abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93171029

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | Mama-Mia

2pp0kgm.gifoie_oie_twinkles.gifrkbviq.jpg
stupidfok.GIFmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgzara.jpglandal%201.jpg
avatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpgkerst09.jpg.gif1.jpgCat.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
pi_93171092
w/

Ha! Verzekerd van de fipo. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93171098
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik snap dat het vervelend is. maar ik denk dan zo, als ik dat wil gebruiken, kies ik voor een andere aanvullende verzekering. dat doe je toch ook met de verzekering van je inboedel of die van je auto, wil je niet veel betalen kies je voor casco, en als je meer vergoed wil hebben bij schade neem je een WAnogwat verzekering
Waarom zou ik een aanvullende verzekering nemen om per saldo meer te gaan betalen, maar dan de pil wel gratis te hebben? :P

Je hoeft je echt niet te verdedigen hoor, ik snap ook wel dat jij alleen het woord van je werkgever doet. And I don't blame you ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:20:10 #4
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93171124
):O
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_93171137
*stampt op zorgverzekering*

wijst naar TT
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 februari 2011 @ 21:20:27 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93171153
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waarom zou ik een aanvullende verzekering nemen om per saldo meer te gaan betalen, maar dan de pil wel gratis te hebben? :P

Je hoeft je echt niet te verdedigen hoor, ik snap ook wel dat jij alleen het woord van je werkgever doet. And I don't blame you ;)
dat weet ik ook wel :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_93171181
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
*stampt op zorgverzekering*

wijst naar TT
Ahahaha! 2delige TT!
Ik vind hem al slapjes voor jouw doen. _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93171194
Dussssssssssss.

Ik heb vandaag Alles is Liefde gekocht en gekeken. Kutfilm :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:20:59 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171195
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar wat zou je dan willen Q?

Iedereen is gelijk en we gaan allemaal minder betalen dan die 130 euro per maand?
En dan? Hoe zie je het voor je dat jouw kosten (en die van Rewimo, Strega en Pagan en Muis en vast nog wat andere mensen hier die in 'het circuit' zitten) betaald worden?
Eigen mening is prima, maar haalbaarheid is een goede tweede.
Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste. En voor de rest heb ik er niet over nagedacht. Maar dat is ook helemaal niet de discussie. De discussie is dat ik niet mag klagen over 130 euro per maand (en wellicht over 5 jaar 250 euro p/m, wie weet) omdat ik chronisch ziek ben :')

quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

130 per maand? prima, al 25 jaar. Maar daar gaat het niet om, wat ik al de hele tijd zeg; ik ben vóór het systeem, als ze nu zouden zeggen 'wil je niks betalen en alles op een chronisch zieke verhalen of 110 blijven dokken', dan zou ik blijven dokken. Ik mag het toch wel apart vinden dat jij er zo tegen ageert terwijl de chronisch zieken juist in dit systeem het beste af zijn. En das prima, daar is het voor. En nee (nogmaals), die mensen kiezen er niet voor etc. etc. enz. enz.
Dus jij dokt al 25 jaar 130 euro? Knap, je bent van 1985 staat er in je profiel dus ben je idd 25 jaar... maar tot je 18de dok je niks :') fail.

Daar mag jij je tegen ageren, maar doe dat dan met een normaal argument en niet met een argument omdat ik chronisch ziek ben, mag ik niet klagen :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:21:40 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171252
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Dussssssssssss.

Ik heb vandaag Alles is Liefde gekocht en gekeken. Kutfilm :')
Heul niet!

Goeie film :+
pi_93171277
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heul niet!

Goeie film :+
Hallo. Valerio speelt erin. Dat kán geen goede film zijn :')
pi_93171349
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste. En voor de rest heb ik er niet over nagedacht. Maar dat is ook helemaal niet de discussie. De discussie is dat ik niet mag klagen over 130 euro per maand (en wellicht over 5 jaar 250 euro p/m, wie weet) omdat ik chronisch ziek ben :')

[..]

Dus jij dokt al 25 jaar 130 euro? Knap, je bent van 1985 staat er in je profiel dus ben je idd 25 jaar... maar tot je 18de dok je niks :') fail.

Daar mag jij je tegen ageren, maar doe dat dan met een normaal argument en niet met een argument omdat ik chronisch ziek ben, mag ik niet klagen :')
Ik vind het een prima argument, en nee, natuurlijk betaal niet sinds mn 0e al 130 euro, aangezien het toen nog ziekenfonds was, we nog met guldens betaalden, en tot je 18e je ouders dokken. Dat je daar overigens voor in mn profiel moet kijken :D

Maar goed, het is een gevoelige plek merk ik, ik heb mn zegje gedaan en zo'n beetje 10x geroepen dat het prima zo is en ik niemand veroordeel maar ik het op z'n minst vreemd vind dat je gaat klagen als iemand die per saldo in dit systeem minder kwijt is dan wanneer je de reeele kosten zou moeten dokken. En nógmaals; je kiest er niet voor, dat weet ik het. Het is idd allemaal heel rot enz. enz. etc. etc.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:23:02 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_93171351
Naja ik dok dus al wel 20 jaar de volle mep, en nou heb ik es iets en kost het me nog een hoop duiten, dat vind ik eerlijk gezegd wel niet helemaal eerlijk.
Maja :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:23:09 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171365
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar hoe zou jij het anders willen zien dan, beter, goedkoper? Als je zelf waarschijnlijk al >130 per maand kost? Wat is je voorstel dan? Ieder voor zich? Ik snap dat 130 gewoon veel geld is, in wat voor situatie dan ook... maar ik zou vanuit jouw perspectief geen goedkoper of beter alternatief weten?

Zo bedoel ik het, jij denkt schijnbaar meteen dat ik alle chronisch zieken maar kut en duur vindt, terwijl ik nu al 3x het tegenovergesteld heb gezegd.
Kijk, dit is een normaler argument. Je eerste post kwam idd over als dat chronisch zieken kut en duur zijn en geen mening mogen hebben.

Maar ik heb geen idee hoe het anders zou moeten, al blijf ik erbij zoals ik al eerder zei, dat ze het gewoon hadden moeten laten zoals het ooit was.
pi_93171412
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kijk, dit is een normaler argument. Je eerste post kwam idd over als dat chronisch zieken kut en duur zijn en geen mening mogen hebben.

Maar ik heb geen idee hoe het anders zou moeten, al blijf ik erbij zoals ik al eerder zei, dat ze het gewoon hadden moeten laten zoals het ooit was.
Dat laatste ben ik zeker eens, alleen die idiote marktwerking kost al miljoenen aan reclame, organisaties, en overhead.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:24:01 #16
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93171430
w/
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_93171455
DE VREDESENGEL
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:24:28 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_93171472
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
Dit stukje heb ik persoonlijk niks op tegen, trouwens. Ik gun iedereen die rust in het hoofd. Maar wanneer je dan zelf voor lullige dingen wel moet betalen terwijl je dus al premie betaalt is soms gewoon een beetje irritant :')
Ow trouwens: ik moést gewoon zoveel betalen hoor; als ondernemer was er geen andere optie -O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_93171480
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Kom dan nog eens klagen als je ook over de consequenties hebt nagedacht en daar een idee voor hebt. Zetten we daar wel een boom over op. Want nu ben ik aan het Monopoly aan het spelen en jij bent aan het Levensweggen. Niet gek dat we het niet eens worden over de spelregels. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93171487
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
w/
Inggggggggg *;
pi_93171513
O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_93171527
HEY EEN DUIVELTJE
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:25:17 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93171531
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[Quote]Ik vind het een prima argument, en nee, natuurlijk betaal niet sinds mn 0e al 130 euro, aangezien het toen nog ziekenfonds was, we nog met guldens betaalden, en tot je 18e je ouders dokken. Dat je daar overigens voor in mn profiel moet kijken :D
Haal het dan ook niet aan als er geen reet van klopt :')

quote:
Maar goed, het is een gevoelige plek merk ik, ik heb mn zegje gedaan en zo'n beetje 10x geroepen dat het prima zo is en ik niemand veroordeel maar ik het op z'n minst vreemd vind dat je gaat klagen als iemand die per saldo in dit systeem minder kwijt is dan wanneer je de reeele kosten zou moeten dokken. En nógmaals; je kiest er niet voor, dat weet ik het. Het is idd allemaal heel rot enz. enz. etc. etc.
En nogmaals : Ik vind het vreemd (op zijn zachts gezegd) dat jij het vreemd vinden dat chronisch zieken vinden dat de zorg alsnog duur is.

En ja, ook al gebruik ik medicatie van 3600 euro per 6 spuiten.

Dan nog vind ik 130 euro veel geld en mag ik best "klagen".

En nu ben ik klaar met deze achterlijke discussie :')
pi_93171538
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow men, we betaalden ons scheel :D

Mijn pa en ma hebben ongeveer 25 jaar de duurste verzekering ever gehad. Als in: écht duur. Toen mijn moeder 7 jaar geleden aan haar heup geopereerd moest worden, kreeg ze een kamer met een mini-bar, leren stoelen voor het bezoek, een prive-verpleegster en de mogelijkheid om maaltijden te laten bezorgen (zowel voor patient als bezoek). Het leek wel een vakantie-oord (aldus moeders).

Even later moest mijn vader ook aan zijn heup geopereerd worden. En toen was dat systeem nét afgeschaft. Die lag na jaren en jaren godsgruwelijk veel te hebben gedokt gewoon met 5 mede-kneuzen op zaal te kauwen op een oude boterham. We hebben er allemaal kostelijk om gelachen.

Maar het resultaat is het zelfde: ze hebben beiden een nieuwe poot en zijn er zeer gelukkig van / mee :)
:o _O-

Volgens mij zou het een stuk minder erg zijn om in het ziekenhuis te liggen als je gewoon je eigen kamer hebt!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:25:29 #25
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93171547
GOODBYE :o :D O+ *O*

Dag overleefd zonder ma of mezelf te vermoorden 8-)
Morgen nog een dag :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')