Ja, ga daar maar niet op in hoorquote:
I love youquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stuart je bent mijn spamsletje
Kayakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ga daar maar niet op in hoor![]()
Dan wordt Kayak boos
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ga daar maar niet op in hoor![]()
Dan wordt Kayak boos
Appeltjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben weg, volg het hier toch niet meer.![]()
Doeidoeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben weg, volg het hier toch niet meer.![]()
ja fok deed raar dus moest ik alles sluitenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
Heb trouwens ook weer 0 listeners zie ik.
Ooh je luisterde?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja fok deed raar dus moest ik alles sluiten
Joh, die cijfers kloppen natuurlijk nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
Heb trouwens ook weer 0 listeners zie ik.
Genoeg nummers in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik denk dat ik het Queen uurtje ga verlengen met 30 minuten. ;D
Wow, ik wist niet dat er zoveel warenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Idd, heb 350 nummers van ze.
Ik heb tettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Idd, heb 350 nummers van ze.
Een helehoop lives en dupes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat er zoveel waren
Kan je er nu gewoon mee ophouden? Ga lekker twitteren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik denk dat ik het Queen uurtje ga verlengen met 30 minuten. ;D
Jeetje. Nou sorry hoor. Ik rot wel effe op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je er nu gewoon mee ophouden? Ga lekker twitteren.
Bedankt voor je bijdragequote:
Welnee johquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jeetje. Nou sorry hoor. Ik rot wel effe op.
Gaat nu verder op batterijenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
Oh en Kano, wees maar niet bang, ik heb de stekker eruit getrokken.
Ga er gerust mee door, maar gebruik dit topic niet als je radio twitter.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
Oh en Kano, wees maar niet bang, ik heb de stekker eruit getrokken.
Mag ik hier wel Twitterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga er gerust mee door, maar gebruik dit topic niet als je radio twitter.
Nou sorry hoor, maar de enige die uberhaupt nog een beetje geven om wat ik wel en niet doe zijn de mensen die hier posten. Dusja ofcourse ga ik dan hier posten.. And now I am gone for the next hour or so.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga er gerust mee door, maar gebruik dit topic niet als je radio twitter.
Okej ill cee u in a whour.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar de enige die uberhaupt nog een beetje geven om wat ik wel en niet doe zijn de mensen die hier posten. Dusja ofcourse ga ik dan hier posten.. And now I am gone for the next hour or so.
Ik heb er geen last van in ieder geval en ik heb de meeste posts in dit topic dus ben de koningquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar de enige die uberhaupt nog een beetje geven om wat ik wel en niet doe zijn de mensen die hier posten. Dusja ofcourse ga ik dan hier posten.. And now I am gone for the next hour or so.
Weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van in ieder geval en ik heb de meeste posts in dit topic dus ben de koning
Mod, dus keizer. En nu bier halen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van in ieder geval en ik heb de meeste posts in dit topic dus ben de koning
Whahahaahhaaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mod, dus keizer. En nu bier halen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mod, dus keizer. En nu bier halen.
Voor jezelf man.quote:
Hij heeft de ontwikkelingen in Noord Afrika niet gevolgdquote:
Wat een noobquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft de ontwikkelingen in Noord Afrika niet gevolgd
Ja, natuurlijk meisjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zijn wij hier ooit serieus?
Ik heb vandaag 8 uur achter een pc zonder internet gezeten, en 4 reisuren gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft de ontwikkelingen in Noord Afrika niet gevolgd
HOE HOUD JE DAT VOL?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 8 uur achter een pc zonder internet gezeten, en 4 reisuren gehad.
Dat klinkt redelijk saai als ik heel eerlijk mag zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 8 uur achter een pc zonder internet gezeten, en 4 reisuren gehad.
maar kanovinnie is ook heel saai dus moet hij saaie dingen doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk saai als ik heel eerlijk mag zijn![]()
Het is maar 1 dag in de week.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HOE HOUD JE DAT VOL?IK ZOU KNETTERGEK WORDEN
![]()
![]()
Het is dus 1 dag in de week. Maar 't irritantste is dat mijn chef/baas daar niet precies weet wat ik doe, maar wel interessant loopt te doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk saai als ik heel eerlijk mag zijn![]()
Vandaag aan machines getekend die je in elke bouwmarkt zietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar kanovinnie is ook heel saai dus moet hij saaie dingen doen
Ik word al gek bij de gedachte dat ik Zaterdag van 10 tot 7 moet werken zonder internetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is maar 1 dag in de week.
[..]
Het is dus 1 dag in de week. Maar 't irritantste is dat mijn chef/baas daar niet precies weet wat ik doe, maar wel interessant loopt te doen.
Heb je dus lekker veel aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
Het is dus 1 dag in de week. Maar 't irritantste is dat mijn chef/baas daar niet precies weet wat ik doe, maar wel interessant loopt te doen.
Ik had vroeger een inbelverbinding, en ga elk jaar op vakantie ZONDER INTERNET!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik word al gek bij de gedachte dat ik Zaterdag van 10 tot 7 moet werken zonder internet
vroeger was ik trots dat ik MSN hadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had vroeger een inbelverbinding, en ga elk jaar op vakantie ZONDER INTERNET!
"ja, is dit zo'n assemblage tekening ding???"quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"ja, is dit zo'n assemblage tekening ding???"
Huh he wat? Bedoel je een assembly?
En zo gaat het de hele dag door. En constant woorden gebruiken die heel tof klinken, maar nergens op slaan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"ja, is dit zo'n assemblage tekening ding???"
Huh he wat? Bedoel je een assembly?
En zo gaat het de hele dag door. En constant woorden gebruiken die heel tof klinken, maar nergens op slaan.
quote:
Kan jij posten zonder kutmuziek te spammen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
Kan ik weer veilig meeposten zonder zeikende mods?
Ik ben ook een zeikende modquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
Kan ik weer veilig meeposten zonder zeikende mods?
Nee hoor daarvoor ken ik je te goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben ook een zeikende mod
Hahahaha, het lijkt wel alsof een imbeciel aan het woord isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Nog een topper van vandaag:
Ik moet jouw tekeningendata herstructureren opslaan omdat ik zo niet uit kom met mijn mappath's.
Dan doe ik altijd van binnen zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En naar hem:Moet je doen!
Ja echt hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee hoor daarvoor ken ik je te goed
Kattenpisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben ook een zeikende mod
Vandaag kreeg ik commentaar op een duidelijke verbetering, omdat hij al langer in het vak zitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, het lijkt wel alsof een imbeciel aan het woord is
Voor mij is het wel grappig om te lezen zo maar ik kan me best voorstellen dat jij er alles behalve vrolijk van wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vandaag kreeg ik commentaar op een duidelijke verbetering, omdat hij al langer in het vak zit
Zijn vakgebied is totaal anders dan de mijne
Die mag weg blijven tot in de eeuwigheidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
en waar blijft die nieuwe met onze bijnamen nou?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die mag weg blijven tot in de eeuwigheid
Ach, ik zet de kachel hoog, en dan gaat ie meestal toch weg om andere dingen te doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij is het wel grappig om te lezen zo maar ik kan me best voorstellen dat jij er alles behalve vrolijk van wordt
Hij fapt op zn werk? wat een smerig mannetjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, ik zet de kachel hoog, en dan gaat ie meestal toch weg om andere dingen te doen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, ik zet de kachel hoog, en dan gaat ie meestal toch weg om andere dingen te doen
mooiquote:
haha nog even bij Utrecht Centraal met Quincy afgesproken, was wel leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooi
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Ik zat hele dag in training dus weinig kans tot fokken
Waarom neem jij niet op als ik bel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ben slecht. Mijn telefoon ging net en ik nam gewoon niet op
wauw, jij bent wel van het mieten hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha nog even bij Utrecht Centraal met Quincy afgesproken, was wel leuk
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij fapt op zn werk? wat een smerig mannetje
"Tjezus wat is het heet, ben je altijd zo'n koukleum, je hebt ook altijd zo'n dikke jas aan"quote:
uhu, spannundquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wauw, jij bent wel van het mieten he![]()
Was nie de 1e x dat we gemeet hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wauw, jij bent wel van het mieten he![]()
Pas op hoor, of ik bijt jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
[..]
"Tjezus wat is het heet, ben je altijd zo'n koukleum, je hebt ook altijd zo'n dikke jas aan"
Euh nee? Ik zit in een T-shirt met de kachel op 20+
Geen zin om op te nemenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom neem jij niet op als ik bel?
2de?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Was nie de 1e x dat we gemeet hebben
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Pas op hoor, of ik bijt je
Haha ja echt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Was nie de 1e x dat we gemeet hebben
Kan ik me voorstellen ;Dquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goedzo, ik heb niet zo'n trek in je vandaag namelijk
ik word een beetje verkoudenquote:
XdDdxxxdDDquote:
Mijn pils is op.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu, ik wil niet dat Stu me haat
Ja, laat het ons niet nog een keer vragen punkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kap daar eens mee, irritant
Dan sta je op en die je die 10 passen naar de koelkast ipv blijven zitten en sterven.quote:
NOEZquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga de komende dagen niet op fok zijn, wil mn postcount laten dalen, 131 is echt te hoog.![]()
![]()
Okee heel veel succes Merel, en tot laterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga de komende dagen niet op fok zijn, wil mn postcount laten dalen, 131 is echt te hoog.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef 92Merel het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef 92Merel het volgende:
![]()
Zou me er niet te druk om maken johquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef 92Merel het volgende:
![]()
Jij hebt makkelijk praten met je 48quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou me er niet te druk om maken joh
Toch wel, en jullie kunnen me altijd via msn/skype bereikenquote:
Dankuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee heel veel succes Merel, en tot later![]()
![]()
Ja, fok moet niet te eng een verslaving gaan worden, dit lijkt me wel zo verstandigquote:
Je overleeft het welquote:
Nee maar ook zonder postcount mee te denken, ik zit hier gewoon teveel, is niet gezond.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou me er niet te druk om maken joh
Ja, dat gaat vanzelf als je 3 jaar niet meepostquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met je 48
10 passen? Ik moet een trap af, en een huiskamer door.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan sta je op en die je die 10 passen naar de koelkast ipv blijven zitten en sterven.
Nou boeit het me verder niet wat je doet maar dat vond ik leuk om te zeggen... En nu heb ik zin in een mexicaans biertje.
Ik hou op Merel, is het dan wel goed?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Haten op Merel is not done !
Door deze post te multiquoten heb je toch alweer posts bespaardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toch wel, en jullie kunnen me altijd via msn/skype bereiken![]()
[..]
Danku
[..]
Ja, fok moet niet te eng een verslaving gaan worden, dit lijkt me wel zo verstandig
[..]
Je overleeft het wel![]()
[..]
Nee maar ook zonder postcount mee te denken, ik zit hier gewoon teveel, is niet gezond.
helemaal nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Danku
[..]
Ja, fok moet niet te eng een verslaving gaan worden, dit lijkt me wel zo verstandig
[..]
[..]
Nee maar ook zonder postcount mee te denken, ik zit hier gewoon teveel, is niet gezond.
Zeg dan dat je wilt afkickenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Danku
[..]
[..]
[..]
Ik heb je MSN heul nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Danku
[..]
[..]
[..]
Inb4 Merel die niet reageerdt.quote:
Goedpraater #3021, Zonder succes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Verkeerde emoticon. Haal de Fok en MSN emoticons altijd door elkaar.
Ja leuk garpjen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Verkeerde emoticon. Haal de Fok en MSN emoticons altijd door elkaar.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inb4 Merel die niet reageerdt.
Misschien zie je iets wat jij vaak probeert, maar ik was bluddy damned serieus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goedpraater #3021, Zonder succes.
Kap daar eens meequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goedpraater #3021, Zonder succes.
Je was wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Misschien zie je iets wat jij vaak probeert, maar ik was bluddy damned serieus.
ZING!
(H) Heb net 2 (B) op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja leuk garpjen.
[..]
[ afbeelding ]
Hatsjoe.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Hij is gewoon ongelofelijk irri vanavond. Biertje teveel denk ik.
Ken jij iemand die Brits is? Zo ja, ga het even verifiëren. En vraag hoe je het schrijft, niet hoe je het met accent uitspreektquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja, maar dan op zn brits,
Bluddy damned serious.
Haphaphap. Heb je honger?quote:
reageerdt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ken jij iemand die Brits is? Zo ja, ga het even verifiëren. En vraag hoe je het schrijft, niet hoe je het met accent uitspreekt
Umm slang word ook gewoon zo geschreven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ken jij iemand die Brits is? Zo ja, ga het even verifiëren. En vraag hoe je het schrijft, niet hoe je het met accent uitspreekt
quote:
quote:
Ok, weer wat geleerdt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Umm slang word ook gewoon zo geschreven.
Ik haat niet,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat ga je haten dan. [ afbeelding ]
Pestkopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, weer wat geleerdt.
Ik lach jullie niet uit, ik lach altijd om allesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat ga je ons uitlachen dan. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat ga je ons uitlachen dan. [ afbeelding ]
okee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik lach jullie niet uit, ik lach altijd om alles
xDDDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Haha daarom deed ik hem ook gekkert [ afbeelding ]
I sure as hell hope so.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
oke is het debielenuurtje nu weer voorbij?
PICS!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Eey ik ben even douchen man [ afbeelding ]
jeweetogg hou je hoofd cool enzo [ afbeelding ]
eye sjoer ash hell too yeaquote:
Okee dit kan je nogeeneens debiel meer noemen. Dit is gewoon ronduit. Ja ik heb er geen benaming voor... Tis geen Rebus.quote:
Nee en Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ken je mijn xD kaart al, ik moest erom lachen
[ afbeelding ]
Hahahaha, geen woorden voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okee dit kan je nogeeneens debiel meer noemen. Dit is gewoon ronduit. Ja ik heb er geen benaming voor... Tis geen Rebus.
En ik gaat zo ook de douche onder denk ik.
Tot zo dan!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okee dit kan je nogeeneens debiel meer noemen. Dit is gewoon ronduit. Ja ik heb er geen benaming voor... Tis geen Rebus.
En ik gaat zo ook de douche onder denk ik.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij gaat bij hem onder de douche?
Tot zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga op bedje liggen met mobiel...
tot zoo beebjes van me
![]()
![]()
![]()
![]()
/care.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
Gehhehe, wat ik nou net van een Engelse vriend hoor
Ja, wat danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
Vertel manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat dit nog over dat gedoe met Quincy
bespaar me die ranzige detailsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daar heb ik net mee heerlijk gepoept ik kwam bijna.
weet ik, maar niet meer fris enzo omdat te heftigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bespaar me die ranzige detailsen tussen gepoept en ik hoort een komma en mee moet achter heerlijk
Thies taim i sie it troegh da viengersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
Kannie weer een beetje? Ik wil graag seriejoes konversaations.
ik wil zoveel en dat gaat ook niet gebeuren , so deal with it.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
Kannie weer een beetje? Ik wil graag seriejoes konversaations.
Give my compliments to your kok!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Thies taim i sie it troegh da viengers
Ik wil tetten. Wat wil jij?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil zoveel en dat gaat ook niet gebeuren , so deal with it.
ik wil een lulquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Give my compliments to your kok!
[..]
Ik wil tetten. Wat wil jij?
De volgende keer dat wij elkaar zien koop ik een pracht van een tarzan voor jequote:
Lamequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat dit nog over dat gedoe met Quincy
waarom een tarzan? Ik wil een echte!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De volgende keer dat wij elkaar zien koop ik een pracht van een tarzan voor je
Was jij niet naar bed?quote:
Die kan ik niet voor je kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom een tarzan? Ik wil een echte!
owquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was jij niet naar bed?
[..]
Die kan ik niet voor je kopen
Ga ik zo doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was jij niet naar bed?
[..]
Die kan ik niet voor je kopen
Ik nuquote:
Ik volg over een paar minutenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga ook slapen, ogen vallen dicht. Kus![]()
kom je erbij liggen,boefje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik volg over een paar minuten![]()
Sweet dreams CC![]()
![]()
Dat lijkt me wel gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kom je erbij liggen,boefje?
Spamslet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
![]()
120,000
![]()
* QuincydeKoster breekt de tent af.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Breek de tent niet af als ik weg ben!
haha.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
* QuincydeKoster breekt de tent af.
Hoessie? Mn maten wouden ernaartoe gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef tdrone het volgende:
Ja ben net terug van de film ( green hornet )
niks?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
What the fuck hebben jij en Kano vanavond?!
zijn wij normaal lullig?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jullie zijn lulliger dan dat jullie normaal zijn.
Het verhaal is niet serieus en erg over the top maar voor de rest is hij wel heel grappigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Hoessie? Mn maten wouden ernaartoe gaan
Dus een no for mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
Het verhaal is niet serieus en erg over the top maar voor de rest is hij wel heel grappig
Ik ga ook slapen hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Breek de tent niet af als ik weg ben!
Ehm, hier niet echt want ik ben moequote:
Welterusten tdronequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef tdrone het volgende:
En nu Ga ik maar eens slapen want fokken op de IPod is maar kut
Wederhelft!quote:
quote:
lekker geslapen!?quote:
Morgen!quote:
Ja, heb eigenlijk wel lekker geslapen, was gisteravond gezellig en de kleine sliep goed!quote:
Ahhh dat scheelt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, heb eigenlijk wel lekker geslapen, was gisteravond gezellig en de kleine sliep goed!
Mogguh meneer uit limburg
Zeker! En een drukke dag voor de boeg of verwacht je van niet?quote:
Ik hoop dat het rustig blijft, aangezien het woensdag en vakantie is zal het wel rustig zijn...quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker! En een drukke dag voor de boeg of verwacht je van niet?
Mooi, dat dat ook goed afgerond isquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik hoop dat het rustig blijft, aangezien het woensdag en vakantie is zal het wel rustig zijn...De release mag eindelijk succesvol bevonden worden
Mogguh! Lekker hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:54 schreef tripack het volgende:
goeiemorgen iedereen
vandaag vanuit thuis
Heb voor me laten kokenquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:54 schreef gianni61 het volgende:
Volgens mij wordt vandaag weer een rustige dag.
Even een paar offertes afmaken, maar je weet het nooit.
Gisteren nog goed gekookt voor je gasten?
Jij bent veel te vroeg wakker in je vakantiequote:
ja moet wel gewoon werkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh! Lekker hoor![]()
[..]
Heb voor me laten koken![]()
En ja het was lekker
[..]
Jij bent veel te vroeg wakker in je vakantie
Thuis geslapen vannacht?
ja ik lig nog in bed met mijn kat naast mequote:Op woensdag 23 februari 2011 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh! Lekker hoor![]()
[..]
Heb voor me laten koken![]()
En ja het was lekker
[..]
Jij bent veel te vroeg wakker in je vakantie
Thuis geslapen vannacht?
Maar geen reistijd, gewoon relaxed of niet?quote:
Lekker hoor, ligt ie te spinnen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik lig nog in bed met mijn kat naast me
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Goedemorgen.
2 uur maar kunnen slapen.
Wil niet meer naar het gesprek voor anti kraakpand dit omdat vriend het Oke vond als ik roosendaal koos
Dus even kijken wat ik ga doen vandaag
neuh, hij ligt voor pampes tegen me aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker hoor, ligt ie te spinnen?
Doet ie goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh, hij ligt voor pampes tegen me aan
quote:
ja dat wel anders uur reistijd heen en een uur terugquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar geen reistijd, gewoon relaxed of niet?
Daaromquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ja dat wel anders uur reistijd heen en een uur terug
Je hebt vakantie... dan moet je toch lang slapen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo doet hij dat goed?
Kom maarquote:
Samen voor pampus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Je hebt vakantie... dan moet je toch lang slapen?
[..]
Kom maar![]()
![]()
![]()
uuh okequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Je hebt vakantie... dan moet je toch lang slapen?
[..]
Kom maar![]()
![]()
![]()
Slaapse!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uuh okeik ga weer verder,ogen vallen weer dicht
tot zo
Wat heb je gedaan... sorry ik snap het niet zonder quote...quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat heb ik hele tijd gedaan . Nu gaan we naar groningen toe om te winkelen. Vrijdag misschien strand dan is het wat warmer buiten en vriest het niet bijna
Klinkt goedquote:
Verstandigquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uuh okeik ga weer verder,ogen vallen weer dicht
tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |