Komt omdat ik er weer ben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:21 schreef Nitrouz het volgende:
Opeens bij de laatste posts ging het snel.
Oke jammer danquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
Zonder mij had dit topic nog maar 2 posts.
Whatever floats your boat...quote:
Een heuse m&ms kofferquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
Wacht even, ik tune in wat hoor ik nou?
Zozo.quote:
Ja ik zag het ook.quote:
Weltrusten Viroquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef Viro het volgende:
ik duik ook mijn nest in, truste mensen
Weltrustenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef Viro het volgende:
ik duik ook mijn nest in, truste mensen
Trustenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:37 schreef JApieman het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, weltrusten
Zoogdierenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:39 schreef Zokunen het volgende:
Snuf. hoe noem je vissen in Dolfinarium ook al weer?
mobiel fokken sowiesoquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:42 schreef Zokunen het volgende:
Opera zuigt om te browsen op de mobiel
Maar onz radio moet via safari
Opera op HTCquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:42 schreef Zokunen het volgende:
Opera zuigt om te browsen op de mobiel
Maar onz radio moet via safari
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:57 schreef Snuf. het volgende:
In mijn slaap zal ik aan je radio uitzending denken wephak
Dankquote:
Dank dankquote:
Ook nog gefeli danquote:
Danku en jij ook alvastquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ook nog gefeli dan
maar ik ben denk ik donderdag op vrijdagnacht nog wel online. Want ik wil natuurlijk wel een verjaardagstopic!
DIT JAAR NIET?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef Redskillz het volgende:
JA ik was vorigjaar augustus jarig!!!:D:D!@D!
Ik 2 jaar terug in septemberquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef Redskillz het volgende:
JA ik was vorigjaar augustus jarig!!!:D:D!@D!
Ik hoop het niet nee!!11quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
DIT JAAR NIET?:D!!!::@:#:#DD
Wie de eerste isquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Danku en jij ook alvast.
Ja maar van wie?
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:15 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Dat vraag ik je toch, labiele zoon van mij.
Oke.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:17 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je sleept het uit me. Praat mijn zoon.
Maar Napoleon was dan ook keizer, hij had waarschijnlijk een mega bed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:19 schreef Redskillz het volgende:
Napoleon was trouwens een baas, hij wisselde van bed op de helft van de nacht om weer in een fris bed te liggen.
Twee megabedden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar Napoleon was dan ook keizer, hij had waarschijnlijk een mega bed.
Twee maarliefst. Wel tegen elkaar aan neem ik aan? anders mag hij midden in de nacht naar het andere bed gaan lopen, of hij werd gedragen natuurlijk want dat kan als keizer.quote:
NARE MAN BLIJF NOU EENS VAN DIE UI AF!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Twee maarliefst. Wel tegen elkaar aan neem ik aan? anders mag hij midden in de nacht naar het andere bed gaan lopen, of hij werd gedragen natuurlijk want dat kan als keizer.
Je maakt indruk, Kristel maakt meer indruk. Terug je hollletje in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
NARE MAN BLIJF NOU EENS VAN DIE UI AF!
Die niemand heeft gehoord...quote:
Ik, en nog 2 anderenquote:
Vet stoerquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:12 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Heb ik wel ff geregeld he: http://www.radionieuwtjes.nl/category/internetradio/
ah, zie dat jij ook net binnen bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:27 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geen idee, anders moet je ff terug lezen
Waag het eensquote:
Inderdaadquote:
Je hebt gelijk het heeft ook helemaal niks te maken met het feit dat ik op een matrasje op een betonnen vloer slaapquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
JE DURFT GEWOON NIET NAAR DE MEET
Ook als ik ziekjes ben kan ik naar de meet hoorquote:
Kutreactie, permaban.quote:
Kan je niet ergens ff een bed regelen? dit is niet echt goed voor jequote:Op woensdag 23 februari 2011 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk het heeft ook helemaal niks te maken met het feit dat ik op een matrasje op een betonnen vloer slaap
dacht ik ook al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Kan je niet ergens ff een bed regelen? dit is niet echt goed voor je
Ik overleef het wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Kan je niet ergens ff een bed regelen? dit is niet echt goed voor je
ga niet dreigen hé.. Orde moet hersteld wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:52 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
RAGBOER IK WEET WAAR JE HUIS WOONT, IK KOM NU NAAR JE TOE
Hardebollenstraat? Zandpad? Europalaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:52 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ben daar niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:52 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Nee, ik ben thuis.quote:
Omdat hij alleen weet waar mij ouders wonen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En waarom zeg je dan: 'ik ben daar niet'?
aha, dus jij woont ergens anders?quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Omdat hij alleen weet waar mij ouders wonen.
wat bedoelde je met dat vraagteken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet overal op te reageren.
Dat jou antwoord nergens op slaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat bedoelde je met dat vraagteken?
okéquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat jou antwoord nergens op slaat
Heeequote:
Jouwquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat jou antwoord nergens op slaat
Ik dacht ik zeg het niet vandaagquote:
Distortion & Paul Elstak - I Get Strongerquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM
Goeden muziek door je speakers![]()
Nee Metallica - Unforgivenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Distortion & Paul Elstak - I Get Stronger
Oh, even switchen dan.quote:
Als je laat zien dat je het op zijn minst probeert, en niet kattig reageert op kritiek, zullen mensen al een heel stuk aardiger tegen je doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik baal er van dat ik steeds zo mensen tegen mij krijg door mijn postgedrag. Maar ik heb zo'n moeite met aanpassen aan wat fijnere dingen hier volgens mensen. en daar ga ik steeds in de fout.
Oké. ik snap het.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, even switchen dan.
[..]
Als je laat zien dat je het op zijn minst probeert, en niet kattig reageert op kritiek, zullen mensen al een heel stuk aardiger tegen je doen.
Overigens krijg ik weinig mee van mensen die 'tegen jou zijn', daarvoor post ik te weinig hier
Niet echt mijn stijl, maar niet erg om naar te luisteren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Paper Planes vind ik een lekkere plaat, wat vinden jullie van dit nummer?
Hou daar nou ook eens mee opquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ajacied422
Bericht:
a
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Omdat het een tof nummer blijft.
Dude ik ben net wakkerquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Omdat het een tof nummer blijft.
Yvonne had zondagochtend leuke dingen over jou te vertellen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:25 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Doet ajacied hier vervelend? Komt hij ook naar de meet?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:32 schreef Ezechielk het volgende:
Six million ways to die, choose one.
Ik kom niet...quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:25 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Doet ajacied hier vervelend? Komt hij ook naar de meet?
Ik heb koelkast door. Hij is een van de weinige, zo enige van de mensen hier die Japanse muziek leuk vindt. Als hij een half uurtje Japanse muziek gaat draaien doet hij dat via de verzoekmachine zodat deze punten krijgen. Als niemand dan wat aanvraagt op de verzoekmachine maken deze nummers meer kans om dan afgespeeld te worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast heeft heus wel machtsmisbruik gedaan voor deze meuk
koelkast changet gewoon expres de aanvraagtijden om ons te pestenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb koelkast door. Hij is een van de weinige, zo enige van de mensen hier die Japanse muziek leuk vindt. Als hij een half uurtje Japanse muziek gaat draaien doet hij dat via de verzoekmachine zodat deze punten krijgen. Als niemand dan wat aanvraagt op de verzoekmachine maken deze nummers meer kans om dan afgespeeld te worden.
Ga jij zaterdag naar de meet?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag naar de meet?
Oh gezelligquote:
Ik ga denk ik 's middags al.quote:
Oh tegen de tijd dat ik er ben voel jij hem dus al goed hangenquote:
Ohh dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh tegen de tijd dat ik er ben voel jij hem dus al goed hangen
Durf je wel naar Utreg te komen? Ik durf wel naar Amsterdam te komen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh tegen de tijd dat ik er ben voel jij hem dus al goed hangen
Oh.quote:
Waarom zou ik dat niet durven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Durf je wel naar Utreg te komen? Ik durf wel naar Amsterdam te komen.
Ajax. Je hebt van die diehards die persé niet in Utreg / Rdam willen komen enzo. Of ben je er niet zo een?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet durven?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ajax. Je hebt van die diehards die persé niet in Utreg / Rdam willen komen enzo. Of ben je er niet zo een?
Kan het allicht voorstellen. En wat is deze?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.
Ga je zorgen dat ze ONZ mix schenken in Stairway?
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Patje1987
Bericht:
Goeden lied
Ja dat staat niet zo slim ingesteldquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:49 schreef Patje1987 het volgende:
Nu kunnen we maar 1 lied per 30min aanvragen? We zijn maar met een paar man
Ja ik wilde weer een bazennummer aanvragen maar was onmogelijk.quote:
Dat is wel kudt afgesteld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik wilde weer een bazennummer aanvragen maar was onmogelijk.
volgens mij is ie voor altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:13 schreef Ragboer het volgende:
Huppel, hoe lang mag je die tag hebben?
Of issie voor altijd?
Mogguh, en ja, mwah, gewoonquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goedemorgen toonLekker geslapen?
Ik heb wel lekker geslapen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mogguh, en ja, mwah, gewoon
Jij?
Jahoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus jij kan er helemaal tegenaan straks om 2 uur?
Die zijn gevlucht denk ik,quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar heb je de rest gelaten?
jij bent niet engquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook doen als ik er ben.
Ga werken danquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
Een deel is ook gewoon aan het werk
Ik heb ook vakantiequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga werken dan![]()
Maar ik heb vakantieKan ik ook niks aan doen
samen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aangezien er toch niemand anders is
LEKKER POSTEN POSTEN POSTEN
Wellicht mien jong, wellichtquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Toontje om 14:00.
Nederlandse rock van de Golden Earring?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wellicht mien jong, wellicht
Nee een heel topic volspammen met oninteressant gezeik om je postcount hoog te houden is niet verpesten?quote:
het gaat tenminste over de radio. scheelt al veelquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee een heel topic volspammen met oninteressant gezeik om je postcount hoog te houden is niet verpesten?
Iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom gaat de vakantie zo sneeel![]()
![]()
Iddquote:
En dan gaat de zomervakantie ook zo snelquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Idd
[..]
Idd
Maar nu ben jij er![]()
![]()
Hmm, dubieuze kwestiequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
ZIjn hier taalnazi's? Is het:
"Wie wil de eer"
of "Wie wilt de eer?"
Iemand had namelijk die eerste getweet en toen ging iemand haar afzeiken dat het 'wie wilt' is, maar het is toch wie wil? Wie wilt klinkt zo raar. Je zegt toch ook niet 'wie magt'
Wilquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
"Wie wil de eer"
of "Wie wilt de eer?"
Iemand had namelijk die eerste getweet en toen ging iemand haar afzeiken dat het 'wie wilt' is, maar het is toch wie wil? Wie wilt klinkt zo raar. Je zegt toch ook niet 'wie magt'
Kijk eens aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
"Wie wil de eer"
of "Wie wilt de eer?"
quote:
Ah dankuquote:
Is onregelmatig werkwoord hè, net zoals mogen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
[..]
[..]
Ah danku![]()
Ik heb haar namelijk weer verbeterd dat het gewoon 'wil' is, en als het niet zo was stond ik ook zo voor loel
Sorryquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik wilde ook Metallica aanvragen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hier knalt motorhead trouwens ook door de kamer
Er staat toch OOK>!???!?!! !! !1!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Maar luister je niet naar Golden Earring
Ik postte de reactie, en toen zag ik dat jij een reactie had geplaatstquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er staat toch OOK>!???!?!! !! !1!
Het is al goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik postte de reactie, en toen zag ik dat jij een reactie had geplaatst
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef sharr het volgende:
Twee keer de helft van iets is gewoon hetzelfde heb ik uitgerekend
twee keer de helft is een kwartquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef sharr het volgende:
Twee keer de helft van iets is gewoon hetzelfde heb ik uitgerekend
Twee keer de helft van 17.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
twee keer de helft is een kwart
Goed nummer Sharon![]()
Dacht ik ook alquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
twee keer de helft is een kwart
Goed nummer Sharon![]()
Ik was een beetje aan het trollen hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Twee keer de helft van 17.
De helft van 17 is 8.5, twee keer de helft dus twee keer 8.5 is 17.
Het ligt eraan hoe je het bekijkt
quote:
quote:
jij dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om kwart over 11 kan ik pas weer verzoekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik moet nog wachten. nazimensjes
Wat heeft het nazisme hier mee te maken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik moet nog wachten. nazimensjes
ik rond 11 uur ofz. Poep Koelkast met zijn YMCKquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Om kwart over 11 kan ik pas weer verzoeken
Koelkast heeft gewoon expres de tijd lang ingesteld. Nu horen we zijn naziymckquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat heeft het nazisme hier mee te maken?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren om half 12 vertrokken en was om 0:00 weer thuis. Toch nog 350+ km gereden in totaal gisteren
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren om half 12 vertrokken en was om 0:00 weer thuis. Toch nog 350+ km gereden in totaal gisteren
Valt reuze mee, alleen is het kut als je niet door kunt rijden. Tot Rotterdam gaat het wel maar danquote:
That was de bèdoelíngquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op zn engels klinkt dat echt grappig
En mijn verzoekjequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
het eind van het topic is in zicht
En dat is leuk omdat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
het eind van het topic is in zicht
Je was vergeten top gear te kijken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:56 schreef sharr het volgende:
Ohja, top gear, dat ging ik een keer kijken. Heul vergeten.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:58 schreef Ragboer het volgende:
Ik zat net te zoeken waar dat geluid vandaan kwam. Had ik mijn koptelefoon nog in mijn laptop zitten met Onzin Radio op.
Ik werd net gesneerd door m'n internetwindowquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:58 schreef Ragboer het volgende:
Ik zat net te zoeken waar dat geluid vandaan kwam. Had ik mijn koptelefoon nog in mijn laptop zitten met Onzin Radio op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |