t. privacy etc. Ze doen het gewoon zo langzaam en steeds weer op dezelfde manier zodat niemand er iets tegen lijkt te hebben, omdat ze het niet door hebben door die kleine stappen die genomen worden.

Dat wil niet zeggen dat ik denk dat de politiek het doet ter kwader wille. Ik wil nog best geloven in hun goede intenties, maar langzaam maar zeker wordt het systeem veel te makkelijk te misbruiken als er wel iemand aan de macht komt die ter kwader wil is en dat moet voorkomen worden vind ik...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_93426816
Salami tactiek.

En verder helemaal mee eens :)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  maandag 28 februari 2011 @ 03:26:07 #30
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_93427022
Waarschijnlijk gaan ze complotters wel als eerste preventief opsluiten/onder mindcontrol brengen om zo de ergste bedreiging als eerste te neutraliseren.
Gezien jullie posts hier is het dus nog niet zo ver en hoef ik me dus voorlopig nergens zorgen om te maken.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_93427079
Jij ziet dus wel wat in het toepassen van het principe dat beschreven wordt in het artikel?
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')