Anders pakken we Scorpie in, in LaTeXquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?
Zelfs datquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nais, ben je ook nog sportief?
Wat oppervlakkig zeg. Om het met iemand langer uit te houden dan moet die klik er ook zijn, zeker zijn op het persoonlijke. Maar ik ben wat ouder, ik kijk eerst wel naar het uiterlijk, maar een innerlijk kan een hoop goedmaken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik ik weet niet of ik dat jammer moet vinden..
Het is niet oppervlakkig als je haar karakter ook nog niet weet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg. Om het met iemand langer uit te houden dan moet die klik er ook zijn, zeker zijn op het persoonlijke. Maar ik ben wat ouder, ik kijk eerst wel naar het uiterlijk, maar een innerlijk kan een hoop goedmaken.
Mijn foto vindt je bij Devion. Die weet precies hoe ik eruit zie.
Was mijn eerste indruk toch juistquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg. Om het met iemand langer uit te houden dan moet die klik er ook zijn, zeker zijn op het persoonlijke. Maar ik ben wat ouder, ik kijk eerst wel naar het uiterlijk, maar een innerlijk kan een hoop goedmaken.
Mijn foto vindt je bij Devion. Die weet precies hoe ik eruit zie.
Ik googlede gewoon op fat womanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Devion doe eens lief en beschrijf haar eens.
Ik gok rood haar, bruine ogen, ietwat gezet.
Whaha, ja, dat is een goeie. We nemen ook nog een fles Vapona mee of een ander bestrijdingsmiddel, spuiten we op zn pielletje, laten het ff inwerken (kunnen we ook nog even kijken of ie er niet afvalt), daarna mag hij zelf met steriele handschoentjes zijn pikkie wassen, als hij het overleeft dan mag hij de BOB zijn, zo niet gaan we wel ff stappen in Den Haag.Probleem is dat ik het alleen in Den Haag achter het Zwarte Pad leuk vindt, maar dat is nu niks en s morgensvroeg in de Haven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Anders pakken we Scorpie in, in LaTeX
Als je daadwerkelijk bent wat ik denk dat je bent, een vrouw met een " vlot, pittig rood kapsel", ga ik nergens heen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, ja, dat is een goeie. We nemen ook nog een fles Vapona mee of een ander bestrijdingsmiddel, spuiten we op zn pielletje, laten het ff inwerken (kunnen we ook nog even kijken of ie er niet afvalt), daarna mag hij zelf met steriele handschoentjes zijn pikkie wassen, als hij het overleeft dan mag hij de BOB zijn, zo niet gaan we wel ff stappen in Den Haag.Probleem is dat ik het alleen in Den Haag achter het Zwarte Pad leuk vindt, maar dat is nu niks en s morgensvroeg in de Haven.
Maar goed, hij is een dappere boy dus hij overleeft dat bestrijdingsmiddel wel. Enne, Boudibou gaat ook mee, dus ..
Jaha, je hebt helemaal gelijk. Maar kan je dat gebak, lekker hoor, maar ik houd toch meer van hartig. Dus ga jij voor mij ff snel naar de supermercadoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Devion het volgende:
[..]
Was mijn eerste indruk toch juist
Nee, ik ben blond en zonnebank bij Sundays. Niet teveel natuurlijk, ben daar toch na 3 keer al bruin.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk bent wat ik denk dat je bent, een vrouw met een " vlot, pittig rood kapsel", ga ik nergens heen.
Dus wanneer krijg ik een foto van je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik ben blond en zonnebank bij Sundays. Niet teveel natuurlijk, ben daar toch na 3 keer al bruin.
Ik ben ook gek op hartigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jaha, je hebt helemaal gelijk. Maar kan je dat gebak, lekker hoor, maar ik houd toch meer van hartig. Dus ga jij voor mij ff snel naar de supermercado
Het is vooral de combo met vlot en pittig..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met rood haar? Mits een goede kleur vind ik het het sexieste wat er is
Wil je ook nog mijn sofinummer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |