Hij moet toch weten dat missies wel bekend worden gemaakt aan het publiek....quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Guido ziet het te realistisch, wij weten en ook zijn familie en "vriendin" dat het nep is maar Guido maakt zich er veel te druk om.
Ze zullen als stelletje buiten de groep vallen. Kunnen daardoor het spel niet spelen. Zullen alleen elkaar hebben, en niet meer betrokkken worden bij de rest. Elke week zal een van hen genomineerd worden. Kortom: enorm kut voor je kansen op de overwinning.quote:
yep!! dislectisch chickie nog wel,quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:11 schreef toxikon het volgende:
[..]
Een chickie die een counterstrike toernooi wint)
Waarom zou er een streamlock moeten komen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:10 schreef Flashbox het volgende:
Ik begin nu toch twijfels te krijgen over heel dit verhaal, ze vertellen mij nu echt veel te veel waar na mijn mening al lang een streamlock had gekomen. Ik krijg de indruk dat heel dit verhaal in samenspraak met de programma makers is doorgesproken, om het wat spannender te maken voor de streams en de tv kijkers, zodat er meer gaan kijken.
Ja maar wacht ff. Als er een streamlock kwam nu krijsen we moord en brand en bestoken we die Alphons op zijn twitter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan, maar dit zijn we ook niet gewend. Normaal met rls krijgen we dit soort gesprekken niet te zien/horen. Snappen ze het bij Net5 echt niet of....
Zou een geweldige acteerprestatie zijn dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:10 schreef Flashbox het volgende:
Ik begin nu toch twijfels te krijgen over heel dit verhaal, ze vertellen mij nu echt veel te veel waar na mijn mening al lang een streamlock had gekomen. Ik krijg de indruk dat heel dit verhaal in samenspraak met de programma makers is doorgesproken, om het wat spannender te maken voor de streams en de tv kijkers, zodat er meer gaan kijken.
omdat er normaal al een streamlock komt als Guido een scheet laatquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou er een streamlock moeten komen dan?
Dat dus...en dat ziet Guido wel heel helder! Vandaar zijn uitspraak "ik ga zeker niet winnen"quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zullen als stelletje buiten de groep vallen. Kunnen daardoor het spel niet spelen. Zullen alleen elkaar hebben, en niet meer betrokkken worden bij de rest. Elke week zal een van hen genomineerd worden. Kortom: enorm kut voor je kansen op de overwinning.
Er zijn nog meer mensen om in beeld te brengen toch ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wacht ff. Als er een streamlock kwam nu krijsen we moord en brand en bestoken we die Alphons op zijn twitter.
En als de streamlock er dan niet is ook?
Misschien durven ze niet meer te streamlocken na het missverkiezing debaclequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
omdat er normaal al een streamlock komt als Guido een scheet laat
ja zit nu wel een kern van waarheid in wat hij zeiquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus...en dat ziet Guido wel heel helder! Vandaar zijn uitspraak "ik ga zeker niet winnen"
Jij kent hem ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ach, Guido is een dromertje en liegt alles bij elkaar om zich zo goed mogelijk voor te doen, doet ie al sinds ik hem ken, hij heeft op dit moment niet echt een toekomstplan en zit een beetje in de knel met z'n geaardheid. Dit programma leek hem de perfecte uitkomst om ff snel veel geld te verdienen en ook nog bekend te worden in NL, hij zette alles op het spel en dacht met z'n uitstekende liegkunsten heel ver te komen, maar hij weet dondersgoed dat hij keihard failed. Heb stiekem wel wat medelijden met hem, lijkt me moeilijk leven zo.
Maar wij wilden toch actie ende dramah ende sensatie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Er zijn nog meer mensen om in beeld te brengen toch ?
Maar hij heeft wel een vriendin dan...?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ach, Guido is een dromertje en liegt alles bij elkaar om zich zo goed mogelijk voor te doen, doet ie al sinds ik hem ken, hij heeft op dit moment niet echt een toekomstplan en zit een beetje in de knel met z'n geaardheid. Dit programma leek hem de perfecte uitkomst om ff snel veel geld te verdienen en ook nog bekend te worden in NL, hij zette alles op het spel en dacht met z'n uitstekende liegkunsten heel ver te komen, maar hij weet dondersgoed dat hij keihard failed. Heb stiekem wel wat medelijden met hem, lijkt me moeilijk leven zo.
En jij wist al dat ie voor geld een uurtje te huren is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |