Stonden alle mogelijke missies ook in 'de papieren' dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guido zei ook dat er nergens in de papieren stond dat je een alternatief geheim kon krijgen.
In feite zijn ze dus voorgelogen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:38 schreef RiftNL het volgende:
Dalijk denkt Nederland dat ik een playboy ben waarop Laura uhhhh zegtGaat dus over zn gigolo praktijken
Nou, gigolo vind ik toch een prima geheim hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wisten dat ze missies konden krijgen.
En hun oorspronkelijke geheimen stelden echt geen ruk voor zo te horen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:37 schreef Coos het volgende:
Zo ligt ie straks ook weer voor de Albert Heyn.
[ afbeelding ]
Vrouwen die op pisnichten vallen.quote:
Het concept draait om de geheimen. Als jij denkt met een bepaald geheim het huis in te stappen, dan is het wel een nadeel als je ineens een nieuw geheim krijgt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Stonden alle mogelijke missies ook in 'de papieren' dan?
Geloof er niets van. Je hoeft ze niet alles voor te kauwen wat er kan gebeuren.
Lol gast flikker op svp. Gigolo is zijn werk misschien is hij bi of ziet hij het alleen als werkquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:39 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Vrouwen die op pisnichten vallen.
Verrek dat is mijn AH bedelgastquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:37 schreef Coos het volgende:
Zo ligt ie straks ook weer voor de Albert Heyn.
[ afbeelding ]
goeiequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Joanne en Alex hetzelfde geheim als Laura en Guido.
het was een geheim geen missie ,nu is er een missie bij gekomenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Stonden alle mogelijke missies ook in 'de papieren' dan?
Geloof er niets van. Je hoeft ze niet alles voor te kauwen wat er kan gebeuren.
Lol daar kan je toch niet verliefd op worden op die baardmans?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:40 schreef catwaezle het volgende:
Laura: "Ik ben niet verliefd op Alex. Nog niet!"
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:41 schreef houdoeken het volgende:
Guido denkt nu: Dit is niet mijn missie vriend!
"In een huis gaan dat soort dingen wel sneller natuurlijk."quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:40 schreef catwaezle het volgende:
De redactie heeft het slim gespeeld gewoon, door het een missie te noemen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het concept draait om de geheimen. Als jij denkt met een bepaald geheim het huis in te stappen, dan is het wel een nadeel als je ineens een nieuw geheim krijgt.
Voor je lol mannen pijpen en oude wijven beffen? Veel plezier RuftNLquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol gast flikker op svp. Gigolo is zijn werk misschien is hij bi of ziet hij het alleen als werk
Yeah right...quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:40 schreef catwaezle het volgende:
Nasty idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De redactie heeft het slim gespeeld gewoon, door het een missie te noemen.
En van een missie mag je na afloop - en dat stond wél in de regels - niet zeggen dat het een missie was. Dus wordt het vanzelf je geheim
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:41 schreef Gert het volgende:
Laura verraadt zich met haar gezicht. Ze kan op Guido's vraag niet verborgen houden dat ze verliefd aan het worden is op Alex.
Boeiend leer respect te hebben voor mensen die dat soort werk doen zijn ook maar mensen kerelquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Voor je lol mannen pijpen en oude wijven beffen? Veel plezier RuftNL
mm ik had ook een versie gehoor dat het voor carnaval gekocht wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Die superman boxer heeft de vriendin van Guido twee dagen voor intrek aan hem gegeven.
Sinds mei vorig jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:42 schreef Noelle06 het volgende:
Als Guido echt een vriendin heb he ? 10 maanden zei hij vanavond ?
Aangepaste hostfilequote:
De streamers zijn een stuk slimmerquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:41 schreef Gert het volgende:
Laura verraadt zich met haar gezicht. Ze kan op Guido's vraag niet verborgen houden dat ze verliefd aan het worden is op Alex.
Yup, 10 maanden zei hij iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:42 schreef Noelle06 het volgende:
Als Guido echt een vriendin heb he ? 10 maanden zei hij vanavond ?
ik heb gelukkig geen reclamequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:38 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee ben de halve dag met hostfiles bezig geweest maar die kut reklame blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |