Waarom zou ik een aanvullende verzekering nemen om per saldo meer te gaan betalen, maar dan de pil wel gratis te hebben?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap dat het vervelend is. maar ik denk dan zo, als ik dat wil gebruiken, kies ik voor een andere aanvullende verzekering. dat doe je toch ook met de verzekering van je inboedel of die van je auto, wil je niet veel betalen kies je voor casco, en als je meer vergoed wil hebben bij schade neem je een WAnogwat verzekering
dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom zou ik een aanvullende verzekering nemen om per saldo meer te gaan betalen, maar dan de pil wel gratis te hebben?![]()
Je hoeft je echt niet te verdedigen hoor, ik snap ook wel dat jij alleen het woord van je werkgever doet. And I don't blame you
Ahahaha! 2delige TT!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
*stampt op zorgverzekering*
wijst naar TT
Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste. En voor de rest heb ik er niet over nagedacht. Maar dat is ook helemaal niet de discussie. De discussie is dat ik niet mag klagen over 130 euro per maand (en wellicht over 5 jaar 250 euro p/m, wie weet) omdat ik chronisch ziek benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wat zou je dan willen Q?
Iedereen is gelijk en we gaan allemaal minder betalen dan die 130 euro per maand?
En dan? Hoe zie je het voor je dat jouw kosten (en die van Rewimo, Strega en Pagan en Muis en vast nog wat andere mensen hier die in 'het circuit' zitten) betaald worden?
Eigen mening is prima, maar haalbaarheid is een goede tweede.
Dus jij dokt al 25 jaar 130 euro? Knap, je bent van 1985 staat er in je profiel dus ben je idd 25 jaar... maar tot je 18de dok je niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
130 per maand? prima, al 25 jaar. Maar daar gaat het niet om, wat ik al de hele tijd zeg; ik ben vóór het systeem, als ze nu zouden zeggen 'wil je niks betalen en alles op een chronisch zieke verhalen of 110 blijven dokken', dan zou ik blijven dokken. Ik mag het toch wel apart vinden dat jij er zo tegen ageert terwijl de chronisch zieken juist in dit systeem het beste af zijn. En das prima, daar is het voor. En nee (nogmaals), die mensen kiezen er niet voor etc. etc. enz. enz.
Heul niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Dussssssssssss.
Ik heb vandaag Alles is Liefde gekocht en gekeken. Kutfilm
Hallo. Valerio speelt erin. Dat kán geen goede film zijnquote:
Ik vind het een prima argument, en nee, natuurlijk betaal niet sinds mn 0e al 130 euro, aangezien het toen nog ziekenfonds was, we nog met guldens betaalden, en tot je 18e je ouders dokken. Dat je daar overigens voor in mn profiel moet kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste. En voor de rest heb ik er niet over nagedacht. Maar dat is ook helemaal niet de discussie. De discussie is dat ik niet mag klagen over 130 euro per maand (en wellicht over 5 jaar 250 euro p/m, wie weet) omdat ik chronisch ziek ben
[..]
Dus jij dokt al 25 jaar 130 euro? Knap, je bent van 1985 staat er in je profiel dus ben je idd 25 jaar... maar tot je 18de dok je niksfail.
Daar mag jij je tegen ageren, maar doe dat dan met een normaal argument en niet met een argument omdat ik chronisch ziek ben, mag ik niet klagen
Kijk, dit is een normaler argument. Je eerste post kwam idd over als dat chronisch zieken kut en duur zijn en geen mening mogen hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe zou jij het anders willen zien dan, beter, goedkoper? Als je zelf waarschijnlijk al >130 per maand kost? Wat is je voorstel dan? Ieder voor zich? Ik snap dat 130 gewoon veel geld is, in wat voor situatie dan ook... maar ik zou vanuit jouw perspectief geen goedkoper of beter alternatief weten?
Zo bedoel ik het, jij denkt schijnbaar meteen dat ik alle chronisch zieken maar kut en duur vindt, terwijl ik nu al 3x het tegenovergesteld heb gezegd.
Dat laatste ben ik zeker eens, alleen die idiote marktwerking kost al miljoenen aan reclame, organisaties, en overhead.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, dit is een normaler argument. Je eerste post kwam idd over als dat chronisch zieken kut en duur zijn en geen mening mogen hebben.
Maar ik heb geen idee hoe het anders zou moeten, al blijf ik erbij zoals ik al eerder zei, dat ze het gewoon hadden moeten laten zoals het ooit was.
Ow trouwens: ik moést gewoon zoveel betalen hoor; als ondernemer was er geen andere optiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
Dit stukje heb ik persoonlijk niks op tegen, trouwens. Ik gun iedereen die rust in het hoofd. Maar wanneer je dan zelf voor lullige dingen wel moet betalen terwijl je dus al premie betaalt is soms gewoon een beetje irritant
Kom dan nog eens klagen als je ook over de consequenties hebt nagedacht en daar een idee voor hebt. Zetten we daar wel een boom over op. Want nu ben ik aan het Monopoly aan het spelen en jij bent aan het Levensweggen. Niet gek dat we het niet eens worden over de spelregels.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hadden het bij het oude ziekenfonds moeten laten, dat ten eerste. En voor de rest heb ik er niet over nagedacht. Maar dat is ook helemaal niet de discussie. De discussie is dat ik niet mag klagen over 130 euro per maand (en wellicht over 5 jaar 250 euro p/m, wie weet) omdat ik chronisch ziek ben
[..]
Dus jij dokt al 25 jaar 130 euro? Knap, je bent van 1985 staat er in je profiel dus ben je idd 25 jaar... maar tot je 18de dok je niksfail.
Daar mag jij je tegen ageren, maar doe dat dan met een normaal argument en niet met een argument omdat ik chronisch ziek ben, mag ik niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ingggggggggquote:
Haal het dan ook niet aan als er geen reet van kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[Quote]Ik vind het een prima argument, en nee, natuurlijk betaal niet sinds mn 0e al 130 euro, aangezien het toen nog ziekenfonds was, we nog met guldens betaalden, en tot je 18e je ouders dokken. Dat je daar overigens voor in mn profiel moet kijken![]()
En nogmaals : Ik vind het vreemd (op zijn zachts gezegd) dat jij het vreemd vinden dat chronisch zieken vinden dat de zorg alsnog duur is.quote:Maar goed, het is een gevoelige plek merk ik, ik heb mn zegje gedaan en zo'n beetje 10x geroepen dat het prima zo is en ik niemand veroordeel maar ik het op z'n minst vreemd vind dat je gaat klagen als iemand die per saldo in dit systeem minder kwijt is dan wanneer je de reeele kosten zou moeten dokken. En nógmaals; je kiest er niet voor, dat weet ik het. Het is idd allemaal heel rot enz. enz. etc. etc.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow men, we betaalden ons scheel
Mijn pa en ma hebben ongeveer 25 jaar de duurste verzekering ever gehad. Als in: écht duur. Toen mijn moeder 7 jaar geleden aan haar heup geopereerd moest worden, kreeg ze een kamer met een mini-bar, leren stoelen voor het bezoek, een prive-verpleegster en de mogelijkheid om maaltijden te laten bezorgen (zowel voor patient als bezoek). Het leek wel een vakantie-oord (aldus moeders).
Even later moest mijn vader ook aan zijn heup geopereerd worden. En toen was dat systeem nét afgeschaft. Die lag na jaren en jaren godsgruwelijk veel te hebben gedokt gewoon met 5 mede-kneuzen op zaal te kauwen op een oude boterham. We hebben er allemaal kostelijk om gelachen.
Maar het resultaat is het zelfde: ze hebben beiden een nieuwe poot en zijn er zeer gelukkig van / mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |