quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Zoals vanaf je tienerjaren al naar een heerlijke man kijken, die steeds mooier wordt
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Steve het volgende:
In Full House was er verder ook weinig kijkmateriaal..
Das toch met de Olsen Twinsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Steve het volgende:
In Full House was er verder ook weinig kijkmateriaal..
Ohw, er is gewoon een wikipagina waar het helemaal word uitgelegdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanraakscherm
Ja dus.
Van álles is een wikipagina.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, er is gewoon een wikipagina waar het helemaal word uitgelegd
Ja, hij speelde in een andere serie Jessie Katsapolis daar was hij echt om op te vretenquote:
En lelijkquote:
Ik had een keer een wikipagina van mezelf gemaakt, maar die werd verwijderd omdat ik niet beroemd zou zijnquote:
Een aanraakscherm toch wel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
Echt... Niks van wat jullie zeggen komt me bekend voor. Ofja, de Olsen-twins dan.
O nee faal, dat was in Full House, Hangin' with mister Cooper heette die seriequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, hij speelde in een andere serie Jessie Katsapolis daar was hij echt om op te vreten
Dat is op de schaal van kansloosheid van één tot tien echt een elf. Een soort eigen naamtopic openen maar dan in het kwadraat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een keer een wikipagina van mezelf gemaakt, maar die werd verwijderd omdat ik niet beroemd zou zijn
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
Echt... Niks van wat jullie zeggen komt me bekend voor. Ofja, de Olsen-twins dan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is op de schaal van kansloosheid van één tot tien echt een elf. Een soort eigen naamtopic openen maar dan in het kwadraat.
Dat kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is op de schaal van kansloosheid van één tot tien echt een elf. Een soort eigen naamtopic openen maar dan in het kwadraat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht toen dat het een soort van Hyves was ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |