Vanaf de toen wordt 't wat wazig...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
Onmmogelijkze was zo sneu om op Evie's verjaardag mij proberen te versieren, toen Evie en ik net besloten hadden t we beter goede vrienden waren
ben je wel sick
Ja en mn humeur te verneuken door nadat iedereen weg ging en ik wou slapen even een uur langer te blijven zitten zieken met een excuusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onmmogelijkze was zo sneu om op Evie's verjaardag mij proberen te versieren, toen Evie en ik net besloten hadden t we beter goede vrienden waren
ben je wel sick
En dan?quote:
Dan ben ik weer blij!quote:
Gewoon je toko uitwerken was geen optie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja en mn humeur te verneuken door nadat iedereen weg ging en ik wou slapen even een uur langer te blijven zitten zieken met een excuus
Eerst nieuw aquariumquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je zou kussens kunnen gaan sparen, dat icm je bed is wat minder vreemd
Jij vraagt mij iets onmogelijks te doen binnen 3 maandenquote:
O zeker wel gedaan!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon je toko uitwerken was geen optie?
Mweh ik wacht tot mn visjes aan ouderdom sterven.. en dat duurt nog max een jaar.. en dan gaat die bak de deur uit, totdat ik op een gegeven moment genoeg doekoe heb voor een mooi zeeaquarium!quote:
Waar!? Zoveel heb ik dr nooit gezienquote:
Heb je die inmiddels ook al eens schoon gemaakt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Evie het volgende:
[..]
O zeker wel gedaan!
[..]
Mweh ik wacht tot mn visjes aan ouderdom sterven.. en dat duurt nog max een jaar.. en dan gaat die bak de deur uit, totdat ik op een gegeven moment genoeg doekoe heb voor een mooi zeeaquarium!
Gangkast... en op bed achter naast bed liggen er een stuk of 9 in totaal gok ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar!? Zoveel heb ik dr nooit gezien
Jup!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je die inmiddels ook al eens schoon gemaakt?
Die van je broertje is niet goed?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Evie het volgende:
[..]
O zeker wel gedaan!
[..]
Mweh ik wacht tot mn visjes aan ouderdom sterven.. en dat duurt nog max een jaar.. en dan gaat die bak de deur uit, totdat ik op een gegeven moment genoeg doekoe heb voor een mooi zeeaquarium!
Niks is onmogelijk, maar je moet er wel zelf in geloven natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vraagt mij iets onmogelijks te doen binnen 3 maandenIk heb nog nooit een vrouw versierd laat staan eentje zoals Evie. Geert Wilders zal zich nog eerder bekeren tot de Islam
Mweh.. wil eerst verhuizen.. gaat makkelijker zonder vissen en een bak van 200-250 liter...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van je broertje is niet goed?
Ben op mn bestemming
Dit wel voor mij danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, maar je moet er wel zelf in geloven natuurlijk.
Is niks arm aan visjes die achter een vieze ruit zwemmen. Sterker nog.. vissen willen rustquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goedzo, arme visjes![]()
Nouja, nu weer blije visjes
Wat? Willen visjes niet geaaid en geknuffeld worden? En ook niet bij je op bed slapen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niks arm aan visjes die achter een vieze ruit zwemmen. Sterker nog.. vissen willen rustmn water is en was gewoon helder en goed. Denk serieus dat die beesten gelukkiger zijn wanneer ze niet aan alle kanten drukte kunnen zien en ervaren
Dan zijn ze wel lekker stil!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
@ autismefilm, net even n paar fragmentjes gezien, niet heel realistisch en onwijs aangedikt helaaszo krijgen mensen nooit n normaal beeld, iemand vroeg mij laatst nog of de kids op mn stage allemaal kleine rainmannetjes waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |