Rotterdam sinds kort, voorheen Den Haag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij woont (nog) wel in Den Haag begrijp ik?
See if I care, lelijk wijf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ik vind lang haar beter pottekop.
Scorpie is een vrouw?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:10 schreef Ijscodude het volgende:
Mooi om te zien als vrouwen vechten.. Go Seven. en Scorpie!
Nou ben oprecht blij voor je dat je daar niet werkt heurquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergist je. Maar ik nodig je uit nog een keer te falen
Hey, ik zat te denken. Ik weet dat je hetero bent enzo. Maar aangezien jij een kueukenslob bent en ik een keukenprinses, ik wil bést eens voor je koken. Ik zal geen move maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou ben oprecht blij voor je dat je daar niet werkt heur
Laatste keer dat ik keek nietquote:
Ik snap ook werkelijk waar niet hoe je daar bij kwam, maar goed, je bent een vrouw, het is je vergeven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou ben oprecht blij voor je dat je daar niet werkt heur
Wat is jouw signature dish danquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey, ik zat te denken. Ik weet dat je hetero bent enzo. Maar aangezien jij een kueukenslob bent en ik een keukenprinses, ik wil bést eens voor je koken. Ik zal geen move maken.
Een echte vent is niet bot maar welbespraakt? En die indruk heb ik doorgaans wel van je trouwens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek niet![]()
Hm, maar als ik nou fake dat ik een vrouw ben, dan valt Seven misschien op mijn woest aantrekkelijke botheid.
Misschien wel, misschien niet he..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Boudibou
Je bent toch van Marokkaanse origine, dus je kan wel hier geboren zijn, maar is het Al Hoceima, Tanger, Tetouan, Agadir of Nador.
Verder rijkt het niet, maar Marokkaans Nederlands bestaat uit berbers en weinig uit Arabieren. Dus schat je in op Al Hoceima of Nador.
Gevulde paprika'squote:Op woensdag 23 februari 2011 00:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat is jouw signature dish dan
Make up your mind. Vind je dat ik post als een vrouw, welbespraakt post, of bot post.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een echte vent is niet bot maar welbespraakt? En die indruk heb ik doorgaans wel van je trouwens.
Een beetje van alles. Doorgaans als een welbespraakte, wat botte vent. En soms ben je net een wijf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Make up your mind. Vind je dat ik post als een vrouw, welbespraakt post, of bot post.
Ik heb nog nooit gevulde paprika of courgettesoep opquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gevulde paprika's![]()
Mijn courgettesoep is echt wel goed![]()
Verder kook ik eigenlijk alles wel, ik experimenteer graag met smaken. Niet zo'n vleesbraadster trouwens, zal bij mijn gerechten niet gauw de boventoon voeren (al mag het niet ontbreken).
Oke.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een beetje van alles. Doorgaans als een welbespraakte, wat botte vent. En soms ben je net een wijf.
Een onstabiele metroman dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een beetje van alles. Doorgaans als een welbespraakte, wat botte vent. En soms ben je net een wijf.
Metroman, dat is wel een erg oud begrip en niet mij pesten, want dat kan ik veel beter. -x-quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een onstabiele metroman dus
Waar hou je van?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevulde paprika of courgettesoep op
Typisch vrouwengedrag; alles wat ze niet kunnen plaatsen moeten ze labelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een onstabiele metroman dus
Een topic hier gaat automatisch dicht na 300 reactiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Boudibou
Heb je geen foto van jezelf en geef effe een richtlijn waar je zo n beetje vandaan komt, woont in Nederland of La Belgiue.
Ik weet begod niet hoe dat hele gebeuren hier werkt, maar iig wel raar.
Ik start een topic en dan kan iemand die zomaar sluiten. Vind ik zielig van die vent, maar ik vind het ook raar dat Techno, die herstart is.
JOh, ik neem internet niet zo serieus, lijkt me wel duidelijk. Wel bepaalde mensen en met velen is het vaak zo geweest dat ze daar hele toestanden van gaan denken.
Ik wil graag echt een normaal iemand leren kennen, maar ik zie ze niet. Ben overal geweest.
Ik vertel hier niet meer, maar ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |