Had ik ook nog niet gezien. Het moeilijkste wordt het voor ze om dit geloofwaardig te doen. Daar gaan mensen doorheen prikken, deze "versnelling".quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had dit nog niet gezien
http://www.secretstory.nl(...)er+worden?show=video
Nice nice
Iemand had een linkje neergezet net, van de site van SS. Filmpje over Laura en de missiequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
serieus?wanneer heb je dit gehoord?
Heb ik nog wat gemist?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Riep er iemand gevulde eend?
Guido wil het helemaal niet doen en wil weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Had ik ook nog niet gezien. Het moeilijkste wordt het voor ze om dit geloofwaardig te doen. Daar gaan mensen doorheen prikken, deze "versnelling".
Dat heb ik ook allemaal gezien. Technische storing is natuurlijk lulkoek, maar als Sofia programmamakers gaat uitschelden of anders mogelijk in diskrediet brengt dan volgt er een SL ja: nogal logisch! Was met DGK niet anders! Valt onder je onvoorziene dingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, Eric, wij hebben een SL gezien toen Sofia uit haar plaat ging, gevolgd door een bericht op twitter dat er een technische storing was, dat bericht is later weggehaald.Terwijl we de verzekering hadden dat er alleen bij technische storing en onvoorziene dingen er een SL zou komen.
Wat heb jij eigenlijk een smakeloze vorm van humor...in elke post bijna...quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:15 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge.. Kasthomo moet met shemale in bed liggen voor 1000 euri... wat een problemen man!
En voor die griet van hem die thuis zit, charles, gerrit, jan of hoe "ze" ook mag heten hoef je heel niet druk te maken. Feit dat je daar al drie maanden van weg gaat is al lomp genoeg!
HAHAHA! Gaat dat vannacht gebeuren?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had dit nog niet gezien
http://www.secretstory.nl(...)er+worden?show=video
Nice nice
Sorry, ik heb het ook niet bedachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja juist, en waarom in vredesnaam
Lijkt mij ook niet, die kleine van Ballegooij had al gezorgd voor een fles champagne naast het bedquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom heeft Guido het er nu zo moeilijk mee?
Als die vriendin nep is snap ik het niet.
Als die vriendin echt is snap ik het ook niet.
Zo'n ramp is het toch niet.
Niet als het aan Guido ligt. Die wil weg nu...quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
HAHAHA! Gaat dat vannacht gebeuren?
Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk een smakeloze vorm van humor...in elke post bijna...
Geen idee, volgens mij is dat alleen bij jou zo Coosquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:17 schreef Coos het volgende:
Ik zet de boel net aan en ik zie dit:
[ afbeelding ]
Klopt dat en hoelang is dat al zo?
Jeeezus, blaat dat geheim er gewoon uit dan, niet meteen dreigen met een exitquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als het aan Guido ligt. Die wil weg nu...
Dat klopt ook wel, maar doe dan niet eerst alsof het een storing is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allemaal gezien. Technische storing is natuurlijk lulkoek, maar als Sofia programmamakers gaat uitschelden of anders mogelijk in diskrediet brengt dan volgt er een SL ja: nogal logisch! Was met DGK niet anders! Valt onder je onvoorziene dingen![]()
Jij mag ook je baas niet uitschelden op internet of je werkgever in diskrediet brengen lijkt me zo ;-)
Omdat hij alleen maar aan geld denkt;quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido is heel erg met geld bezig en dat hij moet winnen anders is het het niet waard.
Waar maakt hij zich zo druk om?Ik snap het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |