Komt omdat ik er weer ben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:21 schreef Nitrouz het volgende:
Opeens bij de laatste posts ging het snel.
Oke jammer danquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
Zonder mij had dit topic nog maar 2 posts.
Whatever floats your boat...quote:
Een heuse m&ms kofferquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
Wacht even, ik tune in wat hoor ik nou?
Zozo.quote:
Ja ik zag het ook.quote:
Weltrusten Viroquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef Viro het volgende:
ik duik ook mijn nest in, truste mensen
Weltrustenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef Viro het volgende:
ik duik ook mijn nest in, truste mensen
Trustenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:37 schreef JApieman het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, weltrusten
Zoogdierenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:39 schreef Zokunen het volgende:
Snuf. hoe noem je vissen in Dolfinarium ook al weer?
mobiel fokken sowiesoquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:42 schreef Zokunen het volgende:
Opera zuigt om te browsen op de mobiel
Maar onz radio moet via safari
Opera op HTCquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:42 schreef Zokunen het volgende:
Opera zuigt om te browsen op de mobiel
Maar onz radio moet via safari
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:57 schreef Snuf. het volgende:
In mijn slaap zal ik aan je radio uitzending denken wephak
Dankquote:
Dank dankquote:
Ook nog gefeli danquote:
Danku en jij ook alvastquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ook nog gefeli dan
maar ik ben denk ik donderdag op vrijdagnacht nog wel online. Want ik wil natuurlijk wel een verjaardagstopic!
DIT JAAR NIET?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef Redskillz het volgende:
JA ik was vorigjaar augustus jarig!!!:D:D!@D!
Ik 2 jaar terug in septemberquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef Redskillz het volgende:
JA ik was vorigjaar augustus jarig!!!:D:D!@D!
Ik hoop het niet nee!!11quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
DIT JAAR NIET?:D!!!::@:#:#DD
Wie de eerste isquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Danku en jij ook alvast.
Ja maar van wie?
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:15 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Dat vraag ik je toch, labiele zoon van mij.
Oke.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:17 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je sleept het uit me. Praat mijn zoon.
Maar Napoleon was dan ook keizer, hij had waarschijnlijk een mega bed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:19 schreef Redskillz het volgende:
Napoleon was trouwens een baas, hij wisselde van bed op de helft van de nacht om weer in een fris bed te liggen.
Twee megabedden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar Napoleon was dan ook keizer, hij had waarschijnlijk een mega bed.
Twee maarliefst. Wel tegen elkaar aan neem ik aan? anders mag hij midden in de nacht naar het andere bed gaan lopen, of hij werd gedragen natuurlijk want dat kan als keizer.quote:
NARE MAN BLIJF NOU EENS VAN DIE UI AF!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Twee maarliefst. Wel tegen elkaar aan neem ik aan? anders mag hij midden in de nacht naar het andere bed gaan lopen, of hij werd gedragen natuurlijk want dat kan als keizer.
Je maakt indruk, Kristel maakt meer indruk. Terug je hollletje in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
NARE MAN BLIJF NOU EENS VAN DIE UI AF!
Die niemand heeft gehoord...quote:
Ik, en nog 2 anderenquote:
Vet stoerquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:12 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Heb ik wel ff geregeld he: http://www.radionieuwtjes.nl/category/internetradio/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |