Oei, da's zuur. Een rotte uitlaatsteun is na twaalf jaar ook niet heel gek trouwens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef TommyGun het volgende:
Morgen maar weer contact opnemen met de verkoper wat betreft m'n E46. Er lekt (flink) motorolie vanuit de voorste nokkenas, de schokdemper linksachter is volledig nat en rot, een steun van de uitlaat is weggerot en de auto smoort plots heel erg...
Het probleem met de airbag van de passagierskant (lampje bleef branden) had 'ie naar eigen zeggen opgelost (door gesoldeerd) maar is ook weer gaan branden. Wellicht dat 't de gordelspanner is dan maar dat moeten ze maar bekijken.
Daarnaast:
De antenneversterker is vermoedelijk kapot (slecht radiosignaal en de achterruit werkt niet) en de remschijven achter gaan nog hooguit 5k/km mee maar dat zijn dingen die ik eventueel zelf wel wil maken, maar van de rest mag je toch verwachten dat het in orde is lijkt me...
Weer eens wat anders dan dat saaie grijs of zwart!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Dikke bak maar wat is dat voor lelijke hemel
Heerlijk man. Zo'n dikke Sports Ute met 400pk op de achterwielen, maar amper gewicht eropquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:32 schreef Oksel het volgende:
BMW M3 Ute..Auto voor Australians!
[ afbeelding ]
Heb zelf 2 jaar in Australie gewoond.. daar rijdt de halve wereld rond in een Ute. Vaak met dikke V8's.
[ afbeelding ]
No offence maar waarom koop je hem dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef TommyGun het volgende:
Nee, een sedan uit '99 met pas (inmiddels) 143k/km. Daarom vind ik het ook vreemd, dergelijke mankementen... Slijtage hou je natuurlijk altijd!
Gebrek aan onderhoud hopen we dan maar...
Wat kan een monteur met twee handen meer dan een ander met twee handen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
No offence maar waarom koop je hem dan?
Mensen die zelf dingen "oplossen" aan het airbag systeem vind ik sowieso een beetje onbetrouwbaar.
Het airbagsysteem verkaaien omdat ie niet weet waar ie mee bezig is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat kan een monteur met twee handen meer dan een ander met twee handen?
Vind het er zeer netjes uitzien!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Rizkant het volgende:
To each there own...
Ik zat me te ergeren aan dat saaie grijs en de vieze vlekken van de vorige eigenaar?/monteurs?
Zwarte hemel is inmiddels ook te vaak gedaan...
Toen zat ik op een US forum... Er ging een wereld voor me open...
Goede research is het halve werk. Uiteindelijk halen de monteurs van BMW hun kennis ook uit de boeken. Wat zij kunnen, kun je zelf ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het airbagsysteem verkaaien omdat ie niet weet waar ie mee bezig is?
En hoevaak sleutel jij aan auto's?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goede research is het halve werk. Uiteindelijk halen de monteurs van BMW hun kennis ook uit de boeken. Wat zij kunnen, kun je zelf ook.
Thnx...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:41 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Vind het er zeer netjes uitzien!
Zeker als je de grepen en clipjes nog zwart maakt![]()
Zowieso een van de nettere BMW's hier![]()
Al die mensen hier die niks anders durven
Thnx...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind dat motiefje wel vet eigenlijk, al denk ik wel dat het snel gaat vervelen
. Maar die afdekkapjes e.d. moeten dan wel zwart worden inderdaad, want dit is niks zo met dat grijs.
en hoevaak kom jij bij dealers?quote:
Doet dat ter zake? Het enige wat je zelf thuis niet kan, is kluswerk op elektronicagebied, waarbij je uitleesapparatuur nodig hebt. Maar alles wat mechanisch is, kun je zelf net zo goed als de garage. Het is alleen een kwestie van voldoende achtergrondinformatie zoeken en je verdiepen in de materie.quote:
weinig met durven te maken, ik vind het gewoon erg lelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Al die mensen hier die niks anders durven
klopt helemaal. en voor sommige dingen heb je wat speciaal gereedschap nodig... maar zelfs dat kan je vaak op een andere manier oplossenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doet dat ter zake? Het enige wat je zelf thuis niet kan, is kluswerk op elektronicagebied, waarbij je uitleesapparatuur nodig hebt. Maar alles wat mechanisch is, kun je zelf net zo goed als de garage. Het is alleen een kwestie van voldoende achtergrondinformatie zoeken en je verdiepen in de materie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |