abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93173961
Wegens uitgelezen te koop:

Stieg Larsson's : Mannen die vrouwen haten.
Deel 1 van de Millenium trilogie.

Boek is in gelezen staat, maar geen missende pagina's of etensresten.
Laagste prijs op Bol.com gebruikt is 7.50
3.75 ex verzenden als vraagprijs of af te halen tegen 2 zakken Dorito's. :Y)

Deze dus:

Korte intro:

Twee tegenpolen, Mikæl Blomkvist en Lisbeth Salander. Hij is een charmante man en een kritische journalist van middelbare leeftijd, en uitgever van het tijdschrift Millennium. Zij is een jonge, gecompliceerde vrouw met zwartgeverfd haar, piercings en tatoeages, én een uitermate goede hacker. Samen vormen ze een ongewoon, maar sterk team. Mikæl wordt benaderd door oud-zakenman Henrik Vanger. Veertig jaar geleden is de zestienjarige Harriët Vanger op mysterieuze wijze verdwenen en vermoedelijk vermoord. De zaak is echter nooit opgelost en inmiddels verjaard. Toch wil Henrik Vanger graag dat Mikæl zich hier nog eens op stort. Aanvankelijk lijkt het onderzoek nergens op uit te lopen. Totdat Mikæl met hulp van Lisbeth op een spoor stuit dat rechtstreeks naar een zeer duister en bloedig familiegeheim voert ...

Eigen mening:
Leuk verhaal, als ik boeken 2 keer zou lezen dan zou ik deze nog een 2e kans gunnen, maar ik lees boeken in enkelvoud. :)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_93266065
Boek kan niet in een keer door de brievenbus dus verzendkosten zitten op 6.75. :{
Ofwel, ophalen geniet de voorkeur.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')