quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Braddie het volgende:
Ik heb gisteravond toch m`n baas maar een mailtje gestuurd dat ik die ruil niet doe.
Ik heb net de Brian May terug gehaald en heb een Audio Interface geleend en nu ben ik weer redelijk up and running(ik vond die Epiphone wel fijn. Alleen ik miste die uitbundige toon van de RS).
Nee iddquote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef Dribbel_ het volgende:
22e fret is echt zo'n ding waar ik nooit in de buurt kom
Ik heb ook een Whammy op m`n gitaar, alleen ben ik het originele pookje kwijt dus ik heb er nu een die iets te hoog ligt.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik gebruik gewoon een whammy hoef ik niet zo moeilijk met m'n vingers te schuiven
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb ook een Whammy op m`n gitaar, alleen ben ik het originele pookje kwijt dus ik heb er nu een die iets te hoog ligt.
Opzich is het wel fijn, kan je wat Jeff Beck achtig vibrato toepassen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik gebruik gewoon een whammy hoef ik niet zo moeilijk met m'n vingers te schuiven
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb ook een Whammy op m`n gitaar, alleen ben ik het originele pookje kwijt dus ik heb er nu een die iets te hoog ligt.
Opzich is het wel fijn, kan je wat Jeff Beck achtig vibrato toepassen.
Vette zang, maar wat een wollig basgeluidquote:Op maandag 28 februari 2011 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie van zoiets ?
http://www.speedyshare.com/files/27140302/Driving.wma
Ja opname technisch weer niet op letten, is weer grofweg opgenomen om de structuur vn het nummer vast te leggenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vette zang, maar wat een wollig basgeluid
Vet nummer, zeker dat tussenstukje dat je enkel die ene gitaar helemaal solo hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd dit soort reactie`s bij mijn posts, terwijl ik niks doms zeg of zo.quote:
Het ging over een whammy pedaalquote:Op maandag 28 februari 2011 23:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Altijd dit soort reactie`s bij mijn posts, terwijl ik niks doms zeg of zo.
Ik ben m`n tremolo pookje kwijt(ligt vermoedelijk op m`n werk) dus ik heb er een iets andere opgezet die ietsjes hoger ligt, en met die tremolo kan je fijne Jeff Beck vibrato toepassen in plaats van vibrato met den vingers.
Kom van die kast af manquote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Braddie het volgende:
Ok, en jij denkt dat ik dat kan opmaken vanuit de text "Ik gebruik gewoon een whammy hoef ik niet zo moeilijk met m'n vingers te schuiven" ?
Ik lees nergens het woord PEDAAL, dus dan denk ik automatisch dat je gewoon de tremolo unit bedoelt!
De had je toch geruild?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Braddie het volgende:
Nee man, ik blijf lekker zitten, ik zit wel comfortabel zo met een kussentje en de Brian May op m`n schoot.
Nee dat kussentje heeft hij nooit geruild!quote:
Yes, 3 maart maken we bekend wie en zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee dat kussentje heeft hij nooit geruild!
En Brian, hebben jullie nu al een vaste nieuwe bassist gevonden?
Waarom heb je geen lekker wijf genomen!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Yes, 3 maart maken we bekend wie en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |