Je hebt geluk, Servio begint er net over te praten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
We wachten met zijn alle totdat er iemand uit zijn reet peutert, dan gaat het los
Ben ik totaal niet met je eens. Ik heb vanmiddag en vanavond maar 1 streamlock gezien en dat was (vermoed ik) omdat Guido mogelijk even EHBO en een snelle check-up nodig had, tijdens het eten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee maar er zijn streamlocks als... er iemand ind e kast zit, iemand uit de kast komt, iemand pinda's eet, iemand begint te huilen, iemand zijn reet afveegt, iemand in zijn neus aan het peuteren is, iemand ,.....
Eigenlijk is er alleen geen streamlock als het over een eiersprong of spiraaltje gaat!
Riep er iemand gevulde eend?quote:
En je hebt alle 4 de streams open??quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet met je eens. Ik heb vanmiddag en vanavond maar 1 streamlock gezien en dat was (vermoed ik) omdat Guido mogelijk even EHBO en een snelle check-up nodig had, tijdens het eten.
yepquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:10 schreef Praatpoeder het volgende:
Guido moet Laura ook nog eens een ontbijtje op bed brengen
Yup, nummertje 23, Peking Eend, die is voor mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Riep er iemand gevulde eend?
Oh, dat is wel heel erg net5!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:10 schreef Praatpoeder het volgende:
Guido moet Laura ook nog eens een ontbijtje op bed brengen
Hmm, Eric, wij hebben een SL gezien toen Sofia uit haar plaat ging, gevolgd door een bericht op twitter dat er een technische storing was, dat bericht is later weggehaald.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet met je eens. Ik heb vanmiddag en vanavond maar 1 streamlock gezien en dat was (vermoed ik) omdat Guido mogelijk even EHBO en een snelle check-up nodig had, tijdens het eten.
Er is nogal veel gebruik gemaakt van de KvdW vandaag, waar je nooit iets van ziet, en die staat geschakeld met stream1 en 2. Dus dan zie je even niksquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
En je hebt alle 4 de streams open??
Ja juist, en waarom in vredesnaamquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er is nogal veel gebruik gemaakt van de KvdW vandaag, waar je nooit iets van ziet, en die staat geschakeld met stream1 en 2. Dus dan zie je even niks
En dat is een streamlockquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er is nogal veel gebruik gemaakt van de KvdW vandaag, waar je nooit iets van ziet, en die staat geschakeld met stream1 en 2. Dus dan zie je even niks
Ja lul het maar weer recht maat het blijft zo krom als een ........quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
serieus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:12 schreef Praatpoeder het volgende:
En ze moeten vertellen dat ze een relatie hebben aan sommige bewoners, dit begint toch wel leuk te worden
Gedwongen liefdequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had dit nog niet gezien
http://www.secretstory.nl(...)er+worden?show=video
Nice nice
toch echt natalie geen gabriellaquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:10 schreef Velma_Dinkley het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/262/Dagboek+1%3A+Guido
Vanaf 1:10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |