Volgens mij moet ik die Harry Potter-school hebben afgemaakt om dit te volgen. Maar hey, als het in jouw hoofd allemaal klopt, dan is het goed toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Garisson72, maar je hebt het hier om te snappen minimaal HBO nodig, dus nog ff op die schoollie de puntjes op de "i" zetten en daarna, dus na een aantal jaar kom je hier dan gewoon weer terug
Wie is Harry Potter?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik die Harry Potter-school hebben afgemaakt om dit te volgen. Maar hey, als het in jouw hoofd allemaal klopt, dan is het goed toch?
Als zij langer dan 2 meter moet zijn, dan schat ik zo tussen de 1,90/2 meter. Specifiek genoeg?quote:
Oh, dus je werkt op een sociale werkplaats? Kan ook best gezellig zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, MAAR IK WERK NIET BIJ LOGICA. Even voor de duidelijkheid.
Voor iemand met zo'n hoog denk niveau, is quoten wel ongelooflijk lastig he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Garisson72, maar je hebt het hier om te snappen minimaal HBO nodig, dus nog ff op die schoollie de puntjes op de "i" zetten en daarna, dus na een aantal jaar kom je hier dan gewoon weer terug
[..]
Ik heb al genoeg verteld, en foto`s krijg je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oh, dus je werkt op een sociale werkplaats? Kan ook best gezellig zijn.
Maar vertel nu eens iets meer over jezelf en laat ook een fotootje zien. Zou leuk zijn, vind je niet MalaCocinera?
Ben best wel nieuwsgierig
Sorry schatje, zal het nooit maar dan ook nooit meer beweren. Kusje op het plekje waar het auw doetquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, MAAR IK WERK NIET BIJ LOGICA. Even voor de duidelijkheid.
Aaaw, wees eens wat specifiekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef Devion het volgende:
[..]
Als zij langer dan 2 meter moet zijn, dan schat ik zo tussen de 1,90/2 meter. Specifiek genoeg?
Kom eens brengen dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry schatje, zal het nooit maar dan ook nooit meer beweren. Kusje op het plekje waar het auw doet
Denkniveau is 1 woord. Comprendes? Kom hier net en dat velen zo internet verslaafd zijn, tja..quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Devion het volgende:
[..]
Voor iemand met zo'n hoog denk niveau, is quoten wel ongelooflijk lastig he?
Okay, ik ben in één klap overtuigd. Je laat me het licht zien. Vertel me meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wie is Harry Potter?
Je gaat, terwijl jezelf over medicatie begint aan mij te vragen of het allemaal klopt? Are you crazy? Ik zal je het antwoord geven, neem dat me naar je psych, alom bevestigend zeg ik "JA"
Ik ben bovenal mens, en ik verlang naar je kus. Omgeving Den Haag, pm me snel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je bent IT-er een virtuele kus zou moeten volstaan
Dat dacht ik gisteren ook bij de Blue Waffle waar JIJ me mee opscheepte, remember.quote:
Die was goed hequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook bij de Blue Waffle waar JIJ me mee opscheepte, remember.
You owe me one.
Das lief, ik kom 1 keer per maand in Rotterdam, kom je naar de Cruise Terminalquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die was goed heEcht zoiets wat je NOOIT meer vergeet
Als je in Rotterdam bent wil ik er wel over nadenken
Waarover wil jij meer weten? Denk dat jij over zoveel nog meer moet weten, maar hoe oud ben je eigenlijk en heb je niks te doen in je leven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay, ik ben in één klap overtuigd. Je laat me het licht zien. Vertel me meer.
Waar is datquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das lief, ik kom 1 keer per maand in Rotterdam, kom je naar de Cruise Terminal
Nou ja zeg, en ik maar denken dat je hip was.quote:
Ik heb een pittig kort kapsel dat is al hip genoeg. Die frank borrel ga je daar naar toe na de practice meeting van Logica?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en ik maar denken dat je hip was.
http://www.frank010.nl/
www.cruiseterminalrotterdam.nl
Begin maar gewoon bij de 'A'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Waarover wil jij meer weten? Denk dat jij over zoveel nog meer moet weten, maar hoe oud ben je eigenlijk en heb je niks te doen in je leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |